پرومو آرت‌های لو رفته از فیلم Doctor Strange 2 از واریانت مرموز مدافع استرنج می‌گویند

[ad_1] یکی از جالب‌ترین نکاتی که در این پروموارت‌های لو رفته دیده می‌شود تغییر نام شوماگوراث موجود افسانه‌ای پلیدی است که قرار است یکی از شخصیت‌های منفی اصلی این اثر باشد. گمانه زنی‌های زیادی در مورد اینکه چه کسی آنتاگونیست اصلی در Multiverse of Madness خواهد بود وجود دارد. تریلر این اثر به ما نشان

کد خبر : 151789
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
پرومو آرت‌های لو رفته از فیلم Doctor Strange 2 از واریانت مرموز مدافع استرنج می‌گویند

[ad_1]

یکی از جالب‌ترین نکاتی که در این پروموارت‌های لو رفته دیده می‌شود تغییر نام شوماگوراث موجود افسانه‌ای پلیدی است که قرار است یکی از شخصیت‌های منفی اصلی این اثر باشد. گمانه زنی‌های زیادی در مورد اینکه چه کسی آنتاگونیست اصلی در Multiverse of Madness خواهد بود وجود دارد. تریلر این اثر به ما نشان داد که ویلن این فیلم خود استرنج است با این حال، ما همچنین نگاهی اجمالی به موجودی آشنا از تاریخ کمیک مارول داشتیم. شوما-گوراث بزرگ که با ظاهری شبیه به ظاهر کلاسیک خود در کتاب‌های کمیک ظاهر شد، اما معلوم شد که این موجودی است که به نام «گارگانتوس» شناخته می‌شود. این تغییر نام در پروموآرت‌های منتشر شده از فیلم و تصاویری که از اکشن فیگورهای این فیلم منتشر شده نیز به چشم می‌خورد. 

کمی پیش شایعه شد که ینیفر مولینا صداپیشگی این موجود را بر عهده خواهد داشت و خارج از برخی شایعات، هیچ‌گاه تایید رسمی در مورد صداپیشگی گوراث وجود نداشت. با این حال، طراحی این شخصیت از طراحی گوراث از کمیک کپی شده است. یا دست کم، به نظر می‌رسد بیشتر شبیه همان شخصیت تنها با نام جدید است. این احتمال وجود دارد که به دلیل مشکلات حقوقی پیرامون این شخصیت “شوما-گورات” تغییر نام داده باشد.

این شخصیت برای اولین بار در سال ۱۹۷۳ در شماره ۱۰ مارول پریمیر ظاهر شد، نام  شوما گوراث برای اولین بار در داستان کوتاهی با عنوان “نفرین جمجمه طلایی” توسط رابرت ای. هاوارد استفاده شد. به این ترتیب، مارول از نظر فنی مالک حقوق این نام نیست و ممکن است اکنون مارول برای جلوگیری از اختلافات قانونی، نام او را تغییر دهد.

یک نظریه مهم وجود دارد که ممکن است هنوز با  شوما-گورات اصلی در فیلم به عنوان یک شخصیت جداگانه روبه‌رو نشده‌ایم. وقتی به لیست بازیگران نگاه می‌کنید، مولینا به عنوان “Gargantos 2” در لیست قرار می گیرد که به این معنی است که نسخه‌های مختلفی از این شخصیت وجود خواهد داشت. اگر چه شاید گنجاندن یک عدد در ابتدای نام این شخصیت بی‌معنی به نظر برسد، ممکن است اولین نشانه واضح ما باشد که در لغت Gargantos رازهای بیشتری از آنچه به چشم می‌آید نهفته است. اگر واقعاً بیش از یک نسخه از این هیولا وجود داشته باشد، ممکن است اشاره‌ای باشد که این شخصیت فقط یک موجود منحصر به فرد نیست و فراتر از آنچه که تصور می‌کنیم است.

بنابراین، در حالی که ممکن است مارول هنوز از استفاده از نام شوما-گوراث اجتناب کند، نکاتی وجود دارد که نشان می‌دهد گارگانتوس چیزهای بیشتری در چنته دارد. اگرچه این نام برای موجودی مناسب است که می‌خواهد کل جهان چندگانه را تصاحب کند. شرورهای استرنج بزرگتر از ابعاد زندگی هستند و خیلی تعجب آور نیست که این موجود صرفاً زاییده چیزی بسیار بزرگتر، شاید حتی فراتر از آن باشد. دورمامو فقط یک شکل فیزیکی برای تعامل با عامل نفوذی بعد تاریکی بود. بنابراین، شاید در پایان ماجرای جهان‌های چندگانه، در نهایت استرنج با شکل واقعی خود روبرو شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سرتیتر خبرها چهارشنبه , ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

عالیه این فیلم