پایین آمدن سالیانه تازه NQ قبل از اینکه فدرال رزرو به سمت صفحه گام بردارد

[ad_1] Nasdaq 100, NQ, NDX Talking Points: فناوری بزرگ تا کنون در تجارت سال 2022 عقب نشینی بزرگی را تجربه کرده است و با باز شدن درهای سه ماهه دوم، این موضوع نزولی داغ شده است. نقطه فشار مهم، تصمیم چهارشنبه FOMC برای نرخ است که در آن بانک انتظار می‌رود با افزایش 50 واحدی

کد خبر : 201799
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۴۳
پایین آمدن سالیانه تازه NQ قبل از اینکه فدرال رزرو به سمت صفحه گام بردارد

[ad_1]

Nasdaq 100, NQ, NDX Talking Points:

  • فناوری بزرگ تا کنون در تجارت سال 2022 عقب نشینی بزرگی را تجربه کرده است و با باز شدن درهای سه ماهه دوم، این موضوع نزولی داغ شده است.
  • نقطه فشار مهم، تصمیم چهارشنبه FOMC برای نرخ است که در آن بانک انتظار می‌رود با افزایش 50 واحدی نرخ پایه به همراه برخی ارتباطات در مورد برنامه‌های خود برای ترازنامه، وضعیت جنگ‌طلبی را اعلام کند.
  • من به سهام نزولی ایالات متحده به عنوان تجارت برتر خود برای سه ماهه دوم نگاه کردم و من به عنوان آقایان پل رابینسون در تیم DailyFX تنها نبودم و دانیل مک کارتی همچنین چشم انداز نزولی برای S&P 500 داشت. اقساط کامل Top Trades را از لینک زیر دانلود کنید:

این یک هفته دردناک دیگر برای سهام ایالات متحده بود، حتی با وجود حجم گسترده ای از درآمدهای گزارش های فناوری بزرگ در هفته گذشته. اپل شکست خورد، اما چند روز بعد قیمت همچنان پایین است، و این یک عامل نسبتاً نزولی است زیرا وقتی در بازاری هستیم که اخبار خوب را کنار می‌گذارد، به زیر نگاه کنید.

همانطور که هفته گذشته نگاه کردم، Nasdaq 100 پشتیبانی را در یک ساختار دولایه شکسته است و ممکن است منجر به یک حرکت نزولی بسیار واضح‌تر شود. قیمت هفته را با کاهش به پایین ترین سطح سالیانه دیگر آغاز کرد و تا اواسط روز دوشنبه معامله شد که موضوع همچنان ادامه دارد.

جلسه جمعه مخصوصاً بی‌رحمانه بود، زیرا فروشندگان تمام راه را به پایان رساندند و جهش سریعی که پس از باز شدن در ایالات متحده صبح امروز ایجاد شد، به شدت محو شد و شاخص یک بار دیگر به پایین‌ترین سطح سالانه خود رسید.

اما، در نمودار زیر، توجه کنید که مدت کوتاهی پس از آن که در اوایل صبح امروز و درست پس از افتتاحیه ایالات متحده ثبت شد، چه اتفاقی افتاد. من یک کادر نارنجی به این قسمت از نمودار اضافه کرده ام.

نمودار قیمت ساعتی نزدک 100

نمودار قیمت ساعتی نزدک 100

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

مورد مورد علاقه از اوایل صبح امروز یک تست مقاومت سریع پس از باز شدن بود – و این مقاومت درست در نقطه حمایت قبلی قرار گرفت که از حدود 13,033 تا 13,050 ترسیم شده بود. قیمت اول به سادگی نوسان پنج شنبه گذشته است اما قیمت دوم یک است اصلاح فیبوناچی که من در این مقالات به عنوان بخشی از حمایت طولانی مدتی که اخیراً انجام شده است، دنبال کرده ام.

اما نکته مهم در اینجا این است که معامله گران می توانند در تلاش برای یافتن مقاومت صبر و حوصله به خرج دهند. این می تواند جایگزینی برای تعقیب یک خرابی جدید باشد و فقط امیدوار باشد که حرکت در آن جهت چاپ شود. و چند نقطه دیگر وجود دارد که ممکن است چیزی شبیه به آن وارد عمل شود، مانند نوسان 12801 پشتیبانی قبلی یا شاید پایین آن ناحیه پشتیبانی که من در 12895 ترسیم کرده ام.

نکته کلیدی در اینجا این است که اجازه دهیم ابتدا قیمت به پایین ترین حد خود برسد، پس از آن یک عقب نشینی مربوطه می تواند پتانسیل مقاومت پایین تر را برای ارسال در هر یک از این مناطق باز کند.

نمودار قیمت چهار ساعته نزدک 100

نمودار قیمت چهار ساعته نزدک 100

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

نزدک 100 طولانی مدت

به سختی می توان در نظر داشت که روند صعودی در سال های 2020 و 2021 چقدر تهاجمی بوده است، اما در این مرحله، نزدک 100 تنها 38.2 درصد از آن حرکت اصلی را پشت سر گذاشته است.

در واقع، آن 38.2% اصلاحی، سطح 12895 بود که من در بالا صحبت کردم. و از نمودار روزانه زیر، می‌توانیم ببینیم که روند اخیر اصلاً سالم به نظر نمی‌رسد.

نقطه حمایت اصلی بعدی در نمودار من منطقه ای را در بر می گیرد که آخرین بار در مارس 2021 در حال بازی بود و از 12,207 تا 12,465 ترسیم شد. در زیر آن، نشانگر 50 درصدی روند همه‌گیری در حدود 11700 نشان می‌دهد و آخرین منطقه اصلی در نمودار زیر یک منطقه بزرگ است که از 10501 تا 10751 فاصله دارد.

اگر تشکیل دو بالا در نزدک 100 به پر شدن ادامه دهد، آن هدف دوم می تواند به عنوان یک منطقه پیش بینی شده برای پشتیبانی احتمالی باقی بماند، همانطور که هفته گذشته به آن نگاه کرده بودم.

نمودار قیمت روزانه نزدک 100

نمودار قیمت روزانه نزدک 100

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.