پانل های مشاور بازیابی AW. اطلاعات دقیق و استفاده. – تجارت من – 21 اوت 2022

[ad_1] در مجموع، سه پنل مشاور متخصص در پنجره نمودار نمایش داده می شود: 1. پنل اصلی – وضعیت کلی فعلی را نمایش می دهد، به شما امکان می دهد مشاور را مکث کنید، تمام موقعیت ها را ببندید و در صورت امکان صدا را کاهش دهید. 2. پنل گروه فعلی – نمایش سفارشات در

کد خبر : 244805
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۳:۱۷
پانل های مشاور بازیابی AW.  اطلاعات دقیق و استفاده.  – تجارت من – 21 اوت 2022

[ad_1]

در مجموع، سه پنل مشاور متخصص در پنجره نمودار نمایش داده می شود:

1. پنل اصلی – وضعیت کلی فعلی را نمایش می دهد، به شما امکان می دهد مشاور را مکث کنید، تمام موقعیت ها را ببندید و در صورت امکان صدا را کاهش دهید.

2. پنل گروه فعلی – نمایش سفارشات در حال پردازش در زمان فعلی. به شما امکان می دهد گروه فعلی سفارشات را با یک کلیک ببندید.

3. پنل برای باز کردن سفارشات – پانل برای باز کردن قفل یا میانگین سفارشات حجم قابل تنظیم.

پنل اصلی

بلوک شماره 1.

بلوک وضعیت در گوشه سمت راست بالا یک دکمه مینیمم وجود دارد. با کلیک بر روی این دکمه هر سه پنل به حداقل می رسد و تنها یک نوار کوچک با نام در گوشه سمت چپ پایین صفحه روی صفحه باقی می ماند.

در کنار دکمه Minimize نشانگر وضعیت فعلی Expert Advisor وجود دارد که به صورت مربع نمایش داده می شود. علاوه بر تغییر رنگ مربع، قاب پانل ها نیز برای راحتی بیشتر تغییر می کند.

مربع و حاشیه پانل ها بسته به وضعیت EA در سه رنگ مختلف رنگ آمیزی می شوند:

  • رنگ سبز مربع، قاب ها رنگ نمی شوند – به این معنی است که مشاور در حال کار است
  • رنگ زرد مربع و فریم پنل ها به این معنی است که EA در حالت خواب است (یعنی AW Recovery منتظر فرصتی برای شروع کار است).
  • رنگ قرمز مربع و فریم پنل ها به این معنی است که مشاور کار نمی کند، مثلا اتوتریدینگ غیرفعال است.

بلوک شماره 2.

بلوک سفارشات پردازش شده این بلوک موقعیت فعلی پردازش شده توسط EA، حجم آن، تعداد سفارشات و سود کل را نشان می دهد. تمام اطلاعات بر اساس انواع سفارش تقسیم می شود.

موقعیت اصلی شامل یک موقعیت باخت و دستورات قفل است. از آنجایی که دستورات قفل در نهایت باید توسط AW Recovery بازیابی شوند. به این معنی که موقعیت اصلی وضعیت فعلی سفارشات کاهش و قفل شده را نشان می دهد.

بلوک شماره 3.

بلوک بازیابی سفارشات این بلوک اطلاعاتی در مورد سفارشات نشان می دهد که با کمک آن مشاور موقعیت را از نقطه دوم بازیابی می کند.

میانگین‌گیری سفارش‌هایی هستند که مشاور باز می‌کند تا با کمک آنها موقعیت اصلی را در قسمت‌هایی بازیابی کند.

بلوک شماره 4.

بلوک موقعیت عمومی شامل کل سود و حجم در تعداد زیادی از دو نقطه بالا است. همچنین شامل یک دکمه برای بستن کل موقعیت از جمله بازیابی سفارشات و یک دکمه برای قرار دادن EA در حالت خواب است.

