پرونده SEC تسلا ارزش بازار منصفانه بیت کوین را 191 میلیون دلار نشان می دهد – اخبار ویژه بیت کوین

جدیدترین پرونده تسلا در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نشان می دهد که ارزش بازار منصفانه دارایی های بیت کوین این شرکت در پایان سال 2022 191 میلیون دلار بود. علاوه بر این، شرکت خودروهای الکتریکی میلیاردر ایلان ماسک 204 میلیون دلار زیان ناشی از کاهش ارزش را ثبت کرد. تغییرات قیمت

کد خبر : 314236
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
پرونده SEC تسلا ارزش بازار منصفانه بیت کوین را 191 میلیون دلار نشان می دهد – اخبار ویژه بیت کوین


جدیدترین پرونده تسلا در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نشان می دهد که ارزش بازار منصفانه دارایی های بیت کوین این شرکت در پایان سال 2022 191 میلیون دلار بود. علاوه بر این، شرکت خودروهای الکتریکی میلیاردر ایلان ماسک 204 میلیون دلار زیان ناشی از کاهش ارزش را ثبت کرد. تغییرات قیمت بیت کوین

دارایی های دیجیتال تسلا و ارزش منصفانه بیت کوین آن

شرکت خودروهای الکتریکی ایلان ماسک، تسلا (Nasdaq: TSLA)، گزارش سالانه خود را برای سال منتهی به 31 دسامبر 2022، روز دوشنبه در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کرد.

بایگانی نشان می دهد که ارزش بازار منصفانه دارایی های بیت کوین تسلا در پایان سال 2022 191 میلیون دلار بود در حالی که ارزش دفتری آنها 184 میلیون دلار بود، همانطور که Bitcoin.com قبلاً گزارش داده بود. این شرکت توضیح داد: «در 31 دسامبر 2022 و 2021، ارزش دفتری دارایی‌های دیجیتالی ما 184 میلیون دلار و 1.26 میلیارد دلار بود که نشان‌دهنده کاهش انباشته 204 میلیون دلاری و 101 میلیون دلاری در هر دوره است».

ارزش بازار منصفانه چنین دارایی‌های دیجیتالی که در 31 دسامبر 2022 و 2021 نگهداری می‌شد به ترتیب 191 میلیون دلار و 1.99 میلیارد دلار بود.

در این پرونده همچنین اشاره شده است که طی دو سال منتهی به 31 دسامبر 2022، تسلا “به ترتیب مبلغ غیر مادی و 1.5 میلیارد دلار دارایی دیجیتال را خریداری و/یا دریافت کرده است.”

این شرکت خودروهای برقی در سه ماهه اول 2021 1.5 میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرد اما 75 درصد از دارایی های خود را در سه ماهه دوم 2022 فروخت. این شرکت همچنین ارز دیجیتال dogecoin (DOGE) را برای برخی از کالاها می پذیرد که “مقدار غیر مادی” دارایی های دیجیتال را تشکیل می دهد. در پرونده SEC بیان شده است.

زیان 204 میلیون دلاری تسلا از بیت کوین در کاهش ارزش

شرکت خودروهای برقی توضیح داد که دارایی های دیجیتالی «دارایی های نامشهود با عمر نامحدود بر اساس قوانین حسابداری قابل اجرا» در نظر گرفته می شوند. بنابراین، تسلا توضیح داد: «هر گونه کاهش در ارزش منصفانه آنها کمتر از ارزش دفتری ما برای چنین دارایی‌هایی در هر زمانی پس از کسب آنها، ما را ملزم به شناسایی هزینه‌های کاهش ارزش می‌کند.»

در سال منتهی به 31 دسامبر 2022، ما 204 میلیون دلار ضرر ناشی از تغییرات در ارزش دفتری بیت کوین و سود 64 میلیون دلاری از تبدیل بیت کوین به ارز فیات توسط ما را ثبت کردیم.

از زمان خرید بیت کوین، تسلا تنها یک بار بیت کوین خود را فروخت که در سه ماهه دوم سال 2022 بود. این شرکت 75 درصد از دارایی های بیت کوین خود را فروخت که 936 میلیون دلار پول نقد به ترازنامه خود اضافه کرد. مدیر عامل شرکت ایلان ماسک در آن زمان توضیح داد که این شرکت “مطمئناً آماده است تا ذخایر بیت کوین ما را افزایش دهد. [the] آینده، با اشاره به اینکه این فروش به دلیل نگرانی در مورد نقدینگی کلی شرکت، با توجه به تعطیلی Covid در چین بود.

در پرونده SEC تسلا نیز آمده است:

ما ممکن است در هر زمان بر اساس نیازهای کسب و کار و دیدگاه خود نسبت به بازار و شرایط محیطی، دارایی های دیجیتال خود را افزایش یا کاهش دهیم.

آیا فکر می کنید تسلا باید بیت کوین بیشتری بخرد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.