پرواز ۲ بمب افکن‌ بی۵۲ آمریکا بر فراز خلیج فارس

مرکز سنتکام پنجشنبه شب در حساب توییتری خود نوشت: ۲ فروند بمب افکن بی-۵۲ نیروی هوایی آمریکا بر فراز خلیج فارس پرواز کردند. جنگنده‌های اف-۱۶ ارتش اسرائیل این بمب افکن‌ها را در راه بازگشت اسکورت کردند. در پیام توییتری مرکز تروریستی سنتکام آمده است که پرواز این بمب افکن‌ها در روز چهارشنبه ۸ ژوئن (۱۸

کد خبر : 215096
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۰۸
پرواز ۲ بمب افکن‌ بی۵۲ آمریکا بر فراز خلیج فارس



مرکز سنتکام پنجشنبه شب در حساب توییتری خود نوشت: ۲ فروند بمب افکن بی-۵۲ نیروی هوایی آمریکا بر فراز خلیج فارس پرواز کردند. جنگنده‌های اف-۱۶ ارتش اسرائیل این بمب افکن‌ها را در راه بازگشت اسکورت کردند.

در پیام توییتری مرکز تروریستی سنتکام آمده است که پرواز این بمب افکن‌ها در روز چهارشنبه ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) در حوزه فعالیت سنتکام انجام شده است.

به گزارش ایرنا، این اقدامات آمریکا درحالی انجام می‌شود که این کشور دم از دیپلماسی زده و به دنبال بازگشت به برجام است.

آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی به تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد و به رغم این اقدام تخریبی واشنگتن و متحدان اروپایی‌اش مدعی شد ایالات متحده آمریکا همچنان متعهد به بازگشت به برجام است.

در رأی‌گیری چهارشنبه شب شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، قطعنامه پیشنهادی ضد ایرانی آمریکا و متحدانش با ۳۰ رأی موافق، ۲ رأی مخالف روسیه و چین و ۳ رأی ممتنع هند، پاکستان و لیبی به تصویب رسید. جمهوری اسلامی ایران این قطعنامه را به عنوان اقدامی سیاسی، نادرست و غیرسازنده تقبیح و محکوم کرد.

همچنین کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا عصر پنجشنبه به وقت محلی طرح مقابله با پهپادهای جمهوری اسلامی ایران موسوم به “متوقف کردن پهپادهای ایران” را تصویب کرد.

این طرح در کمیته روابط خارجی سنا به رهبری سناتور دموکرات باب منندز تصویب شد که در واکنش به قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی از اقدام تخریبی کشورش و حامیان اروپایی آن حمایت کرد.

این سناتور آمریکایی مدعی شد: شورای حکام باید پیش از این ایران را به دلیل عدم همکاری به موقع و معتبر با پرسش‌های آژانس اتمی درباره مواد هسته‌ای اعلام‌ نشده که با توافقنامه پادمانی ایران در تضاد هستند، پاسخگو می‌کرد.

23311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.