پایبندی به پروتکل‌ها همچنان یک ضرورت است

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفته و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان مخلص خداوند در ماه مبارک رمضان، تاکید کرد که در ایام پیش رو، پایبندی به پروتکل‌ها بسیار ضروریست. دکتر مهرزاد لطفی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت و در سیصد و بیست و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری

کد خبر : 53468
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۰۵
پایبندی به پروتکل‌ها همچنان یک ضرورت است



ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفته و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان مخلص خداوند در ماه مبارک رمضان، تاکید کرد که در ایام پیش رو، پایبندی به پروتکل‌ها بسیار ضروریست.

دکتر مهرزاد لطفی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت و در سیصد و بیست و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر ضرورت پایبندی جدی به پروتکل های بهداشتی در تعطیلات عید فطر تاکید کرد و گفت: با توجه به وضعیت ناپایدار کرونا در استان، در شرایط کنونی همکاری بیش از بیش مردم لازم است.

لطفی وضعیت کنونی بیماری در استان را بسیار حساس خواند و با اشاره به تلاش هایی که برای خروج از موج چهارم بیماری انجام شده است، افزود: در تعطیلات پیش رو لازم است مردم پروتکل های بهداشتی را پیش از پیش رعایت کنند تا با موج بعدی کرونا در استان روبرو نشویم.

او در این نشست با اعلام آغاز محدودیت های سفر از روز گذشته در سراسر کشور؛ از مردم خواست تا از هرگونه دورهمی خانوادگی و مسافرت هایی که عامل اصلی انتقال و انتشار بیماری در سطح جامعه است، خودداری کنند.

لطفی در ادامه این نشست با بررسی وضعیت موارد ابتلا به کروناویروس در شهرستان های استان، ظرفیت تخت های بیمارستان های استان را نیز مورد ارزیابی قرار داد.

بررسی فعالیت مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس، آزمایشگاه های تشخیصی کووید۱۹ و اقدامات کارگروه های مختلف ستاد دانشگاهی، از دیگر محورهای مورد بررسی رئیس دانشگاه در نشست امروز بود.

لطفی ضمن بررسی آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.

دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست، ضمن اعلام گزارش آمار روزانه واکسیناسیون گروه های هدف در استان، روند اپیدمی ویروس کرونا در فارس، ماموریت های اورژانس، میزان بروز موارد جدید بیماری، تعداد و درصد تست های انجام شده، وضعیت شهرستان های استان در زمینه شیوع کروناویروس، آمار مبتلایان و افراد بستری در مراکز درمانی و بیمارستان های فارس، شیوه خدمت رسانی به مبتلایان و مراجعان در بیمارستان های شیراز و شهرستان های استان؛ به بیان توضیحاتی درباره آخرین اقدامات مقابله با کروناویروس و اجرای مصوبات پیشین این ستاد پرداختند.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.