پروژه اصلاح معدن فارو – Canada.ca

[ad_1] معدن فارو زمانی بزرگترین معدن روباز سرب و روی در جهان بود. این معدن که بیش از 25 کیلومتر مربع وسعت دارد، اکنون محل یکی از پیچیده ترین پروژه های پاکسازی معادن متروکه در کانادا است. این شهر در جنوب مرکزی یوکان، در نزدیکی شهر فارو، در قلمرو سنتی ملل اول کاسکا، و در

کد خبر : 168069
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
پروژه اصلاح معدن فارو – Canada.ca

[ad_1]

معدن فارو زمانی بزرگترین معدن روباز سرب و روی در جهان بود. این معدن که بیش از 25 کیلومتر مربع وسعت دارد، اکنون محل یکی از پیچیده ترین پروژه های پاکسازی معادن متروکه در کانادا است. این شهر در جنوب مرکزی یوکان، در نزدیکی شهر فارو، در قلمرو سنتی ملل اول کاسکا، و در بالادست اولین ملت سلکرک واقع شده است. شورای رودخانه راس دنا نزدیکترین انجمن ملت اول به سایت است.

معدن فارو در طول 29 سال فعالیت خود (1969 تا 1998)، روزانه بین 5000 تا 9300 تن سنگ معدن را فرآوری می کرد. امروزه مجتمع معدنی فارو شامل 70 میلیون تن باطله، 320 میلیون تن سنگ باطله و سه گودال روباز پر از آب آلوده است. هم باطله ها و هم سنگ های باطله حاوی سطوح بالایی از فلزات سنگین هستند که می توانند به محیط اطراف نفوذ کنند. معدن فارو یکی از مکان های آلوده با بالاترین اولویت در فهرست اموال فدرال است و به مدیریت مداوم برای محافظت از سلامت و ایمنی انسان و محیط زیست نیاز دارد.

Parsons Inc. پیمانکار مراقبت و نگهداری فعلی و همچنین مدیر ساخت و ساز موقت سایت است. آنها مسئول مراقبت و نگهداری و مدیریت ساخت و ساز فوری در محل در چندین سال گذشته بوده اند. قراردادهای فعلی آنها در 31 مارس 2022 منقضی می شود. پس از یک فرآیند رقابتی دو مرحله ای که توسط خدمات عمومی و تدارکات کانادا (PSPC) اداره می شود، قرارداد مدیر اصلی ساخت و ساز جدید به مبلغ اولیه 108.2 میلیون دلار به شرکت پارسونز تعلق گرفت. خدمات ترم 1، از آوریل 2022 شروع و تا 31 مارس 2024 ادامه دارد.

این قرارداد به گونه‌ای تنظیم شده است که رویکرد مرحله‌ای طرح بهسازی را تطبیق دهد و شامل گزینه‌هایی برای تمدید در طول مدت بازسازی فعال است که انتظار می‌رود تا سال 2038 تکمیل شود. مدیر اصلی ساخت‌وساز و پیمانکار خدمات مراقبت و نگهداری در کنار تعدادی کار خواهند کرد. سایر پیمانکارانی که توسط دولت کانادا استخدام شده اند. این قراردادها عبارتند از: طراحی طرح اصلاح و خدمات پشتیبانی. خدمات نظارت بر محیط زیست؛ خدمات ژئوتکنیکی؛ و خدمات نظارتی در حال حاضر یک قرارداد اضافی برای تکمیل طراحی تصفیه خانه دائمی آب معدن فارو در حال انجام است.

قرارداد اصلی مدیریت ساخت و خدمات مراقبت و نگهداری شامل فرصت‌های بومی برای استخدام، آموزش و پیمانکاری فرعی (شامل کالاها و خدمات) برای اولین ملت‌های Kaska و کسب‌وکارهای آن‌ها است. این به معنای اشتغال تمام وقت برای کارگران Kaska Dena First Nations و خرید از مشاغل متعلق به Kaska Dena است. قراردادهای فرعی صادر شده توسط مدیر ساخت و ساز شامل مزایای اجتماعی-اقتصادی اضافی خواهد بود.

اصلاح با مشارکت اولین ملل کاسکا انجام می شود. این شامل مشارکت فعال آنها با روابط تاج و تخت و امور شمالی کانادا و PSPC در کمیته های مختلف مدیریتی می شود. علاوه بر فرصت‌های بومی در مدیر اصلی ساخت‌وساز و قرارداد مراقبت و نگهداری، الزامات مشابهی در طراحی طرح اصلاح، خدمات پشتیبانی و قراردادهای خدمات نظارت بر محیط‌زیست گنجانده شده است تا فرصت‌های بیشتری فراهم شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.