پرومو آرت جدید فیلم Doctor Strange 2 آمریکا چاوز را به ما نشان می‌دهد

[ad_1] پرومو آرت جدید فیلم Doctor Strange 2 به تازگی منتشر شده و بهترین نگاهی را که تاکنون به Xochitl Gomez یا همان آمریکا چاوز را ارائه می‌کند. انتقام جوی جوان آینده اولین بازی خود را در دنباله Doctor Strange خواهد داشت، زیرا جادوگر دنیای سینمایی مارول تعدادی متحد جمع می‌کند تا به یک ماجراجویی

کد خبر : 150124
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
پرومو آرت جدید فیلم Doctor Strange 2 آمریکا چاوز را به ما نشان می‌دهد

[ad_1]

پرومو آرت جدید فیلم Doctor Strange 2 به تازگی منتشر شده و بهترین نگاهی را که تاکنون به Xochitl Gomez یا همان آمریکا چاوز را ارائه می‌کند. انتقام جوی جوان آینده اولین بازی خود را در دنباله Doctor Strange خواهد داشت، زیرا جادوگر دنیای سینمایی مارول تعدادی متحد جمع می‌کند تا به یک ماجراجویی در مولتی‌ورس بروند. آمریکا چاوز یکی از ابرقهرمان کمیک‌های مارول است که از بعد دیگری خارج از 616 Universe آمده و وارد دنیای سینمایی مارول می‌شود.

پرومو آرت شخصیت Multiverse of Madness Marvel Legends of America چاوز گومز را نشان می‌دهد که ژستی شبیه به تصویری که مک‌کلوی برای معرفی کمیک جدید خانم آمریکا نشان داده است را به خود گرفته. این پرومو آرت گومز را نشان می‌دهد که با اعتماد به نفس ایستاده و مشت راستش را به دست چپش می‌کوبد. او همچنین یک ژاکت جین، تی شرت خاکستری و شلوار جین مشکی پوشیده است. پشت سر او در پس زمینه یا نماد Sanctum Santorum یا یک طلسم عرفانی Doctor Strange قرار دارد. علاوه بر این پرومو آرت تصویر دیگری منتشر شده که از فیگور این شخصیت با همین لباس‌ها رونمایی می‌کند. 

طرفداران اولین نگاه رسمی خود را به آمریکا چاوز در تریلر دنباله فیلم Doctor Strange  که در صحنه پس از تیتراژ فیلم Spider-Man: No Way Home نشان داده شد، داشتند. گومز در چند صحنه با بندیکت کامبربچ همراه با چهره‌های نام آشنای دیگری از جمله جادوگر سوپریم وانگ (بندیکت وانگ)، کریستین پالمر (ریچل مک آدامز)، بارون موردو (چیوتل اجیوفور)، و اسکارلت ویچ (الیزابت اولسن) در چند صحنه نمایش داده شد.

گومز هیجان خود را در مورد پیوستن به MCU در ماه آگوست هنگام حضور در اولین نمایش جهانی فیلم Shang-Chi با مخاطبین به اشتراک گذاشت. گومز به شوخی گفت: “خب نمی‌توانم زیاد بگویم. به خصوص که کوین فایگی هم همین جا است. او به شدت برای حضور در این فیلم هیجان زده است و از کارکردن با هنرمندان بزرگ در دنیای سینمایی مارول مفتخر است. 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.