پدر پولدار پدر فقیر نویسنده رابرت کیوساکی دلیل دوست داشتن بیت کوین را به اشتراک می گذارد – انتظار دارد بیت کوین به 100 هزار دلار برسد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، دلیل دوست داشتن بیت کوین و زمانی که شروع به سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال کرد را به اشتراک گذاشته است. او در انتظار دیدن 100 هزار دلار به ازای هر بیت کوین، تأکید کرد که این ارز دیجیتال به کمک مالی فدرال رزرو یا دولت

کد خبر : 349608
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
پدر پولدار پدر فقیر نویسنده رابرت کیوساکی دلیل دوست داشتن بیت کوین را به اشتراک می گذارد – انتظار دارد بیت کوین به 100 هزار دلار برسد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، دلیل دوست داشتن بیت کوین و زمانی که شروع به سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال کرد را به اشتراک گذاشته است. او در انتظار دیدن 100 هزار دلار به ازای هر بیت کوین، تأکید کرد که این ارز دیجیتال به کمک مالی فدرال رزرو یا دولت نیاز ندارد زیرا «پول مردم» است.

چرا رابرت کیوساکی بیت کوین را دوست دارد؟

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، پنجشنبه در توییتر دلیل دوست داشتن بیت کوین را به اشتراک گذاشت. او انتظار دارد قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار برسد. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز پنجشنبه در توییتی توضیح داد که سال‌ها پیش، شاهد صعود قیمت بزرگترین ارز دیجیتال به 20000 دلار بود و سپس تقریباً تمام ارزش آن کاهش یافت. در آن زمان او فکر می کرد بیت کوین تمام شده است. با این حال، زمانی که بیت کوین به آرامی به 6000 دلار رسید، «بسیاری» از آن را خرید. استدلال او این بود که مردم از بیت کوین حمایت می کنند و نه فدرال رزرو یا دولت. بیت کوین نیازی به فدرال رزرو یا دولت برای نجات آن نداشت زیرا پول مردم است.

پدر پولدار پدر فقیر نویسنده رابرت کیوساکی دلیل دوست داشتن بیت کوین را به اشتراک می گذارد – انتظار دارد بیت کوین به 100 هزار دلار برسد

در برنامه اخیر رادیو پدر پولدار، نویسنده مشهور فاش کرد که 60 بیت کوین را به قیمت هر سکه 6000 دلار خریداری کرده است. او همچنین قبلاً گفته بود که مقداری BTC دیگر را به قیمت 9000 دلار خریداری کرده است.

کیوساکی مدت زیادی است که بیت کوین را در کنار طلا و نقره توصیه کرده است. او اخیرا گفته است که انتظار دارد قیمت بیت کوین همچنان در حال افزایش باشد. او در توییت روز پنجشنبه خود به قیمت 100000 دلار بیت کوین اشاره کرد. با این حال، او در فوریه پیش‌بینی کرد که بیت کوین تا سال 2025 به 500000 دلار خواهد رسید در حالی که طلا به 5000 دلار و نقره به 500 دلار در همان بازه زمانی خواهد رسید.

این نویسنده مشهور همچنین بارها در مورد اقتصاد ایالات متحده و جهت گیری دلار آمریکا هشدار داده است. ماه گذشته، او پیش‌بینی کرد که افزایش نرخ‌های فدرال رزرو باعث سقوط سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات و همچنین دلار آمریکا می‌شود. او همچنین نسبت به تورم شدید هشدار داد.

نظر شما در مورد هشدار رابرت کیوساکی نویسنده پدر پولدار پدر فقیر چیست و چرا او عاشق بیت کوین است؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.