مجموع – تعداد کل سفارش‌ها، حجم کل آنها و سود کل را به طور کلی برای سفارش‌هایی که توسط AW Recovery پردازش می‌شوند (موقعیت از دست دادن موقعیت، قفل کردن سفارش‌ها و میانگین‌گیری سفارش‌ها) را نشان می‌دهد.

Stop Recovery – با کلیک بر روی دکمه، EA به حالت آماده به کار می رود. کلیه فرآیندهای کاری متوقف خواهد شد. EA موقعیت های جدیدی را باز نمی کند و هیچ موقعیتی را نمی بندد. برای خروج از حالت آماده به کار، این دکمه را دوباره فشار دهید.

Close All – با کلیک بر روی این دکمه کاملاً تمام موقعیت ها بسته می شود. این عمل قابل برگشت نیست.

بلوک شماره 5.

بلوک بسته‌های ممکن تمام سفارش‌های موجود در اختیار مشاور متخصص را برای تنظیمات پردازش می‌کند، به جز سفارش‌های گروه بازیابی. الگوریتم پانل تمام سود موجود از سفارشات پردازش شده را جمع آوری می کند و با کمک آن کل حجم ممکن را از سفارشات غیرسود پوشش می دهد. شمارش سفارشات زیان آور با شروع از کوچکترین حجم موجود در نماد برای بسته شدن جزئی انجام می شود.

در سمت راست داده های اطلاعاتی در مورد موقعیت ها در هر دو جهت (حجم و سود) وجود دارد.

کاهش صدا – دکمه به شما امکان می دهد بخشی از موقعیت اصلی را ببندید، بنابراین می توان صدای موقعیت اصلی را کاهش داد. این کار برای تسریع روند بازیابی انجام می شود. این فرصت ظاهر می شود، زیرا گاهی اوقات یک دستور قفل به سمت سود می رود و می توان از این سود برای کاهش حجم استفاده کرد.

چگونه کار می کند: با کلیک بر روی دکمه، معامله گر می تواند بخش سودآور موجود از موقعیت اصلی را ببندد. در یک مثال خاص، سفارشات فروش دارای سود هستند. و Expert Advisor با استفاده از دکمه Reduce Volume این امکان را فراهم می کند که بخشی از ضرر را در جهت مخالف (در این مثال بخشی از سفارشات خرید) با کمک سود (در این مثال سود سفارشات فروش) ببندد. یعنی در مورد مثال، مشاور پیشنهاد می دهد بخشی از موقعیت خرید زیان ده با حجم 4706.19- با استفاده از سود 4286.46 از موقعیت فروش بسته شود. بنابراین، ضرر را می توان با 4707.19 – 4286.46 = 420.73 کاهش داد.

بازیابی می تواند به بستن ضرر هم در جهت مخالف و هم در یک جهت کمک کند.

بلوک شماره 6.

یک بلوک دولتی دیگر. این قسمت حجم پایین آمدن را منعکس می کند و وضعیت EA را کپی می کند.

Drawdawn – برداشت فعلی از موقعیت های پردازش شده توسط EA و همچنین از میانگین سفارشات در رابطه با حجم کل سپرده. یعنی حجم برداشت کل سپرده از سفارشاتی که در پانل بالا نمایش داده می شود ( جمع ).

در مواردی که مشاور در فاز فعال نیست، یعنی مشاور چیزی برای بازیابی ندارد، به جای سطح تخلیه فعلی، اعلان ” هیچ دستوری برای بازیابی” ظاهر می شود.

در سمت راست، تکرار اضافی از وضعیت فعلی مشاور – مشاور در حال کار است مشاور در حالت خواب معاملات مجاز نیستند.


پانل گروه فعلی

بلوک شماره 1.

بلوک قطعات فعلی

EA بازیابی را با استفاده از بسته شدن جزئی انجام می دهد. هر بسته شدن جزئی گروه فعلی سفارشات است. اینها بسته شدن جزئی از موقعیت اصلی (بخشی از سفارشات خرید و فروش با حفظ قفل) و همچنین میانگین سفارشات هستند.

