پروفسور اقتصاد هشدار می دهد که “ارزهای رمزنگاری شده می توانند به بی ثباتی پولی و مالی کمک کنند” – اخبار بیت کوین

اسوار پرساد ، استاد اقتصاد دانشگاه کرنل و رئیس سابق بخش صندوق بین المللی پول ، هشدار داد که “ارزهای رمزنگاری شده ممکن است به بی ثباتی پولی و مالی کمک کنند.” وی افزود: اگر صنعت غیرقانونی باشد و فاقد حمایت سرمایه گذاران باشد ، این خطر افزایش می یابد. اقتصاددان خطرات کریپتو را برای

کد خبر : 117963
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۴:۳۰
پروفسور اقتصاد هشدار می دهد که “ارزهای رمزنگاری شده می توانند به بی ثباتی پولی و مالی کمک کنند” – اخبار بیت کوین


اسوار پرساد ، استاد اقتصاد دانشگاه کرنل و رئیس سابق بخش صندوق بین المللی پول ، هشدار داد که “ارزهای رمزنگاری شده ممکن است به بی ثباتی پولی و مالی کمک کنند.” وی افزود: اگر صنعت غیرقانونی باشد و فاقد حمایت سرمایه گذاران باشد ، این خطر افزایش می یابد.

اقتصاددان خطرات کریپتو را برای ثبات مالی می بیند

اسوار پراساد ، استاد ارشد سیاست تجارت ناندلاد P. Tolani و استاد اقتصاد در دانشکده اقتصاد و مدیریت کاربردی Charles H. Dyson در دانشگاه کرنل ، در مصاحبه ای با CNBC ، که روز چهارشنبه منتشر شد ، دیدگاه خود را در مورد ارزهای رمزنگاری شده به اشتراک گذاشت.

پراساد همچنین یک عضو ارشد در موسسه بروکینگز است ، جایی که وی دارای کرسی قرن جدید در اقتصاد بین الملل است و یک همکار پژوهشی در دفتر ملی تحقیقات اقتصادی است. او قبلاً رئیس بخش مطالعات مالی در بخش تحقیقات صندوق بین المللی پول (IMF) و رئیس بخش صندوق بین المللی پول در چین بود.

او گفت:

ارزهای رمزنگاری شده ممکن است به بی ثباتی پولی و مالی کمک کنند ، به ویژه اگر بخواهند یک سیستم مالی بزرگ و غیرقابل تنظیم ایجاد کنند که فاقد حمایت سرمایه گذاران است.

بیانیه وی با گزارشی که اخیراً توسط صندوق بین المللی پول منتشر شده است هشدار می دهد که افزایش محبوبیت ارزهای رمزنگاری شده می تواند تهدیدی برای ثبات مالی باشد. جان کانلیف ​​، معاون رئیس بانک مرکزی انگلیس ، در این هفته گفت که مقررات فوری لازم است زیرا صنعت رمزنگاری به سرعت در حال رشد است ، و “دلایل بسیار خوبی” وجود دارد که فکر می کنیم می تواند خطرات مالی را برای کشور به دنبال داشته باشد. ثبات در آینده ، حتی اگر خطرات موجود محدود باشد.

همچنین از پروفسور پراساد پرسیده شد که چگونه ارزهای رمزنگاری شده می توانند نابرابری اقتصادی را افزایش دهند. وی گفت: “ارزهای رمزنگاری شده و فناوری زیربنایی آنها وعده دموکراتیزه شدن امور مالی را با پرداخت های دیجیتالی و سایر محصولات و خدمات مالی که به راحتی در دسترس عموم قرار می گیرد ، ارائه می دهند.” اما به دلیل نابرابری های موجود در دسترسی دیجیتالی و سواد مالی ، ممکن است نابرابری بدتر شود. “

علاوه بر این ، وی تأکید کرد که “هرگونه خطرات مالی ناشی از سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده و محصولات مرتبط با آن ممکن است به ویژه بر سرمایه گذاران خرده فروشی ساده بیفزاید.”

استاد اقتصاد Cornell همچنین در مورد ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs) بحث کرد و اظهار داشت:

من فکر می کنم ارزهای دیجیتال بانک مرکزی راه آینده هستند. اما هر بانک مرکزی می خواهد مطمئن شود که پول آن برای مقاصد غیرقانونی استفاده نمی شود ، بنابراین معاملات قابل حسابرسی و قابل پیگیری خواهد بود.

با این حال ، پراساد خاطرنشان کرد: “اگر هر پرداختی ، از جمله برای یک فنجان قهوه یا ساندویچ ، توسط یک سازمان دولتی قابل مشاهده باشد ، این یک پیشنهاد ناراحت کننده است.” این اقتصاددان در پایان گفت: “شما می توانید در یک دنیای دیستوپی تر ، تصمیم بگیرید که پول آن برای چه نوع کالا و خدماتی قابل استفاده است.”

آیا با استاد اقتصاد موافقید؟ در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.