پرستاران و امدادگران بریتانیایی اعتصابات بیشتری را در سال 2023 برنامه ریزی می کنند

[ad_1] از فاروق سلیمان لندن (رویترز) – کارکنان بهداشت و درمان بریتانیا روز جمعه از دور جدیدی از اعتصابات در ژانویه خبر دادند و اختلاف طولانی مدت آنها بر سر حقوق و شرایط با دولت تا سال 2023 ادامه خواهد داشت. تاریخ‌های اعتصاب جدید فشار بیشتری را بر سرویس بهداشت ملی بریتانیا (NHS) که بودجه

کد خبر : 297046
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
پرستاران و امدادگران بریتانیایی اعتصابات بیشتری را در سال 2023 برنامه ریزی می کنند

[ad_1]

از فاروق سلیمان

لندن (رویترز) – کارکنان بهداشت و درمان بریتانیا روز جمعه از دور جدیدی از اعتصابات در ژانویه خبر دادند و اختلاف طولانی مدت آنها بر سر حقوق و شرایط با دولت تا سال 2023 ادامه خواهد داشت.

تاریخ‌های اعتصاب جدید فشار بیشتری را بر سرویس بهداشت ملی بریتانیا (NHS) که بودجه دولتی آن را تامین می‌کند، وارد می‌کند، که در حال حاضر به دلیل کمبود کارکنان و عقب‌ماندگی‌های بی سابقه طولانی شده است.

ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا به خبرنگاران گفت که از اختلالات ناشی از اعتصابات ناامید است و افزود که تلاش می کند “تصمیمات بلندمدت درستی را برای کشور به نفع همه اتخاذ کند.”

کالج سلطنتی پرستاری (RCN) گفت که هزاران نفر از اعضای آن در 18 و 19 ژانویه پس از خروج دو روزه در ماه دسامبر به دلیل دستمزد دوباره دست به اعتصاب خواهند زد.

پت کالن، دبیر کل RCN روز جمعه گفت: «من نمی‌خواهم این اختلاف را طولانی کنم، اما نخست‌وزیر برای ما چاره‌ای باقی نگذاشته است».

همچنین انتظار می‌رود که تاریخ اعتصاب اعضای اتحادیه پرستاران در اسکاتلند در سال جدید پس از رای به رد پیشنهاد دستمزد از سوی دولت اسکاتلند در این هفته اعلام شود.

کارگران آمبولانس به نمایندگی از اتحادیه GMB تاریخ جدیدی را برای اقدام در 11 ژانویه پس از تعلیق یک خروج دیگر در اواخر این ماه برنامه ریزی کردند.

“مردم در سراسر کشور در حمایت از ما فوق العاده بوده اند و ما نیز به آنها بسیار اهمیت می دهیم. به همین دلیل است که ما اقدام صنعتی پیشنهادی GMB را در 28 دسامبر به حالت تعلیق در می آوریم.

استیو بارکلی، وزیر بهداشت گفت که اتحادیه‌ها اعتصاب‌های هماهنگ را در ماه ژانویه اعلام کرده‌اند تا “در زمانی که NHS تحت فشار شدید قرار دارد، حداکثر اختلال ایجاد شود”.

بارکلی خاطرنشان کرد که کارکنان آمبولانس در خطوط جمع‌آوری نگرانی‌هایی در مورد شرایط کاری ایجاد کرده‌اند و او گفت که استفاده از زمان اضافی برای ادامه صحبت در مورد چگونگی تبدیل NHS به مکان بهتری برای کار مهم است.

(گزارش فاروق سلیمان، ویرایش پل سندل و الکساندر اسمیت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.