این قسمت از پنل نمایش داده می شود بلیط از سفارشات انتخاب شده (بی سود)، که EA آن را به عنوان فعلی تعریف کرده است.

سپس حجم این سفارشات نمایش داده می شود که تیکت آن به صورت فعلی تعریف شده است. در ادامه، مجلداتی هستند که در یک زمان بعدی، در بسته شدن نسبی بعدی بسته خواهند شد از حجم سفارش فعلی .

و مقدار در سمت راست است سود از این قطعات فعلی که در آینده بسته خواهد شد.

یعنی گروه فعلی همان سفارشاتی است که در زمان فعلی در حال کار هستند.

بلوک شماره 2.

بلوک موقعیت های بازیابی فعلی

میانگین – میانگین سفارشات، حجم آنها و سود آنها. EA تمام سفارشات میانگین را به یکباره نمی بندد. این یک یا جهت دیگر را می بندد (در صورتی که هر دو جهت باز باشد). بنابراین، حجم کل ممکن است با حجم کل متفاوت باشد.

چگونه کار می کند: در شرایط فعلی، می توانید در پنل مشاهده کنید که سود میانگین سفارشات خرید بیشتر از سود حاصل از سفارشات فروش است. این بدان معنی است که مشاور ابتدا گروهی از سفارشات جهت خرید را می بندد.

بلوک شماره 3.

بلوک گروه فعلی سفارشات با قابلیت بستن گروه فعلی در حالت دستی. گروه فعلی همه سفارشات میانگین گیری نیستند، بلکه دقیقاً آن دسته از سفارشات میانگین گیری هستند که در زمان فعلی بسته خواهند شد.

گروه فعلی در مثال = گروهی از سفارشات که در مرحله بعدی بسته می شوند – 0.06 + 0.03 + 0.03 = 0.12 (سود -5.10).

این پانل داده های بسته همپوشانی را نمایش نمی دهد. EA از نظر فنی نمی تواند همپوشانی را به گروه فعلی نسبت دهد، آنها به طور جداگانه محاسبه می شوند. به همین دلیل، گاهی اوقات مشاور می تواند یک موقعیت را قبل از نمایش سود در پانل، بخشی از موقعیت اصلی، ببندد. یعنی می تواند گروه فعلی را نه به طور کامل ببندد، اما فقط اولین و آخرین سفارشات

Close Current Group – با کلیک بر روی دکمه، EA گروه فعلی را می بندد. به این ترتیب قطعات بسته شدن از پوزیشن های انواع خرید و فروش و همچنین بخشی از میانگین سفارشات جهت که سود بیشتری دارد بسته می شود.


پنل باز کردن سفارشات


پانل برای باز کردن سفارشات – در تنظیمات ورودی در متغیر “Open Average orders via Panel” نوع سفارشات باز شده با استفاده از پانل تنظیم می شود. می‌توانید نوع سفارش‌هایی را که با استفاده از پنل باز می‌شوند انتخاب کنید: سفارش‌هایی که مشاور بازیابی می‌کند یا میانگین‌گیری سفارش‌ها.

اگر یک سفارش میانگین با استفاده از پنل باز شود، EA آن را به عنوان اولین سفارش میانگین تلقی می کند و در صورت لزوم، شبکه را از آن افزایش می دهد. همچنین، این سفارش و سفارش‌های بعدی آن توسط EA برای بسته شدن جزئی موقعیت‌های زیان‌آور استفاده خواهد شد.

اگر EA را از باز کردن میانگین سفارشات در تنظیمات ورودی منع کنید، بدون توجه به این پانل، می‌توانید چنین سفارش‌هایی را به صورت دستی باز کنید. بنابراین از پنل برای تجارت دستی استفاده می شود.


همین حالا AW Recovery Expert Advisor را بخرید:

نسخه MT4 را دریافت کنید
👉 https://www.mql5.com/fa/market/product/49453

نسخه MT5 را دریافت کنید
👉 https://www.mql5.com/fa/market/product/49692


نرم افزار بازرگانی AW

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.