پرونده های دادگاه Hodlnaut 193 میلیون دلار کسری را برجسته می کند، افشاگر اظهارات متناقض کریپتو وام دهنده را محکوم می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] وام دهنده مشکل دار رمزنگاری Hodlnaut پس از توقف برداشت های شرکت در 8 آگوست، به روز رسانی دیگری را به اشتراک گذاشت و سپس فاش کرد که شرکت به دنبال مدیریت قضایی برای احیای استارت آپ است. آخرین به روز رسانی نشان می دهد که Hodlnaut حدود 193 میلیون دلار کسری را تجربه

کد خبر : 245104
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
پرونده های دادگاه Hodlnaut 193 میلیون دلار کسری را برجسته می کند، افشاگر اظهارات متناقض کریپتو وام دهنده را محکوم می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

وام دهنده مشکل دار رمزنگاری Hodlnaut پس از توقف برداشت های شرکت در 8 آگوست، به روز رسانی دیگری را به اشتراک گذاشت و سپس فاش کرد که شرکت به دنبال مدیریت قضایی برای احیای استارت آپ است. آخرین به روز رسانی نشان می دهد که Hodlnaut حدود 193 میلیون دلار کسری را تجربه کرده است و در هفته گذشته این شرکت تقریبا 80 درصد از نیروی کار استارتاپ را اخراج کرده است.

کریپتو وام دهنده می گوید: “شرایط مالی نتیجه زیان های متحمل شده توسط شرکت تابعه Hodlnaut در هنگ کنگ در طی سقوط Terrausd است”

به نظر می رسد که Hodlnaut نزدیک به 200 میلیون دلار ضرر کرده است و این شرکت اکنون به دنبال کمک و حمایت از دادگاه عالی سنگاپور است. در یک به‌روزرسانی فرآیند مدیریت قضایی که در 19 آگوست منتشر شد، Hodlnaut می‌گوید که شرکت تابعه هنگ‌کنگ این شرکت از سقوط terrausd (UST) آسیب دیده است. در آن زمان، Hodlnaut ادعا کرد که سقوط terrausd (UST) جرقه «حجم‌های غیرمعمول بالایی از برداشت‌ها» را برانگیخت.

پس از انتشار آپدیت، افشاگر فاطمان توضیح داد که استشهادنامه دادگاه که 193 میلیون دلار کسری را نشان می دهد نیز نشان می دهد اظهارات متناقض Hodlnaut پس از سقوط Terra منتشر شد. در یک پرونده جدید از Hodlnaut، آنها اعتراف می کنند [having] بیشتر آنها را داشتند [assets under management] در ایالات متحده آمریکا از طریق شرکت اسپین آف خود در HK defi، و آنها ۱۹۰ میلیون دلار در سقوط Terra از دست دادند. این افشاگر افزود:

با وجود این، آنها همچنان به مشتریان گفتند که در معرض انکر صفر قرار دارند.

Hodlnaut امیدوار است که بیت کوین و اتریوم شرکت انحلال نشوند، وام دهنده هیچ طلبکاری را تضمین نکرده است

Hodlnaut امیدوار است که گزینه مدیریت قضایی بیشترین کمک را به مشتریان کند و از انحلال دارایی های Hodlnaut از BTC و ETH با قیمت های پایین امروز جلوگیری کند. اگر دارایی‌های شرکت منحل شود و فروخته شود، «این بدان معناست که همه کاربران (اعم از اینکه بیت کوین، اتریوم یا استیبل کوین‌ها را سپرده‌گذاری کرده‌اید) احتمالاً تنها کسری از آنچه در ابتدا سپرده شده است، پس می‌گیرند». وام دهنده رمزارز ادامه داد:

ما شما را شنیده ایم و می دانیم که برخی از کاربران ما نیاز فوری به دسترسی به وجوه خود دارند. به این ترتیب، ما همچنین در حال بررسی گزینه ای هستیم که به کاربران امکان می دهد سپرده اولیه خود را با بهره به طور کامل، با مقدار تخفیف برداشت کنند و حساب خود را در Hodlnaut ببندند.

پرونده مدیریت قضایی این شرکت امروز در دادگاه سنگاپور بررسی می شود و در صورت موفقیت آمیز بودن تشکیل پرونده، یک مدیر قضایی موقت از سوی دادگاه تعیین می شود. پس از روند دادگاه در روز دوشنبه، Hodlnaut قصد دارد در روز سه شنبه، 23 آگوست 2022، عموم را به روز کند.

” [company’s] بنیانگذاران در سنگاپور هستند و سخت روی طرح بهبود کار می کنند. علاوه بر این، Hodlnaut گفت که این شرکت هیچ تماسی با وام‌دهنده ارز دیجیتال سلسیوس نداشته است و تا آنجا که هیچ طلبکارانی را تضمین می‌کند، Hodlnaut می‌گوید این استارت‌آپ «هیچ طلبکار تضمین‌شده‌ای ندارد».

برچسب ها در این داستان

193 میلیون دلار، 80% اخراج، لنگر، بیت کوین، درجه سانتیگراد، دادگاه، طلبکاران، وام دهنده رمزنگاری، ETH، Fatman، Freeze Dedrawals، Hodlnaut، مدیریت قضایی، دادگاه سنگاپور، استیبل کوین، سقوط terrausd (UST)، UST، افشاگر، برداشت

نظر شما در مورد آخرین به روز رسانی Hodlnaut چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.