پاسخ نتانیاهو به انتقادها درباره اصلاحات قضایی

[ad_1] به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، شبکه عبری زبان “کان” اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه‌اش در اولین واکنش نسبت به طرح یاریو لوین، وزیر دادگستری برای اصلاح دستگاه قضایی اظهار کرد: ادعاهای مطرح شده درباره اینکه اصلاحات قضایی به منزله پایان دموکراسی است، بی‌اساس هستند و این

کد خبر : 304300
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
پاسخ نتانیاهو به انتقادها درباره اصلاحات قضایی

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، شبکه عبری زبان “کان” اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه‌اش در اولین واکنش نسبت به طرح یاریو لوین، وزیر دادگستری برای اصلاح دستگاه قضایی اظهار کرد: ادعاهای مطرح شده درباره اینکه اصلاحات قضایی به منزله پایان دموکراسی است، بی‌اساس هستند و این اصلاحات نشان‌دهنده خواست رای‌دهندگان هستند.

نتانیاهو در ادامه گفت: این اصلاحات نشانه خواست رای‌دهندگان است، توازن قوا در دو دهه گذشته و در چند سال اخیر با سرعت بیشتری نقض شد، این یک پدیده غیرعادی بوده و مشابهی در جهان ندارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: تلاش برای بازگرداندن توازن درست، دموکراسی را تقویت می‌کند و این کار باید مسؤولانه انجام شود و ما این کار را خواهیم کرد.

به نوشته روزنامه عبری زبان “یدیعوت آحارونوت”، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی بر تدوین پیش‌نویس قوانین لازم برای پیشبرد اصلاحات خود متمرکز است تا در پایان ماه جاری میلادی آنها را به کمیته وزارتی قانون‌گذاری و کمیته قانون اساسی در کنست ارجاع دهد.

عصر شنبه حدود ۱۰ هزار شهروند اسرائیلی در تل‌آویو علیه کابینه نتانیاهو و اصلاحات قضایی مدنظر آن تظاهرات کردند.

به نوشته روزنامه “تایمز” رژیم صهیونیستی، لوین اصلاح فراگیر، گسترده و جنجالی دستگاه قضایی و قانونی اسرائیل را اعلام کرد که در صورت تصویب می‌توان گفت، بزرگترین تغییرات اساسی در کل ساختار حاکمیتی اسرائیل خواهد بود.

این روزنامه در ادامه نوشت، تغییراتی که لوین در یک کنفرانس مطبوعاتی در کنست تعیین کرد، به شدت قدرت دادگاه عالی را محدود خواهد کرد و به دولت امکان کنترل بر کمیته انتخاب قضات را خواهد داد و قدرت مشاوران حقوقی دولت را نیز به شدت محدود می‌کند.

کابینه نتانیاهو شامل احزاب به شدت راست‌گرا، ۲۹ دسامبر گذشته در کنست مراسم تحلیف را اجرا کرده و رسما کار خود را آغاز کرد.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.