پرتغال برای مالیات بر سود ارزهای دیجیتال با نرخ 28% آماده می شود، پیش نویس بودجه رونمایی شد – Taxes Bitcoin News

[ad_1] مقامات در پرتغال قصد دارند برای سال آینده مالیاتی بر سود سرمایه گذاری های کوتاه مدت کریپتو با بودجه دولتی وضع کنند. این سند که هنوز به تایید قانونگذاران پرتغالی نیاز دارد، نشان دهنده تغییر در نگرش مثبت کشور اتحادیه اروپا نسبت به دارایی های رمزنگاری شده است. دولت پرتغال مالیات جدیدی را برای

کد خبر : 266221
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
پرتغال برای مالیات بر سود ارزهای دیجیتال با نرخ 28% آماده می شود، پیش نویس بودجه رونمایی شد – Taxes Bitcoin News

[ad_1]

مقامات در پرتغال قصد دارند برای سال آینده مالیاتی بر سود سرمایه گذاری های کوتاه مدت کریپتو با بودجه دولتی وضع کنند. این سند که هنوز به تایید قانونگذاران پرتغالی نیاز دارد، نشان دهنده تغییر در نگرش مثبت کشور اتحادیه اروپا نسبت به دارایی های رمزنگاری شده است.

دولت پرتغال مالیات جدیدی را برای سودهای مرتبط با ارزهای دیجیتال پیشنهاد می کند

در چند سال گذشته، پرتغال خود را به عنوان یکی از دوستدار ارزهای دیجیتال اروپا تثبیت کرده است، با این تصمیم که از مالیات بر عواید حاصل از تجارت کریپتو خودداری کند، مگر اینکه آنها بخشی از یک فعالیت تجاری باشند و نقشی کلیدی ایفا کنند. بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال را به خود جذب کرد. با این حال، اگر مجلس بودجه پیشنهادی دولت برای سال 2023 را تصویب کند، احتمالاً در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد.

بلومبرگ به نقل از این سند گزارش داد که این پیش نویس مقرراتی را ارائه می دهد که به مقامات اجازه می دهد تا بر عواید دارایی های رمزنگاری که برای کمتر از یک سال نگهداری می شوند با نرخ 28 درصد مالیات بگیرند. قانونگذاران پرتغالی اوایل سال جاری پیشنهادهای مشابه را رد کردند. طبق آخرین مورد، این معافیت باید فقط برای دارایی‌های رمزنگاری که بیش از یک سال نگهداری می‌شوند، باقی بماند.

سند ارائه شده به قانونگذار در روز دوشنبه همچنین نشان می دهد که درآمد حاصل از انتشار سکه های جدید و عملیات استخراج ارزهای دیجیتال مشمول مالیات نیز خواهد بود. این طرح همچنین مقرر است 10 درصد مالیات بر نقل و انتقال رایگان ارزهای دیجیتال و مالیات 4 درصدی بر کمیسیون های دریافت شده توسط کارگزاران برای عملیات رمزنگاری اعمال شود.

قوه مجریه در لیسبون می گوید که قوانین مالیاتی پیشنهادی مطابق با قوانینی است که قبلاً در سایر حوزه های قضایی اتحادیه اروپا تصویب شده است. آلمان را به عنوان مثال، لوکوموتیو اقتصادی اتحادیه پیشنهاد می‌کند، جایی که سرمایه‌گذاران رمزارز در صورتی که دارایی‌های دیجیتال را بیش از یک سال نگه دارند، از تعهدات مالیاتی معاف می‌شوند. در طی یک جلسه توجیهی، آنتونیو مندونسا مندز، وزیر امور مالیاتی آمریکا اظهار داشت:

این رژیمی است که با سیستم مالیاتی ما و همچنین با آنچه در بقیه اروپا انجام می شود، مطابقت دارد.

این اقدام لیسبون در حالی صورت می‌گیرد که مؤسسات در بروکسل در حال کار برای معرفی یک بسته نظارتی جامع به نام قانون بازارهای دارایی‌های رمزنگاری (MiCA) هستند که باید در سراسر اتحادیه اروپا اجرا شود. هفته گذشته، اعضای پارلمان اروپا همچنین خواستار تصویب قوانین مالیاتی یکنواخت کریپتو در همه کشورهای عضو شدند.

برچسب ها در این داستان

بودجه، رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، سود رمزنگاری، مالیات رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دارایی‌های دیجیتال، اتحادیه اروپا، اروپا، اتحادیه اروپا، سود، دولت، قانون‌گذاران، قانون‌گذاری، MiCA، پارلمان، پرتغال، پرتغال، مقررات، مالیات، مالیات

آیا می بینید که پرتغال جذابیت خود را به عنوان یک مقصد دوستدار رمزنگاری در صورت تصویب تغییر پیشنهادی در رژیم مالیاتی خود از دست می دهد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.