پذیرش برنامه‌های ابتکاری Rediscover Main Streets از دوشنبه، ۴ آوریل

[ad_1] سازمان‌های غیرانتفاعی تشویق شدند تا برای احیای خیابان‌های اصلی، مرکز شهرها و محله‌ها درخواست حمایت کنند. 3 آوریل 2022 · بدفورد، نوا اسکوشیا خیابان‌های اصلی آتلانتیک کانادا، فضاهای پویایی هستند که مردم در آن جمع می‌شوند تا از همه چیزهایی که جوامع شهری و روستایی ما ارائه می‌دهند لذت ببرند. آنها اقتصاد را به

کد خبر : 187500
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
پذیرش برنامه‌های ابتکاری Rediscover Main Streets از دوشنبه، ۴ آوریل

[ad_1]

سازمان‌های غیرانتفاعی تشویق شدند تا برای احیای خیابان‌های اصلی، مرکز شهرها و محله‌ها درخواست حمایت کنند.

3 آوریل 2022 · بدفورد، نوا اسکوشیا

خیابان‌های اصلی آتلانتیک کانادا، فضاهای پویایی هستند که مردم در آن جمع می‌شوند تا از همه چیزهایی که جوامع شهری و روستایی ما ارائه می‌دهند لذت ببرند. آنها اقتصاد را به عنوان قطب فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هدایت می کنند. دولت کانادا، از طریق ابتکار ACOA Rediscover Main Streets، تا 10 میلیون دلار برای کمک به سازمان‌های غیرانتفاعی سرمایه‌گذاری می‌کند تا ایده‌های جدیدی تولید کنند که ساکنان و گردشگران را به طور یکسان برای کشف مجدد این فضاهای پر جنب و جوش محلی تشویق کند.

در طول سفر خود به هالیفاکس برای شرکت در جوایز تجاری هالیفاکس 2022، ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول ACOA، همراه با لنا متله دیاب، عضو پارلمان، در بازار کشاورزان حوزه بدفورد در بزرگراه بدفورد قدم زد. هالیفاکس وست، برای بازدید از مؤسسات در طول مسیر و بحث در مورد انرژی تجدید شده منطقه که با بازگشت مردم محلی و بازدیدکنندگان و ارتباط مجدد با آن مواجه خواهد شد.

وزیر پتیتپاس تیلور و نماینده دیاب نیز از فرصت استفاده کردند و به افرادی که با آنها ملاقات کردند یادآوری کردند که ACOA از دوشنبه، 4 آوریل 2022، درخواست‌های مربوط به خیابان‌های اصلی را کشف مجدد خواهد کرد.

سازمان‌های غیرانتفاعی، از جمله انجمن‌های بهبود کسب‌وکار، انجمن‌های گردشگری، اتاق‌های بازرگانی، و سازمان‌های بازاریابی مقصد، تشویق می‌شوند تا پروژه‌هایی را ارائه کنند که خیابان‌های اصلی اقیانوس اطلس کانادا، بزرگ و کوچک را زنده کند.

پروژه‌های Rediscover Main Streets چه افزودن عناصر هیجان‌انگیز به جشنواره‌های موجود، ایجاد رویدادهای جدید، متحرک کردن مناظر خیابانی، یا اجرای کمپین‌های بازاریابی، به کانادایی‌های آتلانتیک کمک می‌کند تا مکان‌های مورد علاقه خود را دوباره کشف کنند و همه جوامع خود را به یاد بیاورند.

با حمایت از ابتکارات محلی و استانی، دولت کانادا در حال انجام اقدامات واقعی برای ایجاد یک اقتصاد قوی و انعطاف‌پذیر است که نوآورانه، متنوع و فراگیر باشد.

وصل بمون

ACOA را در فیس بوک دنبال کنید، توییتر، لینکدین، و اینستاگرام



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.