پخش روزانه ۲۰ ساعت برنامه از شبکه ورزش در روزهای المپیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده در کنداکتور المپیک شبکه ورزش به ویژه برنامه «دهکده المپیک»، برنامه «کادرفنی»، بسته‌های خبری المپیکی «دست اول»، میان برنامه «گفتگو به المپین‌ها»، میان برنامه معرفی المپین‌های ایران با عنوان «مسافران توکیو»، پخش مستندهای «تاریخچه المپیک» و «به سوی المپیک» و همچنین پخش مسابقات ادوار

کد خبر : 80959
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
پخش روزانه ۲۰ ساعت برنامه از شبکه ورزش در روزهای المپیک



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده در کنداکتور المپیک شبکه ورزش به ویژه برنامه «دهکده المپیک»، برنامه «کادرفنی»، بسته‌های خبری المپیکی «دست اول»، میان برنامه «گفتگو به المپین‌ها»، میان برنامه معرفی المپین‌های ایران با عنوان «مسافران توکیو»، پخش مستندهای «تاریخچه المپیک» و «به سوی المپیک» و همچنین پخش مسابقات ادوار پیشین المپیک شامل مسابقات «ایرانیان در المپیک» و مسابقات مهم المپیکی می‌توان اشاره کرد.

در جدول پخش شبکه ورزش سیما در ایام المپیک پخش زنده مسابقات بیش از ۳۰ رشته ورزشی حاضر در المپیک پیش‌بینی شده است تا علاقمندان رشته‌های مختلف ورزشی در کشور موفق به تماشای رشته‌های مورد نظر خود شوند.

ویژه برنامه المپیک شبکه ورزش، با دو استودیو در تهران و توکیو، قرار است با دعوت از مهمانانی از خانواده ورزش و هنر و همچنین استفاده از حضور کارشناسان و گزارشگران تخصصی رشته‌های مختلف ورزشی روی آنتن برود.

پویش «ایران من» که با محوریت حفظ و معرفی سنت و فرهنگ ایرانی در سازمان صداوسیما راه‌اندازی شده است، در جهت حمایت از ورزش ایران و کاروان ورزش ایران در المپیک در روزهای المپیک فعالیت خواهد کرد.

شبکه ورزش سیما با طراحی قالب‌های مختلف تعامل با مخاطبان شبکه، در روزهای المپیک از بستر تلویزیون اینترنتی «تلوبیون» جهت ارتباط مستمر با مخاطبان بهره خواهد برد و ارتباطی دوسویه با مخاطبان خواهد داشت. همچنین در روزهای المپیک با توجه به تعدد مسابقات و هم‌پوشانی زمانی برگزاری این مسابقات،‌ امکان پخش زنده همزمان بسیاری از این مسابقات روی آنتن شبکه ورزش وجود ندارد. بر همین اساس،‌ شبکه ورزش سیما، کانال‌هایی در بستر تلویزیون اینترنتی تلوبیون پیش بینی کرده است تا مسابقاتی که امکان پخش آن‌ها به صورت زنده از آنتن رسانه ملی وجود ندارد، بتواند به صورت اینترنتی و از طریق «تلوبیون» پخش زنده شود.

این شبکه به پخش بهترین مستندهای المپیکی اقدام می‌کند؛ بخش اول این مستندها به «تاریخچه المپیک» و بخش دوم به پخش مهمترین مسابقات و چهره‌های تاریخ المپیک اختصاص یافته است.

پخش مسابقات قهرمانان کشورمان در دوره‌های قبلی مسابقات المپیک،‌ که یکی از مهمترین درخواست‌های مخاطبان شبکه ورزش در روزهای منتهی به المپیک است، هر روز به پخش مسابقات یکی از قهرمانان المپیکی کشورمان می‌پردازد. قهرمانان آسیا، جهان و المپیک در ایام پخش برنامه های المپیکی شبکه ورزش، به مناسبت پخش مسابقات رشته های مختلف ورزشی در استودیوی این شبکه حضور خواهند یافت.

۵۸۵۸



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.