پروفسور NYU ‘Dr. Doom می‌گوید 99 درصد کریپتو یک کلاهبرداری است – به سرمایه‌گذاران می‌گوید «کاملاً دور بمانند» – اخبار ویژه بیت‌کوین

پروفسور نوریل روبینی در دانشگاه نیویورک، با نام مستعار دکتر دووم، هشدار داده است که “99.99 درصد رمزارزها یک کلاهبرداری، یک فعالیت مجرمانه، یک طرح پونزی حباب واقعی است که در حال نابودی است.” او به سرمایه گذاران توصیه کرد که «کاملاً از کریپتو دوری کنند» و ادعا کرد که اکثر افراد در فضای رمزنگاری

کد خبر : 308938
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
پروفسور NYU ‘Dr.  Doom می‌گوید 99 درصد کریپتو یک کلاهبرداری است – به سرمایه‌گذاران می‌گوید «کاملاً دور بمانند» – اخبار ویژه بیت‌کوین


پروفسور نوریل روبینی در دانشگاه نیویورک، با نام مستعار دکتر دووم، هشدار داده است که “99.99 درصد رمزارزها یک کلاهبرداری، یک فعالیت مجرمانه، یک طرح پونزی حباب واقعی است که در حال نابودی است.” او به سرمایه گذاران توصیه کرد که «کاملاً از کریپتو دوری کنند» و ادعا کرد که اکثر افراد در فضای رمزنگاری «همه کلاهبردار هستند».

دکتر Doom هشدار می دهد که تقریباً 100٪ Crypto یک کلاهبرداری است

پروفسور اقتصاد نوریل روبینی، با نام مستعار دکتر دووم، در مصاحبه با Yahoo Finance Live چهارشنبه در مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سوئیس، در مورد ارزهای دیجیتال هشدار داد.

روبینی استاد اقتصاد و تجارت بین‌الملل در دانشکده بازرگانی استرن دانشگاه نیویورک (NYU) است. او همچنین به عنوان رئیس Roubini Global Economics، یک شرکت تحقیقاتی جهانی اقتصاد کلان و استراتژی بازار که او یکی از بنیانگذاران آن است، فعالیت می کند. وی به این خبرگزاری گفت:

به معنای واقعی کلمه، 99.99 درصد رمزارزها یک کلاهبرداری، یک فعالیت مجرمانه، یک طرح پونزی حباب واقعی است که در حال نابودی است.

دکتر Doom همچنین نظر خود را در مورد صرافی رمزارز سقوط کرده FTX و مؤسس رسوا شده آن Sam Bankman-Fried (SBF) به اشتراک گذاشت. FTX نوامبر گذشته اعلام ورشکستگی کرد و SBF در حال حاضر با چندین اتهام کلاهبرداری روبرو است که همه آنها را بی گناه دانسته است. روبینی گفت: “FTX و SBF یک استثنا نیستند – آنها یک قانون هستند.”

پروفسور NYU به توصیه خود مبنی بر عدم سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال پرداخت. او اظهار داشت که 99 درصد از سرمایه گذاران بیت کوین بیت کوین را با قیمت 1000 یا 10000 دلار خریداری نکرده اند. «بیشتر آنها FOMO دریافت کردند [fear of missing out] در سال 2021، زمانی که از 20000 دلار به … 69000 دلار افزایش یافت، او تأکید کرد که 99 درصد از سرمایه گذاران بیت کوین این ارز دیجیتال را «بسیار بالاتر از ارزش فعلی بازار» خریداری کردند.

روبینی اظهار داشت: «پس پیراهن هایشان را گم کردند. این یک کابوس است.” دکتر Doom خاطرنشان کرد که سرمایه‌گذاران بیت‌کوین تنها نیستند که پول خود را از دست می‌دهند، زیرا سایر ارزهای دیجیتال «۹۰٪، ۹۵٪ کاهش یافته‌اند.” وی افزود: از 20000 ICO [initial coin offerings]، رسما 80 درصد کلاهبرداری بوده و 17 درصد دیگر به صفر رسیده اند. بنابراین این بدان معناست که 97٪ از آنها … یا کلاهبرداری بودند یا همه چیز را از دست دادند.

روبینی در مورد سرمایه گذاری در رمزارز توصیه کرد:

شما باید دور بمانید. شما باید کاملا دور باشید. و بیشتر این افراد به معنای واقعی کلمه در زندان هستند – به معنای واقعی کلمه، همه آنها کلاهبردار هستند.

پروفسور اقتصاد دانشگاه نیویورک مدت‌هاست که منتقد سرسخت ارزهای دیجیتال بوده و ادعا می‌کند که اکثر حامیان کریپتو مذموم هستند. او مدیر عامل بایننس چانگ پنگ ژائو (CZ) را “بمب ساعتی پیاده روی” نامید.

اخیراً، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، هشدار داد که اکثر توکن‌های رمزنگاری شکست خواهند خورد و از سرمایه‌گذاران خواست که FOMO وارد این طبقه دارایی نشوند. در همین حال، یکی از مقامات اجرایی سابق SEC، جان رید استارک، هشدار داد که حمله نظارتی SEC تازه شروع شده است.

نظر شما در مورد هشدارهای کریپتو پروفسور نوریل روبینی در دانشگاه نیویورک چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.