پاول می‌گوید: فدرال رزرو نرخ بهره معیار را 0.25% افزایش می‌دهد، فرآیند کاهش تورم زودهنگام – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

فدرال رزرو آمریکا روز چهارشنبه پس از اینکه قیمت بازارها با اطمینان 100 درصدی قیمت وجوه فدرال را 0.25 درصد افزایش داد، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) این افزایش یک چهارم واحدی را مدون کرد. بیانیه FOMC بیشتر توضیح داد که پیش بینی می شود افزایش مداوم نرخ تورم را به محدوده هدف 2 درصد

کد خبر : 314539
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
پاول می‌گوید: فدرال رزرو نرخ بهره معیار را 0.25% افزایش می‌دهد، فرآیند کاهش تورم زودهنگام – اقتصاد بیت‌کوین نیوز


فدرال رزرو آمریکا روز چهارشنبه پس از اینکه قیمت بازارها با اطمینان 100 درصدی قیمت وجوه فدرال را 0.25 درصد افزایش داد، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) این افزایش یک چهارم واحدی را مدون کرد. بیانیه FOMC بیشتر توضیح داد که پیش بینی می شود افزایش مداوم نرخ تورم را به محدوده هدف 2 درصد کاهش دهد.

FOMC انتظارات برای افزایش نرخ در آینده را ترسیم می کند

بانک مرکزی ایالات متحده نرخ وجوه فدرال را در روز چهارشنبه افزایش داد و آن را 0.25٪ افزایش داد و به محدوده فعلی 4.5٪ تا 4.75٪ رساند. FOMC در بیانیه‌ای توضیح داد که شاخص‌ها نشان می‌دهند که «رشد متوسطی در هزینه‌ها و تولید» وجود داشته است و دستاوردهای شغلی «در ماه‌های اخیر قوی» بوده است. با این حال، این کمیته می‌گوید در حالی که تورم کاهش یافته است، “بالا مانده است” و معتقد است که درگیری در اوکراین “مشکلات انسانی و اقتصادی عظیمی ایجاد می‌کند.”

در بیانیه FOMC جزئیات آمده است: «این کمیته به دنبال دستیابی به حداکثر اشتغال و تورم با نرخ 2 درصد در بلندمدت است. در حمایت از این اهداف، کمیته تصمیم گرفت تا محدوده هدف برای نرخ وجوه فدرال را به 4-1/2 تا 4-3/4 درصد افزایش دهد. این کمیته پیش‌بینی می‌کند که افزایش مستمر در محدوده هدف برای دستیابی به یک سیاست پولی مناسب است که به اندازه کافی محدودکننده باشد تا تورم را در طول زمان به ۲ درصد برگرداند.

نرخ وجوه فدرال هشت بار متوالی افزایش یافته است و اکنون به بالاترین سطح خود در حدود 15 سال گذشته رسیده است. کمیته بازار آزاد فدرال اعلام کرده است که “افزایش مداوم” در هر جلسه از ماه مارس مناسب است. تحلیلگران و سرمایه گذاران بازار سیگنال های متناقضی را در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو نشان داده اند، به طوری که برخی انتظار دارند بانک مرکزی موضع خود را نرم کند و برخی دیگر پیش بینی می کنند که جروم پاول به افزایش نرخ بهره پایه ادامه دهد. افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در روز چهارشنبه کمترین میزان از مارس 2022 بود.

روز چهارشنبه، پاول گفت که انقباضات پولی «تا زمانی که کار انجام شود» ادامه خواهد داشت و افزود که «فرآیند کاهش تورم که اکنون در حال انجام است واقعاً در مراحل اولیه خود است». به نظر می‌رسد که اقتصاد کریپتو از تصمیم فدرال رزرو در روز چهارشنبه ناراحت نشده است و قیمت‌ها پس از اظهارات پاول 0.9 درصد افزایش یافت. بیت کوین (BTC) 1.4 درصد افزایش یافت و اتریوم (ETH) بیش از 2 درصد افزایش یافت.

پاول می‌گوید فدرال رزرو نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش می‌دهد، فرآیند کاهش تورم زودهنگام
قیمت بیت کوین (BTC) پس از بیانیه FOMC در روز چهارشنبه افزایش یافت.

پس از کاهش در معاملات صبح روز چهارشنبه، سهام ایالات متحده بیشتر ضررهای خود را پس از بیانیه کمیته بازار آزاد فدرال به دست آوردند. با نزدیک شدن به زنگ پایانی روز چهارشنبه، هر چهار شاخص شاخص سهام ایالات متحده در رنگ سبز قرار دارند. فلزات گرانبها مانند طلا و نقره نیز با افزایش 0.79 درصدی طلا و نقره 0.72 درصدی پس از بیانیه فدرال رزرو مواجه شدند.

برچسب ها در این داستان

0.25٪، 15 سال، نرخ بهره معیار، بیت کوین، بانک مرکزی، سیگنال های متناقض، اقتصاد کریپتو، فرآیند کاهش تورم، مراحل اولیه، اقتصاد، نرخ وجوه فدرال، فدرال رزرو، FOMC، بیانیه FOMC، سود، طلا، تورم، سرمایه گذاران، جروم پاول، سود شغلی، زیان، مارس، تحلیلگران بازار، حداکثر اشتغال، سیاست پولی، انقباض پولی، فلزات گرانبها، افزایش، محدود کننده، نقره، موضع نرم تر، بیانیه، سهام، محدوده هدف، جلسات معاملات، درگیری اوکراین

نظر شما در مورد تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره معیار چیست و در بلندمدت چه تاثیری بر اقتصاد خواهد داشت؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.