پرش روی کارت ها؟

[ad_1] DJIA، DOW JONES INDUSTRIAL AVERAGE – چشم انداز فنی: DJIA در حال آزمایش پشتیبانی همگرای قوی است سطح “ترس” در حال اجرا است. موقعیت بازار کاملاً سبک است پرش کوتاه مدت روی کارت ها و سطوح کلیدی برای تماشا کدامند؟ توصیه شده توسط تیم DailyFX پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید بازگشت

کد خبر : 261000
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۲۱
پرش روی کارت ها؟

[ad_1]

DJIA، DOW JONES INDUSTRIAL AVERAGE – چشم انداز فنی:

  • DJIA در حال آزمایش پشتیبانی همگرای قوی است
  • سطح “ترس” در حال اجرا است. موقعیت بازار کاملاً سبک است
  • پرش کوتاه مدت روی کارت ها و سطوح کلیدی برای تماشا کدامند؟

توصیه شده توسط تیم DailyFX

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

بازگشت کوتاه مدت، درد میان مدت

بدبینی بیش از حد موقعیت‌یابی را تشدید کرد و تحولات نمودارهای فنی نشان می‌دهد که کاهش پنج هفته‌ای شاخص داوجونز (DJIA) ممکن است در آستانه توقف باشد. با این حال، خیلی زود است که نتیجه بگیریم که بدترین وضعیت برای سهام ایالات متحده به پایان رسیده است.

در نمودارهای فنی، شاخص DJIA در حال آزمایش حمایت همگرای قوی بر روی میانگین متحرک 200 هفته‌ای است که همزمان با بالاترین سطح قبل از کووید (در حدود 29750) و کمی پایین‌تر از پایین‌ترین سطح ژوئن است. شرایط فروش بیش از حد در نمودارهای کوتاه مدت همراه با واگرایی مثبت (افت شاخص مرتبط با حرکت صعودی) در نمودارهای هفتگی نشان می دهد که لغزش حداقل در حال حاضر در حال از دست دادن است (نمودار را ببینید).

نمودار روزانه DJIA

نمودار روزانه DJIA

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

علاوه بر این، طیف وسیعی از شاخص‌ها نشان می‌دهند که بدبینی در سهام ایالات متحده بالا است. شاخص ترس و طمع CNN در «ترس شدید» (19) در مقابل خنثی (55) یک ماه پیش است. نسبت تماس CBOE ایالات متحده در اوایل این هفته به بالاترین سطح از زمان فروش کووید-19 در اوایل سال 2020 رسید – در یک روند نزولی، به دلیل تقاضای بیشتر، حق بیمه ها نسبت به تماس ها گران شد.

شاخص های وسعت بازار ایالات متحده نیز داستان مشابهی را نشان می دهد. قبل از بازگشت روز چهارشنبه، تنها 3 درصد از سهام شاخص S&P 500 بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه (DMA) مربوطه خود معامله می شدند و تنها 11 درصد از آنها بالاتر از 200-DMA خود معامله می کردند. این بازتاب شرایط بازار است که در ژوئن، قبل از رشد کوتاه مدت در سهام ایالات متحده مشاهده شد (نگاه کنید به نمودار). علاوه بر این، موقعیت بازار کاملاً سبک است. بر اساس برآوردهای پایه، CTAها، صندوق های تامینی و موقعیت مدیران دارایی به طور قابل توجهی کوتاه است، در حالی که تخصیص سهام خانوارهای ایالات متحده به سطح سال 2018 کاهش یافته است.

توصیه شده توسط تیم DailyFX

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

منبع: بلومبرگ، نمودار تهیه شده توسط مانیش جرادی

اکنون تمرکز روی فصل درآمد است که در چند هفته دیگر آغاز می شود. با توجه به اینکه درآمدهای سه ماهه سوم کاهش یافته است، به نظر می رسد که نوار شگفتی های صعودی پایین است، اگرچه راهنمایی برای سال 2023 کلیدی خواهد بود. در این راستا، رکورد افت یک روزه در اوایل این ماه پس از اعلام نتایج اولیه و راهنمایی های یک شرکت حمل و نقل و تجارت الکترونیک چند ملیتی نشان می دهد که دامنه ناامیدی همچنان زیاد است.

شکست قاطع به زیر سطح حمایت همگرا در حدود 29750 می تواند راه را برای رسیدن به پایین ترین سطح اکتبر 2020 یعنی 26144 هموار کند. در جهت صعودی، مقاومت زیادی برای پوشش هر بازگشتی وجود دارد که از پایین ترین سطح اوایل سپتامبر یعنی 31,050 شروع می شود، و پس از آن از اواسط سپتامبر یعنی 32,500، با مقاومت قوی تر در 200-DMA (اکنون در حدود 33,275) قرار دارد. شاخص DJIA باید بالاتر از مقاومت جامد در 200-DMA افزایش یابد تا فشار نزولی نه ماهه کاهش یابد.

توصیه شده توسط تیم DailyFX

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.