پرداختن به نژادپرستی سیستمیک: بودجه 2021 و بیانیه اقتصادی پاییز 2020 حمایت از اصلاحات عدالت کیفری

[ad_1] بودجه 2021 مشارکت عدالت بومی و آشتی بودجه 2021 پیشنهاد کرد که 74.8 میلیون دلار طی سه سال، از سال 2021-2022، برای بهبود دسترسی مردم بومی به عدالت و حمایت از توسعه یک استراتژی عدالت بومی برای رسیدگی به تبعیض‌های سیستمی و نمایندگی بیش از حد مردم بومی در سیستم قضایی ارائه شود. از

کد خبر : 139557
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۲۶
پرداختن به نژادپرستی سیستمیک: بودجه 2021 و بیانیه اقتصادی پاییز 2020 حمایت از اصلاحات عدالت کیفری

[ad_1]

بودجه 2021

مشارکت عدالت بومی و آشتی

بودجه 2021 پیشنهاد کرد که 74.8 میلیون دلار طی سه سال، از سال 2021-2022، برای بهبود دسترسی مردم بومی به عدالت و حمایت از توسعه یک استراتژی عدالت بومی برای رسیدگی به تبعیض‌های سیستمی و نمایندگی بیش از حد مردم بومی در سیستم قضایی ارائه شود. از این مبلغ، 24.2 میلیون دلار در طول سه سال برای حمایت از تعامل با جوامع و سازمان‌های بومی در توسعه قوانین و ابتکاراتی که به موانع سیستمی در سیستم عدالت کیفری، از جمله همکاری در راهبرد عدالت بومی، رسیدگی می‌کند، اختصاص می‌یابد. این بخش مهمی از آشتی است.

سرمایه گذاری بیشتر 31.5 میلیون دلاری طی دو سال از اجرای این طرح حمایت می کند قانون اعلامیه سازمان ملل متحد در مورد حقوق مردمان بومیاز جمله از طریق مشاوره و همکاری گسترده و مبتنی بر تمایز با مردم بومی.

علاوه بر این، بودجه 27.1 میلیون دلار در طول سه سال برای کمک به خانواده‌های بومی برای هدایت سیستم عدالت خانوادگی و دسترسی به خدمات میانجیگری خانواده مبتنی بر جامعه فراهم کرد.

راه اندازی مجدد کمیسیون حقوقی کانادا

اگر سیستم حقوقی کانادا بخواهد به چالش های پیچیده روز مانند نژادپرستی سیستماتیک در سیستم قضایی، مسائل حقوقی پیرامون تغییرات آب و هوایی، برقراری رابطه جدید با مردم بومی و تغییرات سریع فناوری در جهان پاسخ دهد، تخصص مستقل بسیار مهم است. . به همین دلیل است که بودجه سال 2021، 18 میلیون دلار در مدت پنج سال، از سال 2021-2022 آغاز شد، و 4 میلیون دلار برای احیای کمیسیون حقوقی کانادا ادامه داشت.

نوسازی داده های عدالت

برای مدرن کردن سیستم قضایی کانادا، حمایت از سیاست‌های مبتنی بر شواهد، و اطمینان از پاسخگویی در سیستم عدالت کیفری، دولت باید شکاف‌های جمع‌آوری و استفاده از داده‌ها را به‌روزرسانی و پر کند. طبق بودجه 2021، دادگستری کانادا و آمار کانادا 6.7 میلیون دلار در مدت پنج سال، از سال 2021-2022، و 1.4 میلیون دلار در حال انجام، برای بهبود جمع آوری و استفاده از داده های تفکیک شده دریافت کردند. این بخشی از تلاش‌های جاری برای رسیدگی به حضور بیش از حد مردم بومی و گروه‌های نژادی در سیستم قضایی است.

برنامه ریزی انحراف عدالت جوانان

بودجه سال 2021، 216.4 میلیون دلار در مدت پنج سال، از سال 2021-2022 آغاز شد، و 43.3 میلیون دلار برای برنامه تأمین مالی خدمات عدالت جوانان برای افزایش بودجه به استان ها و مناطق در حمایت از برنامه های انحرافی و کمک به کاهش حضور بیش از حد مردم بومی، سیاه پوستان، تخصیص داد. کانادایی ها و سایر گروه های نژادی در سیستم قضایی جوانان. این اقدام با انحراف جوانان به سمت خدمات مناسب در زمان مناسب و پرداختن به علل ریشه‌ای جرم، به کاهش نرخ جرم و ارتقای نتایج بهتر برای جوانان و جوامع آنها کمک می‌کند.

