پرداختن به نگرانی های معمولی: تمرکززدایی بیت کوین و فضای بلوک

[ad_1] نوشته‌های بیت‌کوین چند هفته دیگر است که منتشر شده‌اند، بنابراین ما بازار کارمزد را پیگیری می‌کنیم و استفاده از آن را مسدود می‌کنیم تا ببینیم بعد از 100000 نوشته چه تغییری کرده است. در زیر گزیده ای از نسخه اخیر Bitcoin Magazine PRO، خبرنامه بازارهای برتر مجله بیت کوین است. برای اینکه جزو اولین

کد خبر : 325485
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
پرداختن به نگرانی های معمولی: تمرکززدایی بیت کوین و فضای بلوک

[ad_1]

نوشته‌های بیت‌کوین چند هفته دیگر است که منتشر شده‌اند، بنابراین ما بازار کارمزد را پیگیری می‌کنیم و استفاده از آن را مسدود می‌کنیم تا ببینیم بعد از 100000 نوشته چه تغییری کرده است.

در زیر گزیده ای از نسخه اخیر Bitcoin Magazine PRO، خبرنامه بازارهای برتر مجله بیت کوین است. برای اینکه جزو اولین کسانی باشید که این بینش ها و سایر تحلیل های بازار بیت کوین را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت می کنند، اکنون مشترک شوید.

پرداختن به تمرکززدایی بیت کوین و نگرانی های فضایی بلوک

کاربران جدید به بیت کوین هجوم آورده اند تا آنچه را که به عنوان کتیبه شناخته می شود ایجاد کنند – که اغلب به نام NFT (توکن های غیرقابل تعویض) در سایر بلاک چین ها خوانده می شود. این فایل‌های تصویری بیشتر تقاضا برای فضای بلوک بیت‌کوین را افزایش می‌داد، که باعث نگرانی برخی از شرکت‌کنندگان شبکه در مورد تمرکززدایی آینده بیت‌کوین شد. اگر هزینه اجرای یک گره کامل به‌دلیل نیاز کاربران به فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند برای دانلود همه این داده‌ها که به تراکنش‌های پولی مرتبط نیستند، به طور قابل‌توجهی افزایش یابد، افراد کمتری ممکن است گره‌های بایگانی کامل را اجرا کنند و دفتر کل بیت‌کوین را متمرکز کنند.

میزان ذخیره‌سازی تجمعی استفاده شده توسط کتیبه‌ها با تقریباً 3 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی که به طور خاص مربوط به کتیبه‌ها در زمان نوشتن است، همچنان افزایش می‌یابد.

(منبع)

اگر فضای بلوک به طور مداوم به وسعت کامل خود یعنی 4 مگابایت استفاده شود، هر سال تقریباً 210.24 گیگابایت داده به زنجیره اضافه می‌کند که یک مانع عمده هزینه برای اجرای یک گره کامل نیست، اما هنوز هم می‌توان آن را در مکان‌هایی گران در نظر گرفت. جایی که فناوری به این قیمت ارزان در دسترس نیست. توانایی اجرای یک گره هرس شده وجود دارد که نیازی به ذخیره هیچ یک از این داده های شاهد نیست و فقط داده های تراکنش های پولی بیت کوین را ردیابی می کند. با این حال، برای ایجاد یک گره هرس شده، کاربران همچنان باید دانلود کنند همه داده ها در ابتدا اینجاست که نگرانی‌ها برای پهنای باند ناکافی مطرح می‌شود. در مناطقی از جهان که دسترسی به اینترنت پرسرعت وجود ندارد، دانلود بلوک اولیه ممکن است آنقدر طول بکشد که امکان همگام‌سازی با نوک زنجیر وجود نداشته باشد.

همانطور که گفته شد، انتظار برای فضای بلاک بیت کوین همیشه این بود که در نقطه ای پر شود، به همین دلیل است که در اندازه بلوک محدودیت وجود دارد. این سقف در طول سافت فورک SegWit افزایش یافت و شامل تخفیف کارمزد برای داده‌های شاهد – مانند نوشته‌ها – بود که به دفتر مالی بیت‌کوین و مجموعه خروجی تراکنش خرج نشده آن (UTXO) ارتباطی ندارد.

