پدر پولدار، پدر فقیر، رابرت کیوساکی هشدار می دهد “همه چیز خراب خواهد شد” – قصد دارد بیت کوین بیشتری بخرد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، هشدار داده است که «همه چیز خراب خواهد شد»، از جمله طلا، نقره و بیت کوین. با این حال، او سقوط ها را فرصت خرید می داند و خاطرنشان می کند که بیت کوین بیشتری خواهد خرید. رابرت کیوساکی هشدار سقوط بازار را تکرار

کد خبر : 318844
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
پدر پولدار، پدر فقیر، رابرت کیوساکی هشدار می دهد “همه چیز خراب خواهد شد” – قصد دارد بیت کوین بیشتری بخرد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، هشدار داده است که «همه چیز خراب خواهد شد»، از جمله طلا، نقره و بیت کوین. با این حال، او سقوط ها را فرصت خرید می داند و خاطرنشان می کند که بیت کوین بیشتری خواهد خرید.

رابرت کیوساکی هشدار سقوط بازار را تکرار کرد

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، هشدار خود را در مورد سقوط بازار تکرار کرده است. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی با استناد به اینکه بیش از 144000 نفر در صنعت فناوری در سال 2022 شغل خود را از دست دادند و 66000 نفر دیگر تا کنون در سال جاری بیکار شده اند، جمعه در توییتی نوشت که همه چیز از جمله طلا، نقره و بیت کوین سقوط خواهد کرد. با این وجود، او به 2.3 میلیون دنبال کننده خود در توییتر گفت که وحشت نکنند و افزود که از دلارهای «جعلی» برای خرید بیشتر طلا، نقره و بیت کوین استفاده خواهد کرد که آن را «پول واقعی» نامید. نویسنده معروف نوشته است:

سقوط اینجاست… همه چیز از جمله قیمت ها خراب می شود [of] طلا، نقره، بیت کوین. وحشت نکنید. خبر خوب. من طلا، نقره، بیت کوین، پول واقعی بیشتری با دلار جعلی خواهم خرید.

کیوساکی قبلاً توضیح داد که طلا، نقره و بیت کوین پول واقعی هستند در حالی که دلار آمریکا پول جعلی است “زیرا به جای اینکه به پول واقعی مانند طلا گره خورده باشد، به “ایمان و اعتبار کامل” ایالات متحده گره خورده است. ایالت ها.” نویسنده مشهور بارها گفته است که به دولت بایدن، خزانه داری، فدرال رزرو یا وال استریت اعتماد ندارد.

او همچنین بارها در مورد سقوط بازار، از جمله “بزرگترین سقوط در تاریخ جهان” هشدار داده است. در اکتبر سال گذشته، او گفت که بازارهای سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات با ادامه افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو سقوط خواهند کرد و به سرمایه گذاران توصیه کرد طلا، نقره و بیت کوین بخرند. او انتظار دارد که سرمایه‌گذاران بیت‌کوین با چرخش و چاپ تریلیون‌ها دلار توسط فدرال رزرو ثروتمندتر شوند.

علاوه بر این، نویسنده مشهور در اکتبر سال گذشته پیش بینی کرد که دلار آمریکا سقوط خواهد کرد. علاوه بر این، او اخیراً گفت که ما در یک رکود جهانی هستیم و نسبت به ورشکستگی های فزاینده، بیکاری و بی خانمانی هشدار داد.

در سپتامبر سال گذشته، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، از سرمایه‌گذاران خواست تا قبل از وقوع بزرگترین سقوط در تاریخ جهان، همین حالا وارد ارزهای دیجیتال شوند. کیوساکی قبلا توضیح داده بود که او یک سرمایه گذار بیت کوین است نه یک معامله گر، بنابراین وقتی BTC به پایین ترین حد خود می رسد هیجان زده می شود. او گفت که بیت کوین را دوست دارد و این ارز دیجیتال را «پول مردم» نامید. او ضمن بیان اینکه بیت کوین بیشتری می‌خرد، هشدار داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اکثر ارزهای دیجیتال دیگر را در هم خواهد شکست.

برچسب ها در این داستان

پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، رابرت کیوساکی بیت کوین، رابرت کیوساکی بیت کوین، هشدارهای سقوط رابرت کیوساکی، سقوط رابرت کیوساکی، کریپتو رابرت کیوساکی، رابرت کیوساکی طلا، سقوط بازار رابرت کیوساکی، رابرت کیوساکی سیل، رابرت کیوساکیت

نظر شما در مورد هشدار رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.