ابتکار حمایت حقوقی جوامع نژادی و کمک حقوقی مهاجرت و پناهندگان

برای کمک به ایجاد یک سیستم قضایی قوی با نتایج عادلانه برای همه، دولت سرمایه‌گذاری‌هایی را برای حمایت از دسترسی به اطلاعات قانونی و مشاوره برای کانادایی‌های نژادپرستانه و پناهجویان انجام می‌دهد.

به عنوان بخشی از این تعهد، بودجه 2021 مبلغ 21.5 میلیون دلار را در طی پنج سال برای طرح حمایت حقوقی جوامع نژادپرستانه فراهم کرد. این امر از سازمان‌هایی حمایت می‌کند که آموزش و اطلاعات حقوقی عمومی رایگان ارائه می‌کنند و همچنین سازمان‌هایی که خدمات حقوقی و مشاوره به جوامع نژادی ارائه می‌دهند. فراخوان پیش‌بینی پیشنهاد برای این بودجه در 15 نوامبر 2021 راه‌اندازی شد.

همچنین، بودجه سال 2021، 26.8 میلیون دلار را در اختیار استان‌های شرکت‌کننده قرار داد تا حمایت حقوقی مهاجرت و پناهندگان را برای پناهجویان حفظ کنند و در عین حال از کارایی و یکپارچگی سیستم پناهندگی محافظت کنند.

بیانیه اقتصادی پاییز 2020

بیانیه اقتصادی پاییز (FES) چندین سرمایه گذاری مهم را برای رسیدگی به نژادپرستی سیستماتیک در سیستم عدالت کیفری اعلام کرد. بودجه FES برای سازمان‌ها و برنامه‌هایی که به رفع نابرابری‌هایی که بومیان، سیاه‌پوستان و نژادپرستان کانادایی در عدالت کیفری با آن‌ها مواجه هستند، با هدف ایجاد یک سیستم عدالت کیفری عادلانه‌تر و مؤثرتر برای همه، حمایت لازم را ارائه می‌کند. این ابتکارات به حمایت از قانون پیشنهادی برای اصلاح این قانون کمک خواهد کرد کد جنایی و قانون کنترل داروها و مواد، لایحه C-5.

پشتیبانی از اصول و گزارش Gladue

دولت کانادا 49.3 میلیون دلار در طول پنج سال و 9.7 میلیون دلار در حال سرمایه گذاری برای حمایت از تهیه گزارش های Gladue، و پیاده سازی و ادغام توصیه ها و اصول گزارش Gladue در شیوه های اصلی سیستم عدالت کیفری است. این به رفع موانع سیستمی برای مردم بومی در سیستم عدالت کیفری کمک می‌کند، از طریق حصول اطمینان از در نظر گرفتن پیشینه و عوامل سیستمی که مردم بومی را با سیستم قضایی در تماس قرار می‌دهند در صدور حکم، و کمک به اطلاع‌رسانی جایگزین‌های معقول برای مجازات برای متهمان بومی. .

پشتیبانی از ارزیابی‌های تأثیر نژاد و فرهنگ (IRCAs)

سرمایه‌گذاری 6.6 میلیون دلاری دولت کانادا در طول پنج سال و 1.6 میلیون دلار از بودجه جاری، از اجرای IRCAs حمایت می‌کند، که به قضات مجازات کمک می‌کند تا معایب و نژادپرستی سیستماتیک را که به تعاملات نژادپرستانه کانادایی‌ها با سیستم عدالت کیفری کمک کرده است، در نظر بگیرند.

حمایت از مراکز عدالت اجتماعی (CJCs)

مراکز عدالت اجتماعی یک رویکرد نوآورانه برای انتقال عدالت به خارج از دادگاه سنتی و به یک محیط اجتماعی است. CJC ها عدالت، بهداشت، اشتغال، آموزش و خدمات اجتماعی را گرد هم می آورند تا به طور جمعی به علت اصلی جرم رسیدگی کنند، چرخه جرم را بشکنند و امنیت عمومی و رفاه جامعه را بهبود بخشند. از طریق ادغام خدمات فرهنگی مناسب، CJCها می توانند به کاهش حضور بیش از حد مردم بومی و سیاه پوستان کانادا در سیستم عدالت کیفری کمک کنند و راه حل هایی برای مسائل سیستمی ارائه دهند. سرمایه گذاری 28.6 میلیون دلاری دولت کانادا طی پنج سال از پروژه های آزمایشی مراکز عدالت اجتماعی در بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و انتاریو و همچنین مشاوره برای گسترش مفهوم مرکز عدالت اجتماعی به استان ها و مناطق دیگر حمایت خواهد کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.