پروتکل انقلابی دفای IPOR در تاریخ 22 مارس 2023 در Bitget فهرست می شود – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. ویکتوریا، سیشل، 20 مارس 2023 – Bitget، بزرگترین پلتفرم معاملاتی کپی کریپتو، فهرست آینده IPOR را در منطقه نوآوری خود در بازار نقدی اعلام کرده است. خدمات سپرده گذاری برای دارایی های دیجیتال از ساعت 7 صبح در 22 مارس 2023 (UTC) در دسترس خواهد بود و معاملات در ساعت 12

کد خبر : 336110
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
پروتکل انقلابی دفای IPOR در تاریخ 22 مارس 2023 در Bitget فهرست می شود – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News


بیانیه مطبوعاتی. ویکتوریا، سیشل، 20 مارس 2023 – Bitget، بزرگترین پلتفرم معاملاتی کپی کریپتو، فهرست آینده IPOR را در منطقه نوآوری خود در بازار نقدی اعلام کرده است. خدمات سپرده گذاری برای دارایی های دیجیتال از ساعت 7 صبح در 22 مارس 2023 (UTC) در دسترس خواهد بود و معاملات در ساعت 12 بعد از ظهر (UTC) در همان روز آغاز می شود.

پروتکل IPOR یک مبادله مشتق نرخ بهره غیرمتمرکز است که از شاخص نرخ بلوک بین پروتکل (IPOR) استفاده می کند. این سوآپ نرخ بهره غیر متولی را از طریق شاخص IPOR، IPOR AMM، استخرهای نقدینگی و قراردادهای هوشمند مدیریت دارایی ارائه می دهد. هدف این پروتکل پل زدن شکاف بین DeFi و TradFi با ارائه ابزارهای مدیریت ریسک، از جمله مشتقات نرخ بهره و شاخص ها، برای بازارهای اعتباری در حال ظهور DeFi است. این باعث افزایش ثبات می شود و سرمایه گذاری های با درآمد ثابت را برای بازیگران مالی سنتی جذاب تر می کند.

تجربه گسترده تیم IPOR با اعضایی که از سال 2011 در صنعت کریپتو بوده اند، مزایای مهمی به آن می دهد. این شامل سه دکترا، تعداد با بیش از 20 سال تجربه در درآمد ثابت، توسعه دهندگان نرم افزار سازمانی با بیش از 15 سال تجربه، و مشاوران Cardano و بنیانگذار 1inch است. بازار مشتقات نرخ بهره در TradFi بسیار زیاد است، بین 450 تا 600 تریلیون فرضی، اما در DeFi استفاده نشده است. پروتکل IPOR با بیش از 40 میلیون دلار به عنوان 5 پلتفرم مشتق برتر توسط TVL و رتبه 2 برتر در اتریوم است.

گریسی چن، مدیر عامل Bitget، می گوید: “به عنوان یک صرافی پیشرو در معاملات آتی و معاملات کپی، گسترش محصولات ارائه شده استراتژی اصلی ما در سال جاری است. حتی در بازار نزولی، ما خوشحالیم که از پروژه‌های امیدوارکننده‌تر در بازار معاملات نقدی در حال رشد خود حمایت می‌کنیم و معتقدیم که ویژگی‌های منحصربه‌فرد IPOR هم بازیکنان DeFi و هم TradFi را جذب می‌کند و DeFi را به مخاطبان بیشتری می‌رساند.

طبق گفته Coingecko، حجم معاملات 24 ساعته Bitget حدود 845 میلیون دلار است که در بین تمام صرافی های نقطه ای رتبه 10 را دارد. این پلتفرم اکنون از بیش از 460 سکه با 529 جفت معاملاتی پشتیبانی می کند.

درباره Bitget

بیت گتکه در سال 2018 تأسیس شد، پیشروترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است که ویژگی‌های کلیدی آن معاملات آتی و خدمات معاملاتی کپی است. این صرافی که به بیش از 8 میلیون کاربر در بیش از 100 کشور و منطقه خدمات ارائه می دهد، متعهد است که با ارائه یک راه حل تجارت ایمن و یک مرحله ای به کاربران کمک کند تجارت هوشمندانه تر انجام دهند. همچنین از طریق همکاری با شرکای معتبر، از جمله فوتبالیست افسانه‌ای آرژانتینی، لیونل مسی، تیم فوتبال ایتالیایی یوونتوس، و سازمان‌دهنده رسمی رویدادهای ورزشی الکترونیکی PGL، افراد را تشویق می‌کند تا از رمزنگاری‌ها استقبال کنند. به گفته Coingecko، Bitget در حال حاضر پنج پلتفرم معاملات آتی برتر و 10 پلت فرم معاملات نقطه ای برتر است.

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید: سایت اینترنتی | توییتر | تلگرام | لینکدین | اختلاف نظر

برای سوالات رسانه ای، تماس بگیرید: [email protected]


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.