پرحاشیه‌ترین مربی فوتبال ایران، در رادیو صبا، زرشک زرین می‌گیرد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «ترین‌ها» در رادیو صبا که جمعه ۱۴ آبان پخش خواهد شد، به معرفی پرحاشیه‌ترین مربیان فوتبال در ۱۰ سال اخیر می‌پردازد. در این قسمت از برنامه، پرحاشیه‌ترین مربیان فوتبال از بین امیر قلعه‌نویی، علی دایی، فراز کمالوند، فیروز کریمی، برانکو ایوانکوویچ، کارلوس کی‌روش، محمود فکری و فرهاد مجیدی، انتخاب خواهد شد.  در طول هفته،

کد خبر : 125037
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 14:29
پرحاشیه‌ترین مربی فوتبال ایران، در رادیو صبا، زرشک زرین می‌گیرد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «ترین‌ها» در رادیو صبا که جمعه ۱۴ آبان پخش خواهد شد، به معرفی پرحاشیه‌ترین مربیان فوتبال در ۱۰ سال اخیر می‌پردازد.

در این قسمت از برنامه، پرحاشیه‌ترین مربیان فوتبال از بین امیر قلعه‌نویی، علی دایی، فراز کمالوند، فیروز کریمی، برانکو ایوانکوویچ، کارلوس کی‌روش، محمود فکری و فرهاد مجیدی، انتخاب خواهد شد. 

در طول هفته، مخاطبان از طریق صفحه این برنامه در فضای مجازی، نظرات خود را ثبت کرده‌اند تا در طول برنامه با کارشناسی تیم «ترین‌ها»، رتبه نخست این رقابت معرفی شود.

در هر برنامه، بخش ویژه مخاطبان با نام «زرشک زرین» به بدترین کاندیدا از نظر مخاطبان  تعلق می‌گیرد. اجرای این بخش از برنامه بر عهده شهره احمدوند است.

برنامه «ترین‌ها»، روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه‌کنندگی نازنین حاج سیف‌الله، با اجرای شاهین جمشیدی، پژوهشگری  شهره احمدوند و نویسندگی فرزانه عرفانی‌تبار، از رادیو صبا پخش می‌شود.

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.