پروتکل «واقعاً بی‌اعتماد» SBF – مرجع ارتقاء سرم ممکن است آلوده باشد، توسعه دهندگان به پروژه فورک نگاه می‌کنند – Altcoins Bitcoin News

به گفته بنیانگذار Solana، آناتولی یاکوونکو، توسعه دهندگان سرم پلتفرم را به دلیل اینکه «کلید ارتقا به کلید فعلی به خطر افتاده است» کنار گذاشته اند. سرم که توسط Sam Bankman-Fried (SBF) از FTX ایجاد شده بود، به عنوان “کاملاً بدون مجوز” تبلیغ می شد، اما اکنون که صرافی سقوط کرده است، گمان می رود

کد خبر : 280353
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۰۰
پروتکل «واقعاً بی‌اعتماد» SBF – مرجع ارتقاء سرم ممکن است آلوده باشد، توسعه دهندگان به پروژه فورک نگاه می‌کنند – Altcoins Bitcoin News


به گفته بنیانگذار Solana، آناتولی یاکوونکو، توسعه دهندگان سرم پلتفرم را به دلیل اینکه «کلید ارتقا به کلید فعلی به خطر افتاده است» کنار گذاشته اند. سرم که توسط Sam Bankman-Fried (SBF) از FTX ایجاد شده بود، به عنوان “کاملاً بدون مجوز” تبلیغ می شد، اما اکنون که صرافی سقوط کرده است، گمان می رود قدرت ارتقاء Serum لکه دار شده باشد.

یک پروتکل Defi به اصطلاح “Trustless” با یک مرجع ارتقاء احتمالی آلوده، پروژه سرم Devs to Fork را تحت فشار قرار می دهد.

در حالی که FTX و Alameda Research اعلام ورشکستگی کرده‌اند و توکنومیکس FTT بر پرچم‌های قرمز تاکید دارد، بنیانگذار Solana آناتولی یاکوونکو می‌گوید توسعه‌دهندگان Serum در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد پلتفرم هستند. Serum یک نرم افزار مبادله غیرمتمرکز است که بر روی Solana (SOL) ساخته شده است و در اصل توسط FTX و مدیر عامل FTX Bankman-Fried ساخته شده است. در 12 نوامبر 2022، یاکوونکو توییت کرد:

Afaik، توسعه دهندگانی که به سرم وابسته هستند، برنامه را فورک می کنند، زیرا کلید ارتقا به کلید فعلی به خطر افتاده است. این ربطی به SRM یا حتی Jump ندارد. هزاران پروتکل برای نقدینگی و نقدینگی به بازارهای سرم بستگی دارد.

وقتی از یاکوونکو پرسیده شد که آیا توسعه دهندگان “دارایی های آلامدا را نگه می دارند یا آنها را از بین می برند.” پاسخ داد که او “هیچ سرنخی” نداشت. SBF اعلام کرد سرم در 27 ژوئیه 2020، و او در ادامه ادعا کرد: “این واقعاً کاملاً غیر قابل اعتماد است.” با این حال، اگر FTX اقتدار ارتقاء Serum را گروگان نگه می داشت، تا زمانی که پروتکل فورک نشده باشد، اصطلاح “Trustless” اعمال نمی شود.

در روز گذشته، سرم (SRM) در برابر دلار آمریکا 70.5 درصد از دست داد و از زمان شروع شکست FTX، توکن مانند سنگ سقوط کرده است. SRM در 24 ساعت گذشته 31.6 درصد و در مقابل بیت کوین (BTC) 30.6 درصد از دست داده است. این توکن در روز گذشته 30.59 میلیون دلار حجم تجارت جهانی داشته است و ارزش بازار 102 میلیون دلاری آن، SRM را در جایگاه 214 در میان بیش از 13000 دارایی رمزنگاری امروزی قرار می دهد.

برچسب ها در این داستان

آلت کوین، آناتولی یاکوونکو، ftx، ورشکستگی FTX، صرافی FTX، شکست FTX، Sam Bankman-Fried، sbf، Serum، Serum devs، SOL، Solana، Solana (SOL)، SRM، اقتدار ارتقاء، اعتبار ارتقاء به خطر افتاده، اقتدار ارتقاء آلوده شده است.

نظر شما در مورد برنامه نویسان Serum برای فورک پروتکل مبتنی بر Solana چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.