پایان سریال امباپه 2023! – خبرآنلاین

[ad_1] ایمان گودرزی؛ در سه سال گذشته داستان کیلیان امباپه و جدایی او از پاریس و پیوستنش به رئال مادرید سوژه داغ نقل و انتقالات تابستان بوده است. در سال 2021 پاریس حاضر به فروش نشد، در تابستان 2022 در حالی که انتظار می‌رفت او به صورت رایگان به رئال مادرید بپیوندد با تمدید تا

کد خبر : 396535
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۲۱
پایان سریال امباپه 2023! – خبرآنلاین

[ad_1]

ایمان گودرزی؛ در سه سال گذشته داستان کیلیان امباپه و جدایی او از پاریس و پیوستنش به رئال مادرید سوژه داغ نقل و انتقالات تابستان بوده است. در سال 2021 پاریس حاضر به فروش نشد، در تابستان 2022 در حالی که انتظار می‌رفت او به صورت رایگان به رئال مادرید بپیوندد با تمدید تا 2024 به علاوه ‌بند تمدید اختیاری تا 2025 همه را غافلگیر کرد. اما در تابستان 2023 داستان کمی متفاوت بود، کیلیان پس از پایان فصل به صورت عمومی اعلام کرد که می‌خواهد تا پایان قراردادش در پاریس بماند اما قصدی برای تمدید ندارد، همین موضوع باعث شد که این بازیکن فراز و نشیب‌های زیادی را در پیش فصل تجربه کند، که خط خوردن از اردوی ژاپن و تمرین با بازیکنان نامطلوب بخشی از تنبیه این بازیکن بود.
از طرف دیگر رئال مادرید که نشان داده پس از اتفاقات سال گذشته دیگر اعتمادی به این بازیکن ندارد هیچ قدمی برای امباپه بر نداشت. موضع رئال واضح بود؛ اگر می‌خواهی این تابستان بیایی علنی اعلام کن در غیر این صورت سال آینده رایگان بیا!
فلورنتینو پرز کاملاً نشان داده که دیگر نمی‌خواهد بازیچه امباپه شود و از طرفی تمایلی برای مذاکره با سران قطری پاریس نیز ندارد.
حالا ماندن کیلیان بدون تمدید کردن به معنای آزاد شدن او در ژانویه و جدایی رایگان از پاریس خواهد بود، اتفاقی که خلیفی به هیچ وجه دوست ندارد رخ دهد!
در مراسم بهترین‌های یوفا و در ساعات پایانی نقل و انتقالات خبرنگاران سؤالات خود را در مورد آخرین وضعیت امباپه از ناصر الخلیفی پرسیدند.
رئیس پاری سن ژرمن از گفت‌وگو با این بازیکن و خانواده‌اش به رسانه‌ها خبر داد، اما ترجیح داد در مورد تمدید قرارداد این بازیکن صحبتی نکند.
رئیس پاری‌سن‌ژرمن پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روبه‌روی میکروفن‌های RMC Sport حاضر شد و در مورد تمدید احتمالی ستاره اصلی خود چنین پاسخ داد: «ما بیش از 24 ساعت وقت داریم. کیلیان بازیکن پی‌اس‌جی است و هنوز بیش از 24 ساعت تا بسته شدن بازار نقل و انتقالات باقی مانده است. ما صحبت‌های بسیار خوبی با او داشته‌ایم. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است هم به عنوان یک فرد و هم به عنوان یک حرفه‌ای. با بقیه اعضای خانواده‌اش هم صحبت کردیم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بتوانیم کارها را به خوبی پیش ببریم. اگر می‌توانیم چرا که نه؟ وگرنه برای هر چیزی آماده خواهیم بود. تمدید قرارداد؟ نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم.»
صحبت‌های شخص اول باشگاه پاریسی کاملاً دو پهلو بود که با توجه به مدت زمانی که تا پایان بازار نقل و انتقالات باقی مانده، شبهات زیادی را به وجود آورده است. در صورتی که این بازیکن تا پایان نقل و انتقالات از تیم جدا نشود، باشگاه باید همه کار کند که در طول فصل قرارداد این بازیکن تمدید شود، در غیر این صورت این بازیکن آزاد خواهد شد و می‌تواند با هر تیمی و از همه مهم‌تر با رئال مادرید بدون مشکل به توافق شخصی برسد.
در معرفی لوئیس انریکه به عنوان سرمربی جدید باشگاه، الخلیفی با لحن بسیار خشمگینانه‌ای با رسانه‌ها صحبت و تأیید کرد که امباپه یا باید تمدید کند یا از تیم جدا خواهد شد، قطعاً باشگاه به او اجازه نمی‌دهد بدون گذاشتن یک یورو در خزانه این تیم را به صورت رایگان در تابستان ترک کند.
از آن زمان تاکنون، اتفاقات زیادی افتاده است. او با نامطلوب‌ها تمرین کرد، به اردوی ژاپن نرفت، نیمار فروخته شد و خط حمله به طور قابل توجهی با فوتبالیست‌های سطح جهانی مانند گونسالو راموس و دوست و هموطنش عثمان دمبله تقویت شده است.
امباپه در اولین بازی لیگ یک در ترکیب تیم حضور نداشت ولی با حضور در استادیوم و رختکن حمایت خودش از هم تیمی‌هایش را نشان داد و باعث شد پس از این ماجرا بخشیده شود و دوباره با تیم اصلی به تمرین بپردازد و در بازی‌های بعدی حضور پیدا کند.
با این حال، تغییری در شرایط باشگاه به وجود نیامد. آنها نمی‌خواهند این بازیکن را تابستان آینده به صورت رایگان از دست بدهند و از طرف دیگر همه چیز در دستان بازیکن است که با پاریسی‌ها تمدید کند یا خیر.
به هر حال، به توافق رسیدن این بازیکن با رئال مادرید در ساعات پایانی نقل و انتقالات نیز بسیار سخت به نظر می‌رسد. امیلیو بوتراگنیو نیز بعد از مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان تأیید کرد که تیم آنها بسته شده است تا هواداران این تیم توقع دیگری نداشته باشند. در همین حال، الخلیفی که قبلاً با عصبانیت به امباپه اولتیماتوم داده بود حالا لبخند می‌زند که این یعنی یا چیزی در حومه پارک دو پرنس تغییر کرده و یا رئیس پاری‌سن‌ژرمن تغییر رویه داده است… .

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.