پاول، رئیس فدرال رزرو، به روز رسانی در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی ایالات متحده – مقررات بیت کوین نیوز را ارائه می دهد

[ad_1] جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در جلسه استماع کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، به روز رسانی در مورد عملکرد ارز دیجیتال بانک مرکزی فدرال رزرو (CBDC) ارائه کرده است. پاول در حالی که اظهار داشت که فدرال رزرو “در زمینه مسائل فناورانه پیشرفت می کند”، تاکید کرد که “مسائل سیاست به همان اندازه مهم

کد خبر : 331338
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
پاول، رئیس فدرال رزرو، به روز رسانی در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی ایالات متحده – مقررات بیت کوین نیوز را ارائه می دهد

[ad_1]

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در جلسه استماع کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، به روز رسانی در مورد عملکرد ارز دیجیتال بانک مرکزی فدرال رزرو (CBDC) ارائه کرده است. پاول در حالی که اظهار داشت که فدرال رزرو “در زمینه مسائل فناورانه پیشرفت می کند”، تاکید کرد که “مسائل سیاست به همان اندازه مهم هستند.”

رئیس فدرال رزرو پاول در مورد پیشرفت CBDC

در جریان جلسه استماع در کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در روز چهارشنبه، استفن لینچ، نماینده کنگره (D-MA) از جروم پاول، رئیس فدرال رزرو خواست تا در مورد کار فدرال رزرو در مورد ارز دیجیتال احتمالی بانک مرکزی (CBDC)، یعنی دلار دیجیتال، به‌روزرسانی کند. لینچ عضو کنگره به عنوان عضو رتبه بندی کمیته فرعی دارایی های دیجیتال، فناوری مالی و گنجاندن فعالیت می کند.

پاول در مورد اینکه فدرال رزرو در کار CBDC در کجا قرار دارد، گفت:

ما به طور مداوم با مردم در ارتباط هستیم. ما همچنین در حال انجام تحقیقات در مورد سیاست و همچنین در مورد فناوری هستیم. این چیزی است که ما در حال انجام آن هستیم.

پاول با اشاره به اینکه فدرال رزرو “به طور کلی درباره CBDC یک سال پیش برای اظهار نظر بیرون آمد”، گفت که انتظار دارد بانک مرکزی در آینده نیز همین کار را انجام دهد، اما نمی تواند تاریخی برای زمان وقوع آن اعلام کند.

هنگامی که از رئیس فدرال رزرو در مورد تصمیمات فدرال رزرو در مورد ساختار و معماری یک CBDC سؤال شد، رئیس فدرال رزرو توضیح داد:

ما در مرحله تصمیم گیری واقعی نیستیم. کاری که ما انجام می‌دهیم آزمایش در نوع آزمایش‌های اولیه است.

“این چگونه کار می کند؟ آیا کار می کند؟ بهترین تکنولوژی چیست؟ کارآمدترین کدام است؟ او ادامه داد: ما واقعاً در مرحله اولیه هستیم.

رئیس پاول ضمن تأکید بر اینکه فدرال رزرو در حال «پیشرفت در زمینه مسائل فناوری» است، تأکید کرد که «مسائل سیاست به همان اندازه مهم هستند». وی نتیجه گرفت:

ما تصمیم نگرفته‌ایم که این چیزی است که سیستم مالی کشور بخواهد یا به آن نیاز داشته باشد، بنابراین بسیار مهم خواهد بود.

در همین حال، چندین لایحه در کنگره برای محدود کردن استفاده از CBDC در صورت معرفی فدرال رزرو ارائه شده است. ماه گذشته، نماینده کنگره تام ایمر (R-MN) قانون ایالتی ضد نظارت CBDC را ارائه کرد که “فدرال رزرو را از استفاده از CBDC برای اجرای سیاست های پولی و کنترل اقتصاد منع می کند.”

برچسب ها در این داستان

CBDC، دلار دیجیتال، فدرال رزرو، فدرال رزرو

آیا فکر می کنید فدرال رزرو در نهایت یک ارز دیجیتال بانک مرکزی صادر خواهد کرد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.