پروفسور آفریقای جنوبی مقام بانک مرکزی را به انتشار اطلاعات نادرست که به صنعت کریپتو آسیب می رساند متهم کرد – بیت کوین نیوز

استیون بویکی سیدلی، پروفسور آفریقای جنوبی، ادعاهای معاون رئیس بانک مرکزی آفریقای جنوبی مبنی بر غیرقانونی بودن 90 درصد تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را به‌عنوان «بزرگ‌تر» خوانده است. این استاد دانشگاه همچنین این مقام ارشد بانک مرکزی را به انتشار اطلاعات نادرست متهم کرد که “به یک صنعت مهم جدید آسیب می رساند.” تنها 0.15 درصد

کد خبر : 237005
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
پروفسور آفریقای جنوبی مقام بانک مرکزی را به انتشار اطلاعات نادرست که به صنعت کریپتو آسیب می رساند متهم کرد – بیت کوین نیوز


استیون بویکی سیدلی، پروفسور آفریقای جنوبی، ادعاهای معاون رئیس بانک مرکزی آفریقای جنوبی مبنی بر غیرقانونی بودن 90 درصد تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را به‌عنوان «بزرگ‌تر» خوانده است. این استاد دانشگاه همچنین این مقام ارشد بانک مرکزی را به انتشار اطلاعات نادرست متهم کرد که “به یک صنعت مهم جدید آسیب می رساند.”

تنها 0.15 درصد از تراکنش های رمزنگاری به فعالیت غیرقانونی مرتبط هستند

استیون بویکی سیدلی، استاد دانشگاه و نویسنده آفریقای جنوبی، کوبن نایدو، معاون رئیس بانک مرکزی این کشور را به دلیل ادعای غیرقانونی بودن «۹۰ درصد تراکنش‌های ارزهای دیجیتال» مورد انتقاد قرار داد. سیدلی با توصیف ادعاهای نایدو به عنوان “بالدرش”، اصرار داشت که “آمار واقعی به طور مداوم توسط شرکت های تجزیه و تحلیل داده های متعدد جمع آوری و گزارش می شود” و ثابت می کند که تنها بخش کوچکی از تراکنش های رمزنگاری با فعالیت های غیرقانونی مرتبط است.

سیدلی در یک مقاله نظری که توسط Daily Maverick منتشر شد، معاون بانک مرکزی آفریقای جنوبی (SARB) را به انتشار “اطلاعات نادرست که در عناوین اخبار به پایان می رسد و به صنعت مهم جدید آسیب بی اندازه می رساند” متهم می کند. برای حمایت از این نظریه، سیدلی به داده‌های ارائه شده توسط Chainalysis اشاره می‌کند که نشان می‌دهد تنها 0.15 درصد از تراکنش‌های رمزارز با فعالیت غیرقانونی مرتبط هستند.

برای سیدلی، که همچنین یکی از نویسندگان کتاب با عنوان «فراتر از بیت کوین: امور مالی غیرمتمرکز و پایان بانک ها» است، این رقم در مقایسه با تراکنش های غیرقانونی که شامل ارزهای فیات می شود، بسیار کمتر است.

علاوه بر این، تعداد تراکنش‌های مرتبط با معاملات غیرقانونی در دنیای واقعی رند و دلار، جایی که ما زندگی می‌کنیم، 5 درصد است. این 50 برابر بیشتر از ارزهای رمزنگاری شده است (و تنها مواردی هستند که ما درباره آنها می دانیم)» به نقل از سیدلی توضیح می دهد.

به گفته این پروفسور، از آنجایی که تراکنش های بلاک چین عمومی هستند، امکان ارتکاب جرمی وجود ندارد که متوجه آن نشود. سیدلی اضافه کرد که این سطح از شفافیت «ردیابی عواید جرایم رمزنگاری» را بسیار آسان‌تر می‌کند.

تلاش برای تنظیم یک طبقه دارایی جدید با قوانین قدیمی کارساز نخواهد بود

در همین حال، سیدلی همچنین نظرات خود را در مورد قصد SARB برای تنظیم ارزهای دیجیتال به عنوان یک دارایی مالی ارائه کرد. همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود، SARB انتظار دارد تا پایان سال 2023 یک چارچوب نظارتی رمزنگاری ایجاد کند. به گفته سیدلی، چنین چارچوب نظارتی ابهاماتی را که در حال حاضر کل صنعت را تحت تأثیر قرار می دهد از بین می برد و به مؤسساتی مانند بانک ها اجازه می دهد تا از آن استفاده کنند. به “این دارایی و فضای خدمات”.

در حالی که انتظار می‌رود چنین چارچوب نظارتی سطحی از اطمینان را ایجاد کند، سیدلی استدلال کرد که مشکل بزرگ‌تری را که در انتظار صنعت است – تنظیم ارزهای دیجیتال با قوانینی که بیش از یک قرن پیش تصویب شده است، آشکار خواهد کرد. او گفت:

کاری که سارب (و هر تنظیم‌کننده دیگری) در تلاش است انجام دهد این است که کریپتو را به قوانین موجود که چندین دهه پیش برای دارایی‌هایی که صدها سال قدمت دارند – سهام، ارزها، کالاها، کلکسیون‌ها و مواردی از این قبیل، طراحی شده‌اند، تبدیل کند. قرار نیست کار کند.

سیدلی اصرار داشت که این کلاس‌های دارایی کاملاً جدید باید «پیش از تنظیم منطقی کل حوزه» به درستی تعریف شوند.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.