پروتکل گلدفینچ (GFI) در Coinbase Pro راه اندازی می شود

از امروز 11 ژانویه انتقال GFI قبل از معامله وارد حساب Coinbase Pro خود شوید. پشتیبانی از GFI به طور کلی در حوزه های قضایی پشتیبانی شده Coinbase با استثنائات خاصی که در هر صفحه دارایی نشان داده شده است در دسترس خواهد بود. اینجا. در صورت احراز شرایط نقدینگی، معاملات اواخر امروز آغاز می

کد خبر : 154435
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰:۰۲
پروتکل گلدفینچ (GFI) در Coinbase Pro راه اندازی می شود


از امروز 11 ژانویه انتقال GFI قبل از معامله وارد حساب Coinbase Pro خود شوید. پشتیبانی از GFI به طور کلی در حوزه های قضایی پشتیبانی شده Coinbase با استثنائات خاصی که در هر صفحه دارایی نشان داده شده است در دسترس خواهد بود. اینجا. در صورت احراز شرایط نقدینگی، معاملات اواخر امروز آغاز می شود.

یکی از رایج‌ترین درخواست‌هایی که از مشتریان دریافت می‌کنیم این است که بتوانیم دارایی‌های بیشتری را در پلتفرم خود معامله کنیم. طبق شرایط فرآیند فهرست‌بندی، ما پیش‌بینی می‌کنیم که در طول زمان از دارایی‌های بیشتری پشتیبانی کنیم که با استانداردهای ما مطابقت دارند. اخیراً ما پشتیبانی معاملاتی را برای DESO، API3 (API3)، Bluezelle (BLZ)، Gods Unchained (GODS)، Immutable X (IMX)، رمز داده های قابل اندازه گیری (MDT)، Ribbon Finance (RBN)، مدارهای ارزش (COVAL) اضافه کرده ایم. )، IDEX (IDEX)، Moss Carbon Credit (MCO2)، Polkastarter (POLS)، ShapeShift FOX Token (FOX)، Spell Token (SPELL) و SuperFarm (SUPER)

هنگامی که عرضه کافی از GFI بر روی پلت فرم، تجارت در ما ایجاد شده است GFI-دلار آمریکا، GFI-USDT و GFI-یورو دفترهای سفارش در مراحل، حالت حراج و سپس حالت معاملات محدود یا کامل راه اندازی می شوند. اگر در هر مرحله یکی از دفترهای سفارش جدید ارزیابی ما را برای بازار سالم و منظم برآورده نکند، ممکن است دفتر را برای مدت طولانی‌تری در یک حالت نگه داریم یا طبق قوانین معاملاتی خود معاملات را به حالت تعلیق درآوریم.

ما توییت های خود را منتشر خواهیم کرد صرافی کوین بیس حساب توییتر همانطور که هر دفتر سفارش در مراحل مختلف حرکت می کند.

پروتکل گلدفینچ (GFI) یک توکن اتریوم است که بر Goldfinch، یک پروتکل اعتباری غیرمتمرکز برای اعطای وام های تجاری بدون وثیقه، حاکم است. این توکن می تواند برای رای دادن در مورد آینده پروتکل استفاده شود و حسابرسان پروتکل می توانند GFI را برای دریافت پاداش به اشتراک بگذارند.

GFI هنوز در Coinbase.com یا از طریق برنامه های موبایل مصرف کننده ما در دسترس نیست. در صورت اضافه شدن این پشتیبانی، اعلامیه جداگانه ای خواهیم داد.

برای شروع تجارت می توانید در اینجا برای یک حساب Coinbase Pro ثبت نام کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تجارت GFI در Coinbase Pro، از صفحه پشتیبانی ما دیدن کنید.

###
لطفا توجه داشته باشید: Coinbase Ventures ممکن است یک سرمایه گذار در پروژه های رمزنگاری ذکر شده در اینجا باشد، و علاوه بر این، Coinbase ممکن است چنین توکن هایی را برای اهداف عملیاتی در ترازنامه خود نگه دارد. لیستی از سرمایه گذاری های Coinbase Ventures در این آدرس موجود است https://ventures.coinbase.com/. کوین‌بیس قصد دارد سرمایه‌گذاری خود را در این نهادها برای آینده قابل پیش‌بینی حفظ کند و سیاست‌های داخلی را حفظ کند که در صورت لزوم، زمان واگذاری مجاز هر دارایی دیجیتال مرتبط را مورد توجه قرار می‌دهد. همه دارایی‌ها، صرف نظر از اینکه Coinbase Ventures سرمایه‌گذار دارد یا Coinbase برای اهداف عملیاتی نگه می‌دارد، مشمول همان دستورالعمل‌های بررسی دقیق و فرآیند بررسی هستند.
این وب‌سایت حاوی پیوندهایی به وب‌سایت‌های شخص ثالث یا محتوای دیگر فقط برای اهداف اطلاعاتی است («سایت‌های شخص ثالث»). سایت های شخص ثالث تحت کنترل Coinbase, Inc. و شرکت های وابسته به آن (“Coinbase”) نیستند و کوین بیس مسئولیتی در قبال محتوای هیچ سایت شخص ثالثی از جمله لینک های موجود در یک سایت ثالث بدون محدودیت ندارد. سایت حزب، یا هر گونه تغییر یا به روز رسانی در یک سایت شخص ثالث. کوین بیس مسئولیتی در قبال پخش اینترنتی یا هر شکل دیگری از انتقال دریافت شده از سایت های شخص ثالث ندارد. کوین‌بیس این لینک‌ها را تنها به‌منظور سهولت در اختیار شما قرار می‌دهد و درج هر پیوندی به معنای تایید، تایید یا توصیه‌ای توسط کوین‌بیس درباره سایت یا هرگونه ارتباط با اپراتورهای آن نیست.

Crypto نوع جدیدی از دارایی است. علاوه بر نوسانات بالقوه روز به روز یا ساعت به ساعت، هر دارایی کریپتو ویژگی های منحصر به فردی دارد. قبل از انجام معامله، مطمئن شوید که دارایی های فردی را مورد تحقیق و درک قرار داده اید.

تمام تصاویر ارائه شده در اینجا توسط Coinbase هستند.


پروتکل گلدفینچ (GFI) در حال راه‌اندازی در Coinbase Pro است که در ابتدا در The Coinbase Blog on Medium منتشر شد، جایی که مردم با برجسته کردن و پاسخ دادن به این داستان به گفتگو ادامه می‌دهند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.