پروتکل های Liquid Staking اتریوم 400000 اتر را پس از ارتقا Shapella جذب می کند – Defi Bitcoin News

[ad_1] کمی بیش از دو هفته از ارتقای Shapella اتریوم در 12 آوریل 2023 می گذرد که در ارتفاع بلوک 6,209,536 رخ داد و سهامداران را قادر ساخت تا برای اولین بار عقب نشینی کنند. در زمان ارتقاء، کمی بیش از 8 میلیون اتریوم در پروتکل‌های استیکینگ مایع قفل شده بود. از آن زمان تاکنون،

کد خبر : 353151
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
پروتکل های Liquid Staking اتریوم 400000 اتر را پس از ارتقا Shapella جذب می کند – Defi Bitcoin News

[ad_1]

کمی بیش از دو هفته از ارتقای Shapella اتریوم در 12 آوریل 2023 می گذرد که در ارتفاع بلوک 6,209,536 رخ داد و سهامداران را قادر ساخت تا برای اولین بار عقب نشینی کنند. در زمان ارتقاء، کمی بیش از 8 میلیون اتریوم در پروتکل‌های استیکینگ مایع قفل شده بود. از آن زمان تاکنون، بیش از 400000 اتر به ارزش 763 میلیون دلار به 17 پلتفرم استیکینگ مایع اضافه شده است.

پلتفرم های ذخیره مایع اتریوم به رشد خود ادامه می دهند

از امروز، 30 آوریل 2023، ارزش کل قفل شده در پروتکل‌های استیکینگ مایع مانند Lido Finance، Coinbase’s Wrapped Staked Ether، Rocket Pool، Frax، Stakewise، Stakehound، Ankr، Ether.fi و Bitfrost کمی بیش از 16 میلیارد دلار است.

بر اساس آمارهای 30 روزه، شش پروتکل از ده پروتکل برتر، که بر اساس ارزش قفل شده رتبه بندی شده اند، طی ماه گذشته پیشرفت هایی را تجربه کرده اند و چهار مورد از آنها رشد دو رقمی را نشان می دهند. در حال حاضر، Lido بر بازار 16 میلیارد دلاری تسلط دارد و 73.6 درصد یا 6206101 از 8431605 اتریوم قفل شده در پروتکل های استیکینگ مایع را در اختیار دارد.

پروتکل های Liquid Staking اتریوم 400000 اتر را پس از ارتقا Shapella جذب می کند

داده‌ها نشان می‌دهند که درست پس از ارتقا Shapella، 400735 اتریوم به ارزش 763600542 دلار با استفاده از نرخ‌های ارز امروزی اتر به حافظه پنهان ذخیره‌سازی مایع اضافه شده است. معیارهای 30 روزه لیدو افزایش 5.50 درصدی را نشان می دهد در حالی که پلتفرم استیکینگ مایع کوین بیس در ماه گذشته 0.64 درصد از دست داده است.

ارزش کل Rocket Pool locked (TVL) طی 30 روز 29.24 درصد افزایش یافت در حالی که TVL Frax 31.65 درصد افزایش یافت. مانند Lido، Stakewise، پنجمین پروتکل بزرگ استیکینگ مایع با افزایش 30 روزه نسبتاً 1.23 درصدی بالاتر مواجه شد.

پروتکل های Liquid Staking اتریوم 400000 اتر را پس از ارتقا Shapella جذب می کند

داده های اخیر نشان می دهد که پس از ارتقا Shapella، یک اتریوم قابل توجه 400735 با ارزش کل 763.6 میلیون دلار به حافظه کش مایع اضافه شده است. در حالی که معیارهای 30 روزه لیدو افزایش 5.50 درصدی را نشان می‌دهد، پلتفرم استیکینگ مایع کوین‌بیس در ماه گذشته 0.64 درصد ضرر کرده است.

در همان دوره، Rocket Pool یک جهش قابل توجه 29.24% در ارزش کل قفل شده (TVL) را تجربه کرد، در حالی که TVL Frax 31.65٪ افزایش یافت. مشابه رشد کوچک لیدو، Stakewise، پنجمین پروتکل بزرگ سهامداری مایع، شاهد افزایش متوسط ​​1.23 درصدی طی 30 روز گذشته بود.

بایننس کلاه خود را در رینگ انداخته است و با یک محصول تازه راه اندازی شده برای استیک مایع وارد میدان شده است و اکنون به عنوان دهمین پلت فرم بزرگ زیر Bitfrost ایستاده است. در حال حاضر، ارزش کل پروتکل قفل شده (TVL) تقریباً 38.69 میلیون دلار است و 20305 اتر در برنامه گنجانده شده است.

پروتکل‌های شرط‌بندی مایع در ماه‌های اخیر جذابیت قابل‌توجهی به دست آورده‌اند و به کاربران این امکان را می‌دهند که بتوانند پاداش‌های شرط‌بندی غیرفعال را دریافت کنند و در عین حال کنترل دارایی‌های خود را حفظ کنند. افزودن 400000 اتر به TVL استیکینگ مایع ظرف تنها دو هفته پس از ارتقاء Shapella، بر علاقه و توجه روزافزون این بخش تأکید دارد.

برچسب ها در این داستان

Ankr، Binance، Bitfrost، Coinbase’s Wrapped Staked Ether، Crypto، DeFi، Ether.fi، Ethereum، FRAX، Lido Finance، پروتکل های شرط بندی مایع، پاداش های غیرفعال، Rocket Pool، ارتقاء Shapella، Stakehound، stakers، Stakewise lock، TVL، برداشت ها

فکر می‌کنید پروتکل‌های استیک مایع چه تأثیری بر بازار کلی ارزهای دیجیتال و آینده سرمایه‌گذاری خواهند داشت؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.