پایان “موج بازگشت” زوار اربعین/ کاهش 46 درصدی فوتی‌ها در جاده‌های کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه از پایان موج بازگشت زوار اربعین خبر داد و افزود: هم اکنون ترافیک محورهای استان به حالت عادی برگشته است. سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پایان گرفتن موج بازگشت زوار اربعین از اواخر روز گذشته(29 شهریور) گفت: در حال حاضر تنها تردد

کد خبر : 257666
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
پایان “موج بازگشت” زوار اربعین/ کاهش 46 درصدی فوتی‌ها در جاده‌های کرمانشاه



ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه از پایان موج بازگشت زوار اربعین خبر داد و افزود: هم اکنون ترافیک محورهای استان به حالت عادی برگشته است.

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پایان گرفتن موج بازگشت زوار اربعین از اواخر روز گذشته(29 شهریور) گفت: در حال حاضر تنها تردد اتوبوس ها و موکب داران را در محورهای بازگشت داریم.

وی افزود: هم اکنون ترافیک در محورهای بازگشت از مرز خسروی کاملا به حالت عادی برگشته و در محور های بازگشت از سمت ایلام به حمیل تردد اتوبوس ها و موکب داران را داریم.

دستغیب با اشاره به شروع طرح ترافیکی اربعین امسال از 10 شهریور ماه گفت: در این طرح که حدود 20 روز ادامه داشت 108 تیم گشتی محسوس و نامحسوس محورهای استان را تحت نظارت داشتند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش دو برابری حجم ترافیک اربعین امسال نسبت به سال 1398 (آخرین اربعین پیش از شیوع کرونا) گفت: امسال ترافیک در محورهای منتهی به مرز خسروی و محورهای منتهی به استان ایلام و مرز مهران عملا دو برابر شده بود و در روز پنجشنبه(17 شهریور) بیشترین حجم ترافیک را در محورهای منتهی به مرز مهران تجربه کردیم.

وی افزود: در این روز ترافیک حدود 178 کیلومتری شکل گرفت که به گفته جانشین فرمانده فراجا در تمام سالهای برگزاری مراسم اربعین بی سابقه بوده است.

دستغیب گفت: خوشبختانه علی رغم افزایش دو برابری ترافیک اربعین، فوتی های تصادفات در اربعین امسال نسبت به سال 1398، 46 درصد کاهش یافت.

وی افزود: همچنین تعداد مصدومین تصادفات نیز طی این مدت 32 درصد کاهش داشت که جای تقدیر از همکاری زوار و همه نیروهای خدمات رسان و پلیس راه را دارد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.