پذیرش بالای دسته 1.1000 بسیار مهم است

[ad_1] قیمت یورو/دلار آمریکا، نمودارها و تجزیه و تحلیل: پیشنهاد شده توسط زین وودا پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید بیشتر بخوانید: بازارهای هفته پیش رو: طلا، نزدک، دلار آمریکا؛ درآمد، PCE ایالات متحده، منطقه یورو و تولید ناخالص داخلی ایالات متحده پیشینه اساسی EUR/USD EURUSD پس از باز شدن اروپا امروز از

کد خبر : 350275
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
پذیرش بالای دسته 1.1000 بسیار مهم است

[ad_1]

قیمت یورو/دلار آمریکا، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

بیشتر بخوانید: بازارهای هفته پیش رو: طلا، نزدک، دلار آمریکا؛ درآمد، PCE ایالات متحده، منطقه یورو و تولید ناخالص داخلی ایالات متحده

پیشینه اساسی EUR/USD

EURUSD پس از باز شدن اروپا امروز از جهش ملایمی برخوردار شد زیرا در تلاش برای یافتن پذیرش بالاتر از دسته 1.1000 است. به طور کلی، شروعی نسبتاً ضعیف برای بازارها در هفته ای بزرگ و مملو از انتشار داده های اقتصادی است.

داده‌های Ifo آلمان که صبح امروز منتشر شد حاکی از یک بهبود جزئی بود. با این حال، ارزیابی فعلی و انتظارات کمتر از حد متوسط ​​کمک چندانی به رفع ترس از رکود تورمی در صنعتی ترین اقتصاد اروپا نخواهد کرد. انتظارات کمتر از میانگین تاریخی خود باقی مانده است و اقتصاددانان Ifo تاکید می کنند که اقتصاد آلمان به رشد قوی و پایدار نزدیک نیست. البته نکات مثبتی نیز وجود دارد، زیرا وضعیت برای آلمان بهتر از حد انتظار است، زیرا این کشور همچنان در سالی که انتظار می‌رفت یک سال چالش برانگیز باشد، مقاومت نشان می‌دهد. ادامه احیای فعالیت‌های صنعتی و داده‌های مثبت اخیر از چین، نویدبخش پیشرفت بخش و اقتصاد آلمان است. البته، در سال 2023، احساسات در بازارهای جهانی همچنان به عقب و جلو می رود و این علائم مثبت برای اقتصاد آلمان می تواند در نیمه دوم سال 2023 از بین برود.

image1.png

داده های اقتصادی کلیدی در پیش است

از آنجایی که به نظر می رسد بازارها نسبت به این واقعیت که فدرال رزرو ایالات متحده در ماه مه با 25 واحد در ثانیه پیش می رود، تسلیم شده اند، روند صعودی اخیر یورو در برابر دلار آمریکا با مقاومت هایی روبرو می شود. بانک مرکزی اروپا و رئیس جمهور کریستین لاگارد به طور خاص برای تاکید بر اینکه بانک مرکزی اروپا در پایان چرخه پیاده روی خود با نظرات پیر وونش (رئیس بانک مرکزی بلژیک) در پایان هفته فاصله زیادی دارد، کلید خورده اند. سیاست‌گذار وونش به زمان‌های مالی گفت که بانک مرکزی اروپا باید منتظر بماند تا رشد دستمزد و تورم اصلی کاهش یابد تا توقف ایجاد شود.

ما برخی از اعضای بانک مرکزی اروپا را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که امروز با ویلروی سیاست‌گذار صحبت کنند. لفاظی‌های جنگ‌طلب بیشتر می‌تواند انگیزه‌ای برای گاوهای یورو ایجاد کند، اما بالاترین سطح اخیر در منطقه 1.1070 ممکن است مانعی برای پیش‌روی رویدادهای کلیدی داده‌های آمریکا و منطقه یورو در این هفته باشد.

image2.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

داده‌های Core PCE خارج از ایالات متحده در روز جمعه احتمالاً بزرگ‌ترین داده‌های این هفته خواهد بود، در حالی که تورم آلمان نیز در همان روز می‌تواند باعث نوسانات جدی شود. من شخصاً نمی بینم که هیچ یک از انتشار داده های دیگر تأثیر مهمی بر جهت کلی EURUSD در کوتاه مدت تا میان مدت داشته باشد. با توجه به اینکه انتظار می‌رود بانک مرکزی اروپا با افزایش نرخ بهره تهاجمی‌تر عمل کند زیرا تورم اصلی همچنان یک نقطه گیر است، اظهارنظرهای فدرال رزرو در ماه مه در مورد سیاست‌های باقی‌مانده سال 2023 احتمالاً کلیدی برای حرکت رو به جلو یورو دلار خواهد بود.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

چشم انداز فنی و افکار نهایی

از منظر فنی، EURUSD در حالی که با یک کانال صعودی معامله می شود، در یک روند صعودی گسترده تر باقی می ماند. بسیار شبیه به اقدام قیمتی که از نوامبر 2022 تا اوایل فوریه 2023 دیده بودیم، جایی که EURUSD در یک کانال صعودی راه پله‌های بالاتری را طی کرد.

دستگیره 1.1000 تا حدودی به عنوان یک مانع برای این جفت باقی مانده است، زیرا علیرغم شکست و بسته شدن شمع روزانه در بالای سطح در 13 آوریل، گاوهای یورو برای حفظ صعودهای بالای 1.1000 تلاش کردند. آزمایش سطح حمایت پایین تر (1.0900) در هفته گذشته، نشان دهنده یک بالاترین قیمت جدید است که باید با بسته شدن شمع روزانه، بالاترین سطح سالانه فعلی را در حدود 1.10760 کاهش دهد. این امر ادامه روند صعودی را با ناحیه کلیدی بعدی مقاومت در اطراف علامت 1.1140 تأیید می کند.

با نگاه دقیق تر از نقطه نظر درون روز، منطقه 1.1000 همچنان یک منطقه محوری کلیدی با مقاومت به ترتیب در 1.1033 و 1.10750 باقی می ماند. شکست پایین تر در اوایل هفته، حمایت حدود 1.0950 و 1.0900 را در کانون توجه قرار می دهد. این منطقه بین 1.0900 و 1.10750 (بالای 2023) می تواند برای کوتاه مدت دست نخورده باقی بماند و حتی ممکن است تا نشست فدرال رزرو در اوایل ماه مه باقی بماند. در حال حاضر، به نظر می رسد که تجارت محدود به محدوده، یک چشم انداز کوتاه مدت ممکن است هنگام بررسی فرصت های بالقوه در EURUSD سودمندتر باشد.

یورو/دلار آمریکا نمودار روزانه – 24 آوریل 2023

image3.png

منبع: TradingView

دانش تجارت پایه

سبک معاملاتی خود را بیابید

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.