پایانه دریایی بوشهر برای جام جهانی آبان بهره‌برداری می‌شود

ایسنا/بوشهر مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: پایانه مسافری بین‌المللی دریایی بندر بوشهر ه منظور پشتیبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال تا ۲۵ آبان امسال، آماده بهره‌برداری خواهد بود. محمد شکیبی‌نسب روز چهارشنبه ۲۷ مهر درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در بندر بوشهر به منظور پشتیبانی هرچه بهتر از جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در قطر

کد خبر : 269489
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
پایانه دریایی بوشهر برای جام جهانی آبان بهره‌برداری می‌شود



ایسنا/بوشهر مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: پایانه مسافری بین‌المللی دریایی بندر بوشهر ه منظور پشتیبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال تا ۲۵ آبان امسال، آماده بهره‌برداری خواهد بود.

محمد شکیبی‌نسب روز چهارشنبه ۲۷ مهر درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در بندر بوشهر به منظور پشتیبانی هرچه بهتر از جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در قطر و همکاری‌های دریایی و بندری با کشور میزبان، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته بخش تاسیسات دریایی پایانه مسافری بین‌المللی دریایی بندر بوشهر شامل اسکله و پل دسترسی به کشتی آماده و شرایط پهلوگیری کشتی‌ها فراهم شده است.

وی ادامه داد: همچنین سالن پایانه مسافری پیشرفت خیلی خوبی داشته است و تا ۲۵ آبان امسال آماده بهره‌برداری خواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر با اشاره به اینکه تامین تجهیزات مورد نیاز داخل پایانه مسافری بین‌المللی دریایی بندر بوشهر نیز در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: با توجه به جمیع اقدامات صورت گرفته با توجه به تلاش‌های شبانه روزی، پایانه مسافری بین‌المللی دریایی شهید حق‌گو بندر بوشهر تا ۲۵ آبان آماده بهره‌برداری خواهد بود.

شکیبی‌نسب در مورد آخرین وضعیت تامین و فعالیت شناورهای مورد نیاز به منظور پشتیبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مسیر بوشهر-دوحه، عنوان کرد: در حال حاضر فعالیت یک فروند کشتی باری مسافری در خط مسافری دریایی بوشهر دوحه قطعی است.

وی افزود: از چندی پیش یک فروند شناور رورو-پسنجر (باری-مسافری) در بندر بوشهر مستقر شده است که از ظرفیت ۱۳۵۰ صندلی، ۵۸۱ تخت، ۲۵۰ کابین (اتاق)، امکان حمل ۷۰۰ دستگاه خودروی سواری یا حمل ترکیبی ۱۴۲ دستگاه خودروی سواری و ۴۲ دستگاه کانتینر یخچالدار برخوردار و در عین حال دارای سالن ورزشی، سینما و ۱۰ عرشه است و خدمات روی آن در ۵ سطح به مسافران ارائه می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر توضیح داد: همچنین یک فروند شناور مسافری نیز در حال کسب گواهینامه‌های فنی و ایمنی و تکمیل تجهیزات به منظور فعالیت در این مسیر دریایی است و طبق وعده داده شده نیمه دوم آبان‌ماه به مرحله عملیاتی می‌رسد و در صورت وجود تقاضا، به تعداد شناورها اضافه خواهد شد.

شکیبی‌نسب با اشاره به اقداماتی که از ابتدای امر به منظور پشتیبانی هرچه بهتر از جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در قطر و همکاری‌های دریایی با کشور میزبان صورت گرفته است، بیان کرد: پیگیری انعقاد تفاهم نامه جستجو و نجات دریایی با قطر، شیوه نامه تخصیص سوخت یارانه‌ای به شناورهای مسافری، ساماندهی شناورهای مسافری مناسب ارایه خدمت در جام جهانی، تهیه طرح ساماندهی ایمنی ترددهای دریایی جام جهانی (بوشهر و هرمزگان)، برگزاری مانورها و دوره تخصصی جستجو و نجات دریایی ویژه جام جهانی و تشکیل کمیته مشترک مدیریت اضطرار دریایی خاص جام جهانی از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در این زمینه است.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.