پرداختن به خشونت مبتنی بر جنسیت از طریق آموزش بهداشت جنسی

[ad_1] 20 ژانویه 2022 – اتاوا، ON – زنان و برابری جنسیتی کانادا ایجاد مهارت های زندگی سالم از طریق آموزش، پیشگیری و حمایت از زنان و کودکان کلید بهبود برابری جنسیتی در کانادا و رسیدگی به علل ریشه ای خشونت مبتنی بر جنسیت است. با افزایش دسترسی به دانش و اطلاعات، همه کانادایی ها

کد خبر : 158476
تاریخ انتشار : جمعه 21 ژانویه 2022 - 1:02
پرداختن به خشونت مبتنی بر جنسیت از طریق آموزش بهداشت جنسی

[ad_1]

20 ژانویه 2022 – اتاوا، ON – زنان و برابری جنسیتی کانادا

ایجاد مهارت های زندگی سالم از طریق آموزش، پیشگیری و حمایت از زنان و کودکان کلید بهبود برابری جنسیتی در کانادا و رسیدگی به علل ریشه ای خشونت مبتنی بر جنسیت است. با افزایش دسترسی به دانش و اطلاعات، همه کانادایی ها این اختیار را پیدا می کنند که اعمال خشونت آمیز و مضر را شناسایی کرده و بر اساس آنها عمل کنند.

امروز، محترم Marci Ien، وزیر زنان و برابری جنسیتی و جوانان، اعلام کرد بیش از 8 میلیون دلار برای 21 پروژه بهبود سلامت و رفاه زنان و دختران با تمرکز بر حذف خشونت مبتنی بر جنسیت. علاوه بر تعهد دولت کانادا برای از بین بردن خشونت مبتنی بر جنسیت، این پروژه‌ها آموزش بهداشت جنسی را افزایش می‌دهند، برابری جنسیتی را ارتقا می‌دهند و هنجارهای مضر جنسیتی را مورد توجه قرار می‌دهند و در عین حال تجربیات زندگی مشترک را نیز در نظر می‌گیرند.

وزیر ین با دو سازمان که در حال پیشبرد برابری جنسیتی از طریق پروژه‌های مبتنی بر جامعه هستند ملاقات کرد.

  • شورای اطلاعات و آموزش جنسی کانادا پروژه خود را برای اطمینان از اینکه برنامه‌های آموزش بهداشت جنسی در رسیدگی به هنجارها و نگرش‌های مضر جنسیتی در بین جوانان و کاهش وقوع خشونت مبتنی بر جنسیت مؤثرتر است، مورد بحث قرار داد. این سازمان بیش از 696000 دلار بودجه دریافت کرد.
  • Regroupement Naissances Respectées درباره کار خود برای حمایت از جامعه پری ناتال و تقویت ظرفیت سازمانی و مشارکت خود برای حمایت از برابری جنسیتی بحث کردند. این سازمان بیش از 450000 دلار بودجه دریافت کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.