پاول رئیس فدرال رزرو با استناد به «مسائل ساختاری بسیار مهم» «نیاز واقعی» را برای تنظیم مقررات دقیق تر می بیند – مقررات بیت کوین نیوز

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، می گوید تامین مالی غیرمتمرکز (defi) “مسائل ساختاری بسیار مهمی” دارد و بر “نیاز واقعی” برای تنظیم مناسب تر اکوسیستم کمبود تأکید دارد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد مقررات Defi ژروم پاول، رئیس فدرال رزرو، سه شنبه در جریان یک میزگرد در مورد تامین مالی دیجیتال به میزبانی

کد خبر : 260519
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
پاول رئیس فدرال رزرو با استناد به «مسائل ساختاری بسیار مهم» «نیاز واقعی» را برای تنظیم مقررات دقیق تر می بیند – مقررات بیت کوین نیوز


جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، می گوید تامین مالی غیرمتمرکز (defi) “مسائل ساختاری بسیار مهمی” دارد و بر “نیاز واقعی” برای تنظیم مناسب تر اکوسیستم کمبود تأکید دارد.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد مقررات Defi

ژروم پاول، رئیس فدرال رزرو، سه شنبه در جریان یک میزگرد در مورد تامین مالی دیجیتال به میزبانی بانک فرانسه، درباره مقررات مالی غیرمتمرکز (defi) صحبت کرد.

پاول شروع کرد: «عادی سازی سیاست پولی که ما در سراسر جهان شاهد آن هستیم. “تمام کاری که انجام داد این بود که به سادگی آنچه را که ما مدت ها به عنوان مسائل ساختاری مهم در اکوسیستم نابسامان و تضاد منافع به آن اشاره کرده بودیم، آشکار کرد.” وی تاکید کرد:

در داخل اکوسیستم defi، این مسائل ساختاری بسیار مهم در مورد شفافیت وجود دارد – عدم شفافیت.

گمان می‌کنم خبر خوب این است که… از نقطه نظر ثبات مالی، تعامل بین اکوسیستم فقدانی و سیستم بانکداری سنتی و سیستم مالی سنتی در این مرحله چندان زیاد نیست. بنابراین ما توانستیم شاهد زمستان دفی باشیم. پاول توضیح داد که این تأثیر قابل توجهی بر سیستم بانکی و ثبات مالی گسترده‌تر نداشت.

او فریاد زد: “این چیز خوبی است.” من فکر می‌کنم ضعف‌ها و کارهایی را که باید در مورد مقررات با دقت و مدبرانه انجام شود، نشان می‌دهد و کمی زمان به ما می‌دهد.»

با این حال، رئیس فدرال رزرو هشدار داد که وضعیتی که او توضیح داد “به طور نامحدود ادامه نخواهد داشت.” او تصریح کرد که “در نهایت این یک تعادل پایدار نیست و ما باید بسیار مراقب باشیم … چگونه فعالیت های رمزنگاری در محدوده نظارتی انجام می شود.”

در هر صورت … نیاز واقعی به مقررات مناسب تری وجود دارد تا با گسترش defi و شروع به لمس بیشتر و بیشتر مشتریان خرده فروشی، مقررات مناسبی وجود داشته باشد.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) و آگوستین کارستنز، مدیر کل بانک تسویه بین المللی (BIS) نیز در این بحث شرکت کردند. هر دو با پاول موافق بودند و به طور مشابه بر اهمیت تنظیم مناسب اکوسیستم دفی تأکید کردند.

برچسب ها در این داستان

کریستین لاگارد، کریستین لاگارد، مقررات رمزنگاری، امور مالی غیرمتمرکز، دفای، بانک مرکزی اروپا، رئیس بانک مرکزی اروپا، رئیس فدرال رزرو

نظر شما در مورد اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد مقررات نقض مقررات چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.