پرش کارت های ترامپ در میان کیفرخواست، یک چهارم قوی برای بازار NFT – بیت کوین نیوز

[ad_1] پس از انتشار خبر کیفرخواست دونالد ترامپ در نیویورک در روز پنجشنبه، فروش کلکسیون های دیجیتالی دونالد ترامپ افزایش یافت. در همین حال، گزارشی نشان داد که بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) قوی‌ترین سه ماهه خود را از اوایل سال گذشته تجربه کرده است و با وجود یک ماه مارس ضعیف‌تر، به حجم معاملات

کد خبر : 341774
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۳:۳۰
پرش کارت های ترامپ در میان کیفرخواست، یک چهارم قوی برای بازار NFT – بیت کوین نیوز

[ad_1]

پس از انتشار خبر کیفرخواست دونالد ترامپ در نیویورک در روز پنجشنبه، فروش کلکسیون های دیجیتالی دونالد ترامپ افزایش یافت. در همین حال، گزارشی نشان داد که بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) قوی‌ترین سه ماهه خود را از اوایل سال گذشته تجربه کرده است و با وجود یک ماه مارس ضعیف‌تر، به حجم معاملات 4.7 میلیارد دلاری رسیده است.

افزایش NFT ترامپ در حالی که رئیس جمهور سابق متهم می شود

بر اساس داده‌های بازار NFT Opensea، کارت‌های تجاری دیجیتال رسمی ترامپ افزایشی را در فروش خود ثبت کرده‌اند، زیرا چهل و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده به اولین رئیس دولت آمریکا تبدیل شده است که با اتهامات جنایی روبرو شده است.

گزارش رسانه ها فاش کرد که کیفرخواست مهر و موم شده توسط هیئت منصفه بزرگ منهتن بیش از 30 مورد مربوط به کلاهبرداری تجاری دارد. این پس از تحقیقاتی در مورد طرح پرداخت پولی که در آن ستاره فیلم بزرگسالان استورمی دنیلز انجام می‌شد، به انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 بازمی‌گردد.

مجموعه NFT در ماه دسامبر توسط ترامپ در رسانه های اجتماعی اعلام شد، زمانی که اولین نشان چند ساعت پس از عرضه به فروش رسید. هزاران کارت توکن شده او را تقریباً به عنوان هر چیزی مردانه، تا یک شخصیت سوپرمن به تصویر می‌کشند.

آمار Opensea پس از صدور کیفرخواست، بیش از 400 درصد در روز افزایش یافت و به حجم بالای 90 اتریوم در روز پنجشنبه (حدود 166000 دلار در زمان نگارش) رسید و از کف قیمت 0.59 ETH در روز جمعه، 31 مارس فراتر رفت. نشان می دهد. تعداد مالکان اکنون به 14000 نفر نزدیک شده است، اما قیمت ها از آن زمان به سطوح متوسط ​​تر بازگشته اند.

پرش کارت های ترامپ در میان کیفرخواست، محله قوی برای بازار NFT
منبع: Opensea

حجم معاملات NFT در سه ماهه اول سال 2023 به 4.7 میلیارد دلار رسید

بر اساس گزارش فروشگاه جهانی برنامه های غیرمتمرکز Dappradar، NFT ها علیرغم کاهش قابل توجه فروش در ماه مارس، در سه ماهه اول امسال به طور کلی قوی بوده اند. در سه ماهه اول سال 2023، به طور کلی، حجم معاملات بیش از 137 درصد افزایش یافت و به 4.7 میلیارد دلار رسید که بالاترین افزایش از سه ماهه دوم سال 2022 است.

پرش کارت های ترامپ در میان کیفرخواست، محله قوی برای بازار NFT
منبع: Dappradar

Dappradar همچنین خاطرنشان کرد که Q1 اولین سه ماهه ای بود که Opensea بر بازار توکن های غیرقابل تعویض تسلط نداشت. نویسندگان تاکید کردند: “بازار NFT با ظهور بازیگران جدید و پویایی در حال تغییر به سرعت در حال تحول است.”

این پلتفرم در یک پست وبلاگی با عنوان «NFT Marketplace War Duble Trading Volume در سه ماهه اول» که اشاره ای به رقابت بین Opensea و Blur است، اشاره کرد: «ما از فوریه 2021 چنین درصدی را ثبت نکرده ایم. دومی بیش از 57 درصد از بازار را در سه ماه اول سال در اختیار داشت، در ماه مارس بیش از 70 درصد.

برچسب ها در این داستان

کارت‌ها، هزینه‌ها، کارت‌های دیجیتال، دونالد ترامپ، کیفرخواست، بازار، nft، مجموعه NFT، بازار NFT، NFT، توکن‌های غیرقابل تعویض، رئیس‌جمهور، قیمت‌ها، فروش، توکن‌ها، ترامپ، کارت‌های ترامپ، کارت‌های ترامپ NFT، حجم

آیا فکر می‌کنید بازار NFT در ماه‌های آینده شاهد رشد پایداری خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد موضوعات و پیش بینی های خود در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Koshiro K / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.