پاول، رئیس فدرال رزرو می گوید توقف افزایش نرخ بهره بسیار زودرس است – اقتصاددان هشدار می دهد که اقتصاد را از بین می برد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] جروم پاول، رئیس فدرال رزرو می گوید که فکر کردن به توقف افزایش نرخ بهره «بسیار نابهنگام» است. وی تاکید کرد: ما راه هایی در پیش داریم. با این حال، پیتر شیف، اقتصاددان هشدار داد که “افزایش نرخ بهره و QT برنامه ریزی شده تنها در سقوط اقتصاد موفق خواهد بود، نه کاهش تورم.”

کد خبر : 275766
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
پاول، رئیس فدرال رزرو می گوید توقف افزایش نرخ بهره بسیار زودرس است – اقتصاددان هشدار می دهد که اقتصاد را از بین می برد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو می گوید که فکر کردن به توقف افزایش نرخ بهره «بسیار نابهنگام» است. وی تاکید کرد: ما راه هایی در پیش داریم. با این حال، پیتر شیف، اقتصاددان هشدار داد که “افزایش نرخ بهره و QT برنامه ریزی شده تنها در سقوط اقتصاد موفق خواهد بود، نه کاهش تورم.”

پاول، رئیس فدرال رزرو می گوید صحبت درباره توقف افزایش نرخ بهره «بسیار زودرس» است

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری درباره چشم انداز اقتصادی بانک مرکزی توضیح داد که فدرال رزرو به توقف افزایش نرخ بهره فکر نمی کند. این کنفرانس پس از نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) برگزار شد که در آن بانک مرکزی ایالات متحده تصمیم گرفت تا نرخ بهره را 0.75 درصد دیگر افزایش دهد – چهارمین بار متوالی در سال جاری.

پاول گفت: “FOMC نرخ بهره سیاستی ما را 75 واحد افزایش داد و ما همچنان پیش بینی می کنیم که افزایش های مداوم مناسب باشد.”

به نظر من خیلی زود است که در مورد توقف افزایش نرخ بهره فکر کنیم یا درباره آن صحبت کنیم. ما راه هایی در پیش داریم.

رئیس فدرال رزرو همچنین خاطرنشان کرد که «سطح نهایی نرخ‌های بهره بالاتر از انتظارات قبلی خواهد بود» و احتمال فرود نرم کاهش یافته است.

پیتر شیف، اقتصاددان و صاحب بازار طلا، با اظهار نظر پاول که نشان می‌دهد چرخش فدرال‌رزرو به این زودی‌ها اتفاق نمی‌افتد، در توییتی نوشت: «پاول فقط به فکر توقف در افزایش نرخ بهره بود و باعث فروش فوری و شدید شد. در بازارهای مالی این فروش احتمالا تا زمانی ادامه خواهد داشت که پاول اظهارات خود را برای جلوگیری از سقوط بازارهای سهام و اوراق قرضه به پایین‌ترین حد خود، «روشن» کند.

وی در ادامه توئیت خود نوشت:

پاول گفت که ترجیح می دهد برای غلبه بر تورم بیش از حد سخت تر شود، زیرا در صورت تضعیف بیش از حد، استفاده از ابزارهای فدرال رزرو برای تحریک اقتصاد برای فدرال رزرو آسان خواهد بود. پاول متوجه نمی شود. افزایش نرخ بهره و QT برنامه ریزی شده تنها در سقوط اقتصاد موفق خواهد بود، نه کاهش تورم.

شیف همچنین اخیرا هشدار داده است که دلار آمریکا سقوط خواهد کرد. وی همچنین گفت که اقدام فدرال رزرو می تواند منجر به یک بحران مالی گسترده و یک رکود شدید شود.

تعداد فزاینده ای از اقتصاددانان نسبت به رکود شدید در ایالات متحده هشدار داده اند زیرا فدرال رزرو همچنان به افزایش نرخ بهره برای مبارزه با تورم ادامه می دهد. یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که 98 درصد از مدیران اجرایی در حال آماده شدن برای یک رکود در ایالات متحده هستند، جیم راجرز، سرمایه گذار مشهور، انتظار دارد که این رکود بدترین رکود در طول عمرش باشد. رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، گفت که افزایش مداوم نرخ بهره توسط فدرال رزرو اقتصاد ایالات متحده را نابود خواهد کرد.

برچسب ها در این داستان

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، رئیس فدرال رزرو، فدرال رزرو، فدرال رزرو، تورم، افزایش نرخ بهره، بدون محور فدرال رزرو، بدون محور، توقف افزایش نرخ، پیتر شیف، QT، افزایش نرخ، افزایش نرخ در حال سقوط اقتصاد، افزایش نرخ تورم، رکود، افزایش نرخ بسیار زودرس

نظر شما در مورد اظهارات پاول رئیس فدرال رزرو و هشدار پیتر شیف چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.