پرداخت ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری توسط سازمان بیمه سلامت

[ad_1] معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری پرداخت می‌شود. به گزارش هوشمند نیوز، مریم آزادی با اشاره به اینکه قانون جوانی جمعیت سال گذشته به تمامی دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شده است، گفت: در این قانون برای سازمان بیمه سلامت ایران هم وظایفی در نظر گرفته شد که

کد خبر : 269737
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۳۹
پرداخت ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری توسط سازمان بیمه سلامت

[ad_1]

معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری پرداخت می‌شود.

به گزارش هوشمند نیوز، مریم آزادی با اشاره به اینکه قانون جوانی جمعیت سال گذشته به تمامی دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شده است، گفت: در این قانون برای سازمان بیمه سلامت ایران هم وظایفی در نظر گرفته شد که می‌توان به پوشش بیمه‌ای خدمات کمک باروری برای زوجینی که به هر دلیلی نابارور هستند و صاحب فرزند نشدند، اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه ماده ۴۳ این قانون در خصوص ناباروری است، افزود: ما بلافاصله پس از ابلاغیه دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت، دستورالعمل‌ها را در سامانه‌ها لحاظ کردیم و پوشش بیمه‌ای را اجرا کردیم؛ به طوری که زوجین نابارور پس از نشان‌دار شدن در سیستم می‌توانند از خدمات سرپایی و بستری و روش‌های تخصصی و فوق تخصصی درمان ناباروری اعم از دارو، تصویربرداری، آزمایشات و دیگر خدمات مورد نیاز استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اگر زوج نابارور برای درمان به مراکز دولتی مراجعه کنند ۹۰ درصد هزینه‌های دولتی را پوشش خواهیم داد و اگر هم به مراکز خصوصی غیر دولتی مراجعه کنند، ۹۰ درصد تعرفه عمومی غیردولتی را پوشش می‌دهیم.

آزادی تاکید کرد: افرادی که تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند می‌توانند به مراکز طرف قرار داد مراجعه کنند و از خدمات درمان ناباروری بهره‌مند شوند، اما کسانی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند، یعنی هیچ‌گونه دفترچه بیمه‌ای ندارند، می‌توانند به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت و یا اینکه به پنل شهروندی سایت بیمه سلامت مراجعه کرده و خود را بیمه کنند و از خدمات بهره‌مند شوند.

وی افزود: همه سازمان‌های بیمه‌گر از جمله بیمه سلامت این خدمات را پوشش می‌دهند و کسانی هم که بیمه مکمل داشته باشند می‌توانند مازاد این هزینه را پوشش دهند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، او در خاتمه بیان کرد: مراکزی که این خدمات را ارائه می‌دهند در اولویت پرداخت قرار می‌گیرند. ما در تلاش هستیم که با تمامی مراکز قرارداد منعقد کنیم تا زوجین نابارور بتوانند از خدمات درمان ناباروری استفاده کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.