پرداخت 30 هزار دلار یا بیشتر در اتریوم – نگاهی به 5 قیمت برتر طبقه NFT – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

دارایی‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) برای بیش از 12 ماه بسیار محبوب بوده‌اند و تعداد زیادی از مجموعه‌ها از نظر ارزش افزایش یافته‌اند. در حالی که بر اساس جستارهای جستجوی Google Trends، علاقه به NFT به پایین ترین حد چهار ماهه کاهش یافته است، تعداد زیادی از NFT ها هنوز به قیمت صدها هزار یا

کد خبر : 177999
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
پرداخت 30 هزار دلار یا بیشتر در اتریوم – نگاهی به 5 قیمت برتر طبقه NFT – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین


دارایی‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) برای بیش از 12 ماه بسیار محبوب بوده‌اند و تعداد زیادی از مجموعه‌ها از نظر ارزش افزایش یافته‌اند. در حالی که بر اساس جستارهای جستجوی Google Trends، علاقه به NFT به پایین ترین حد چهار ماهه کاهش یافته است، تعداد زیادی از NFT ها هنوز به قیمت صدها هزار یا حتی میلیون ها دلار به صورت رمزنگاری به فروش می رسند. در ادامه نگاهی به پنج قیمت بالای کف NFT از نظر گران‌ترین کلکسیون‌های دیجیتال در مارس 2022 دارد.

5 ارزش طبقه برتر NFT 30 هزار دلار یا بیشتر است

Bitcoin.com News از کاهش هفته به هفته حجم فروش هفتگی NFT در ماه گذشته گزارش کرده است. این هفته تفاوتی ندارد زیرا متریک هفت روز گذشته فروش NFT نسبت به هفته قبل 23.80 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، همانطور که در بالا ذکر شد، جستجوهای جستجوی Google Trends (GT) نشان می دهد که جستجوهای جهانی برای عبارت “NFT” بسیار کاهش یافته است.

علیرغم کاهش فعالیت، بسیاری از NFT ها تا به امروز با قیمت بالای دلار فروخته می شوند و بسیاری از NFT ها ارزشمند باقی مانده اند. این آخر هفته، Bitcoin.com News نگاهی به پنج مجموعه برتر با بالاترین قیمت طبقه انداخت. قیمت کف پایین ترین قیمت هر NFT خاص در یک مجموعه خاص است، به این معنی که بقیه NFT های مجموعه بالاتر از این ارزش به فروش می رسند. NFT ها همچنین در قیمت متوسط ​​اقلام اندازه گیری می شوند که میانگین قیمت فروش را بر تعداد فروش تقسیم می کند.

5 گران ترین ارزش طبقه NFT امروزی

در 12 مارس 2022، برترین مجموعه NFT با گران ترین قیمت کف، NFT های Bored Ape Yacht Club (BAYC) است. در زمان نگارش این مقاله، آزمایشگاه‌های یوگو BAYC‌هایی را ایجاد کردند که قیمتی معادل 80 اتر یا 207 هزار دلار دارند. در حال حاضر، 6374 آدرس منحصر به فرد دارای حداقل یک BAYC از سقف عرضه 10000 NFT BAYC امروزی هستند.

پرداخت 30 هزار دلار یا بیشتر در اتریوم - نگاهی به 5 قیمت برتر طبقه NFT

دومین طبقه بالاترین قیمت امروز از مجموعه Cryptopunks با قیمت کف 75.95 ETH ناشی می شود. این بدان معناست که ارزان‌ترین Cryptopunk NFT امروزی ۱۹۶ هزار دلار ارزش دارد. از 10000 کریپتوپانک موجود، 3423 آدرس منحصر به فرد حداقل یک کریپتوپانک دارند.

پرداخت 30 هزار دلار یا بیشتر در اتریوم - نگاهی به 5 قیمت برتر طبقه NFT

قیمت سومین طبقه گران قیمت NFT بسیار پایین تر از طبقه BAYC و Cryptopunks است، زیرا کف NFT باشگاه قایق بادبانی میمون میمون جهش یافته (MAYC) تنها 18.48 ETH یا 47882 دلار است، با استفاده از نرخ های فعلی اتر. مجموعه Yugo Labs NFT MAYC دارای 11861 مالک است و امروز 17997 MAYC NFT موجود است.

پرداخت 30 هزار دلار یا بیشتر در اتریوم - نگاهی به 5 قیمت برتر طبقه NFTچهارمین طبقه با بالاترین قیمت امروز از مجموعه Veefriends است زیرا قیمت کف برای مجموعه NFT 14.2 اتر یا 36792 دلار است. طبق آمار، 10255 دستگاه Veefriend NFT موجود است و در حال حاضر 5247 دارنده وجود دارد.

پرداخت 30 هزار دلار یا بیشتر در اتریوم - نگاهی به 5 قیمت برتر طبقه NFT

در نهایت، پنجمین طبقه گران قیمت امروز از مجموعه کلونکس NFT است. در حال حاضر، قیمت کف برای کلونکس NFT 11.2 اتر یا کمی بیش از 29 هزار دلار است. 8543 آدرس منحصر به فرد دارای حداقل یک Clonex NFT از 19065 NFT موجود هستند.

پرداخت 30 هزار دلار یا بیشتر در اتریوم - نگاهی به 5 قیمت برتر طبقه NFT

دیگر مجموعه‌های قابل توجه NFT در مارس ۲۰۲۲ عبارتند از Doodles، NFT Worlds، Azuki، World of Women (WoW) و Cool Cats. در زمان نگارش، Doodles دارای کف اتر 10.2، NFT Worlds، 9.98 اتر، کف Azuki 8.88 ETH، کف WoW 7.9 ETH و کف Cool Cats در حال حاضر 7.8 اتر است. این بدان معناست که از ده گرانترین قیمت کف، کاربر باید 20 هزار دلار یا بیشتر برای NFT از یکی از مجموعه های NFT فوق الذکر بپردازد.

برچسب ها در این داستان

Azuki، BAYC، Bored Ape Yacht Club، Clonex، جمع‌آوری NFT، گربه‌های باحال، کریپتوپانک‌ها، دودل‌ها، مارس ۲۰۲۲، بازارها، MAYC، Mutant Ape Yacht Club، nft، مجموعه‌های NFT، مقادیر کف NFT، جهان‌های NFT، NFTs، شماره هنر، توکن غیرقابل تعویض، قیمت‌ها، دوست‌داشتنی‌ها، دنیای زنان (WoW)

نظر شما در مورد پنج بالاترین قیمت کف NFT امروز چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.