بیت کوین به دلیل نحوه پیگیری ترتیب تراکنش ها در سراسر جهان با یک ساعت غیرمتمرکز مقایسه شده است. ماهیت کتیبه‌ها در بیت‌کوین از این ترتیب برای شماره‌گذاری کتیبه‌ها به‌صورتی که روی زنجیره بلاک نوشته می‌شوند، استفاده می‌کند. با نزدیک شدن تعداد کتیبه ها به 100000، مردم هجوم آوردند تا کتیبه های خود را از قبل یا دقیقاً به این تعداد تأیید کنند. ما شاهد بیشترین افزایش در هزینه ها در این زمان بودیم که در بالا با رنگ سبز تیره نشان داده شده است. با نگاهی سریع به نمودار نرخ کارمزد، مشخص می شود که صدهزارمین کتیبه چه زمانی ساخته شده است، زیرا بیشترین میزان کارمزد بیشتر از 25 sat/vByte است.

پس از این عدد کتیبه تاریخی، عجله برای ایجاد NFT در بیت کوین به شدت کاهش یافته است. در حالی که هنوز تراکنش‌های معوقه در این مجموعه وجود دارد، کارمزدهای مورد نیاز برای تأیید تراکنش در بلوک بعدی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و کل هزینه‌های روزانه صرف شده برای ایجاد کتیبه‌ها «فقط پایین» است.

(منبع)

اگرچه کارمزدها همراه با کل مبلغی که در روز برای کتیبه‌ها خرج می‌شود کاهش می‌یابد، تعداد تراکنش‌های معلق در این مجموعه همچنان بالا و ثابت است و هیچ نشانه‌ای از کاهش در کوتاه‌مدت وجود ندارد.

تعداد بلوک های معلق که منتظر تایید هستند همچنان بالاست.

در دوران ماینینگ گذشته، بلوک‌ها آنقدر سریع استخراج می‌شوند که انتظار می‌رود تنظیم سختی نزدیک به +11٪ باشد.

افزایش پیش‌بینی‌شده در سختی ماینینگ بخشی از آرامشی را که عملیات در هفته‌های اخیر احساس می‌کردند، به دلیل افزایش درآمد دلاری از بین خواهد برد. درآمد ماینرها بر حسب بیت کوین بار دیگر به پایین ترین سطح خود می رسد. – وضعیت صنعت معدن: ماینرهای عمومی از بیت کوین بهتر عمل می کنند

این نرخ سریع بلوک‌های ماینینگ باعث شده است تا برخی از تراکنش‌های کتبی با نرخ کارمزد پایین‌تر استخراج شوند، زیرا بلاک‌ها سریع‌تر از پخش تراکنش‌های جدید در شبکه استخراج می‌شوند.

اکنون که عجله اولیه برای ثبت نام اولیه به احتمال زیاد به پایان رسیده است، یک نظریه برای کتیبه ها این است که در مواقعی که کارمزدها کم است و افراد کمتری در حال انجام معاملات زنجیره ای هستند، آنها آخرین خریدار برای فضای بلوک خواهند بود.

خواهیم دید که آیا این پایان نامه اجرا می شود یا خیر. ممکن است افرادی که کانال‌های لایتنینگ را باز می‌کنند از زمان‌های کارمزد پایین‌تر استفاده شود، که یکی از استدلال‌های مخالف کتیبه‌ها است زیرا به طور بالقوه موارد استفاده مالی بیت‌کوین را از بین می‌برند.

یادداشت پایانی

سؤالات بی پاسخی در مورد نیازهای پهنای باند برای دانلود یک گره کامل بایگانی و همچنین سؤالات فرهنگی وجود دارد که آیا این تراکنش های غیر پولی باید در لایه پایه بیت کوین انجام شوند یا حتی امکان انتقال آنها به لایه 2 وجود دارد.


این محتوا را دوست دارید؟ اکنون مشترک شوید برای دریافت مقالات PRO به طور مستقیم در صندوق ورودی خود.

مقالات مرتبط گذشته:

  • رقابت بازار کارمزد: دستورات و کتیبه های بیت کوین
  • وضعیت صنعت معدن: ماینرهای عمومی بهتر از بیت کوین عمل می کنند
  • زودتر از آنچه فکر می کنید: نگاهی عینی به پذیرش بیت کوین
  • وضعیت صنعت معدن: بقای بهترین ها
  • فروشندگان بیت کوین خسته شده اند، انباشته ها HODL The Line



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.