پروتکل Lido’s Liquid Staking با 9.3 میلیارد دلار در اتریوم قفل شده تسلط دارد، که توسط سپرده های بنیانگذار ترون تقویت شده است – اخبار بیت کوین

[ad_1] در طول 30 روز گذشته، کل ارزش قفل شده (TVL) در پروتکل سهامداری مایع لیدو فاینانس 10.57 درصد افزایش یافته است که 7.56 درصد از افزایش در هفت روز گذشته رخ داده است. تسلط پروتکل در امور مالی غیرمتمرکز (defi) نیز افزایش یافته است، به طوری که TVL آن 19.08 درصد از 49.66 میلیارد

کد خبر : 328014
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
پروتکل Lido’s Liquid Staking با 9.3 میلیارد دلار در اتریوم قفل شده تسلط دارد، که توسط سپرده های بنیانگذار ترون تقویت شده است – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در طول 30 روز گذشته، کل ارزش قفل شده (TVL) در پروتکل سهامداری مایع لیدو فاینانس 10.57 درصد افزایش یافته است که 7.56 درصد از افزایش در هفت روز گذشته رخ داده است. تسلط پروتکل در امور مالی غیرمتمرکز (defi) نیز افزایش یافته است، به طوری که TVL آن 19.08 درصد از 49.66 میلیارد دلاری را که امروز در defi قفل شده است، تشکیل می دهد. در حالی که افزایش قیمت اتریوم به افزایش TVL کمک کرده است، طبق گزارش ها، برنامه استیکینگ مایع لیدو مبلغی بالغ بر حداقل 303000 اتر از بنیانگذار ترون جاستین سان دریافت کرده است.

داده های Onchain نشان می دهد که بنیانگذار ترون، جاستین سان، TVL لیدو را تقویت کرد

لیدو، پروتکل استیکینگ مایع، طی هفته گذشته شاهد افزایش 7.56 درصدی بوده است، با ارزش کل قفل شده (TVL) 9.48 میلیارد دلار از 2 مارس 2023. پورتال وب لیدو، lido.fi، نشان می دهد که 9.3 میلیارد دلار از TVL از رسوبات اتریوم (ETH) تشکیل شده است. کل ارزش قفل شده در Lido، از جمله دارایی های رمزنگاری مانند SOL، MATIC، DOT و KSM، 19.08 درصد از 49.66 میلیارد دلاری را که در defi قفل شده است، تشکیل می دهد.

Lido در حال حاضر بزرگترین پروتکل defi از نظر TVL است و پس از آن Makerdao، Curve و Aave قرار دارند. از 7,607,536 اتر (12.44 میلیارد دلار) که در پلتفرم‌های استیکینگ مایع قفل شده‌اند، Lido 74.87 درصد از ارزش کل را دارد. از نظر پروتکل های استیکینگ مایع، Lido توسط پروتکل Wrapped Ether، Rocketpool، Frax Ether و Stakewise شرکت Coinbase دنبال می شود.

یکی از عوامل موثر در افزایش ارزش قفل شده، افزایش 3.8 درصدی قیمت اتر در برابر دلار آمریکا است که به رشد ارزش اتر سهامدار Lido (STETH) کمک کرده است. با این حال، این پروتکل همچنین شاهد حجم قابل توجهی از جریان ورودی در این هفته بوده است و داده های زنجیره ای نشان می دهد که بنیانگذار Tron جاستین سان ظاهراً حداقل 303000 اتر در Lido رسوب کرده است.

Bitcoin.com News در مورد 150000 اتر اولیه که بنا به گزارش ها توسط بنیانگذار Tron سپرده شده است، گزارش داد. تجزیه و تحلیل بلاک چین و شرکت حسابرسی امنیتی Peckshield اشاره شد پس از سپرده گذاری 150000 اتر، آدرس هایی که به نام Sun برچسب گذاری شده اند، اتریوم بیشتری را به پروتکل Lido اضافه کردند. برخی افراد حدس می زنند که از جمله سپرده اولیه و سپرده های بعدی، ورودی بنیانگذار ترون به لیدو بالغ بر 210100 اتر.

با این حال، با توجه به داده های تراکنش نشان داده شده توسط ابزار تحلیل زنجیره ای Arkham Intelligence، کل اتر سهامدار Sun ممکن است بسیار بیشتر از 210000 ETH باشد. تجزیه و تحلیل معاملات Arkham نشان می دهد که Sun در مجموع 303,660 STETH دارد که ارزش آن 494 میلیون دلار بر اساس نرخ ارز STETH در 2 مارس 2023 است.

علاوه بر STETH، آدرس‌های برچسب‌گذاری شده سان نشان می‌دهد که او ۲۵۶۵۷ اتریوم (ETH) به ارزش ۴۱.۶۴ میلیون دلار نیز دارد. Lido در حال حاضر بازدهی درصدی تخمینی سالانه (APY) 4٪ را ارائه می دهد. این بدان معناست که اگر آدرس‌ها متعلق به Sun باشد، بنیانگذار ترون 4 درصد سود از نزدیک به نیم میلیارد دلار از اتریوم سهامدار به دست می‌آورد.

برچسب ها در این داستان

دارایی ها، بلاک چین، رمزنگاری، دارایی رمزنگاری، ارز رمزنگاری شده، امور مالی غیرمتمرکز، DeFi، سپرده، توسعه دهندگان، ارزش رقیق کننده، اتریوم، اتریوم، برداشت اتریوم، آینده، تاثیر، جاستین سان، بزرگترین جریان روزانه سهام، لیدو، سهام نقدی، مارس، بازار حروف بزرگ، پروتکل، SOL، سپرده سهام، Staked Ether، Statistics، STETH، تکنولوژی، tron، TVL، ارزش قفل شده

نظر شما در مورد سپرده های Lido گزارش شده جاستین سان و افزایش لیدو در این هفته چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.