پاکستان در صورت اعمال مالیات 15 درصدی بر تراکنش های رمزنگاری، می تواند سالانه 90 میلیون دلار درآمد کسب کند – بازارهای نوظهور بیت کوین نیوز

به گفته یکی از مدیران صرافی ارزهای دیجیتال، پاکستان می تواند درآمد مالیاتی حداقل 90 میلیون دلاری در سال داشته باشد، اگر مقامات 15 درصد مالیات بر تراکنش های ارزهای دیجیتال اعمال کنند. 15٪ مالیات رمزنگاری شده یکی از مدیران یک صرافی ارزهای دیجیتال پاکستانی گفته است که اسلام آباد می تواند حداقل 90 میلیون

کد خبر : 209339
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
پاکستان در صورت اعمال مالیات 15 درصدی بر تراکنش های رمزنگاری، می تواند سالانه 90 میلیون دلار درآمد کسب کند – بازارهای نوظهور بیت کوین نیوز


به گفته یکی از مدیران صرافی ارزهای دیجیتال، پاکستان می تواند درآمد مالیاتی حداقل 90 میلیون دلاری در سال داشته باشد، اگر مقامات 15 درصد مالیات بر تراکنش های ارزهای دیجیتال اعمال کنند.

15٪ مالیات رمزنگاری شده

یکی از مدیران یک صرافی ارزهای دیجیتال پاکستانی گفته است که اسلام آباد می تواند حداقل 90 میلیون دلار درآمد مالیاتی داشته باشد، اگر مقامات تصمیم بگیرند که 15 درصد مالیات بر تراکنش های ارز دیجیتال وضع کنند. مدیر اجرایی، زیشان احمد، مدیر کل کشور در Rain Financial Inc، ادعا کرد که اگر پاکستان آنچه را که یکی از گزارش‌ها «قوانین سخت و سریع» می‌خواند، اتخاذ کند، این امکان وجود دارد.

احمد در اظهارنظرهای منتشر شده توسط اینترنشنال نیوز مدعی شد که همسایه پاکستان، هند و ایالات متحده در حال حاضر میلیاردها دلار درآمد مالیاتی دریافت می کنند. او گفت:

ایالات متحده و هند میلیاردها دلار از طریق مالیات 30 درصدی بر سود کسب شده از تجارت کریپتو جمع آوری می کنند. ما می توانیم با مالیات 15 درصد شروع کنیم.

نقش کریپتو در اقتصاد پاکستان

احساسات احمد توسط همکار اجرایی او، عطیقه لطیف، مدیر سیاست عمومی صرافی ارزهای دیجیتال تکرار شد. لطیف در همان رویدادی که شرکت کنندگان در مورد نقش دارایی های کریپتو در اقتصاد صحبت کردند، پیشنهاد کرد که شرکت او نقش خود را در کمک به تغییر درک قانونگذاران از ارزهای دیجیتال ایفا می کند.

لطیف توضیح داد: «ما با همه تنظیم‌کننده‌ها از جمله SBP، PTA، FBR و دیگران در تماس دائمی هستیم و آماده کمک به آنها خواهیم بود. این مدیر افزود که دولت پاکستان از آن زمان کمیته هایی را برای بحث در مورد سناریوهای مختلف تنظیم تشکیل داده است. همچنین انتظار می‌رود که کمیته‌ها گزینه‌های سیاستی موجود را توصیه کنند.

در همین حال، لطیف اذعان دارد که ممکن است بین 12 تا 18 ماه طول بکشد تا دولت پاکستان تصمیم خود را بگیرد. یکی از دلایل این امر می تواند کمبود ظرفیت یا ناتوانی تنظیم کننده ها در نظارت بر صنعت کریپتو باشد. لطیف گفت، با این حال، با کمک شرکت‌های ارز دیجیتال مانند راین، پاکستان ممکن است بر چالش‌ها غلبه کند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.