پاسخ معنادار ویلم دفو؛ حضور گرین گابلین در Spider-Man 3 قطعی شد؟

ویلم دفو در مصاحبه اخیر خود با وب سایت Collider جمله‌ای را به زبان آورد که ظاهرا حکم تاییدی بر حضور گرین گابلین در Spider-Man 3 است. Spider-Man: No Way Home، یکی از مورد انتظاراترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ میلادی است. اگرچه مارول و سونی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا از انتشار هر

کد خبر : 68410
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
پاسخ معنادار ویلم دفو؛ حضور گرین گابلین در Spider-Man 3 قطعی شد؟


ویلم دفو در مصاحبه اخیر خود با وب سایت Collider جمله‌ای را به زبان آورد که ظاهرا حکم تاییدی بر حضور گرین گابلین در Spider-Man 3 است.

Spider-Man: No Way Home، یکی از مورد انتظاراترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ میلادی است. اگرچه مارول و سونی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا از انتشار هر گونه جزئیاتی جلوگیری کنند، تا به این لحظه می‌دانیم داستان حول محور مولتی‌ورس چرخیده و پیتر پارکر باید مقابل الکترو با نقش‌آفرینی جیمی فاکس (Jamie Foxx) و اختاپوس با نقش‌آفرینی آلفرد مولینا (Alfred Molina) بایستد. اینطور که به نظر می‌رسد، لیست بازیگران قدیمی فیلم‌های مرد عنکبوتی که برای ایفای نقش‌های خود بازمی‌گردند به همین دو مورد خلاصه نمی‌شود. طبق گزارش‌های غیررسمی، توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) نسخه‌های متفاوت مرد عنکبوتی را به تصویر می‌کشند.

شایعه‌ها اینجا به انتها می‌رسد. اگر ادعاهای منابع غیررسمی حقیقت داشته باشد، نسخه تام هالند (Tom Holland) مرد عنکبوتی باید به مبارزه با گرین گابلین، مرد شنی، مارمولک و راینو هم بپردازد. مطابق انتظار، بازیگران قدیمی نقش‌های مزبور، یعنی ویلم دفو (Willem Dafoe)، توماس هیدن چرچ (Thomas Haden Church)، کرت کانرز (Curt Connors) و پل جیماتی (Paul Giamatti) بازمی‌گردند. در ضمن، جف اسنایدر (Jeff Sneider) گزارشگر وب سایت Collider چندی پیش مدعی شد نام Spider-Man: No Way Home در واقع به شخصیت‌های منفی داستان اشاره دارد که طی اتفاقاتی از دنیای خود به دنیایی دیگر انتقال یافته و قادر به بازگشت نیستند.

ویلم دفو اخیرا مصاحبه‌ای را با وب سایت Collider انجام داده است. خبرنگار بخشی از گفتگو را به فیلم‌های جدید این بازیگر اختصاص داد که هنوز اکران نشده‌اند. دفو در پاسخ تعدادی فیلم را نام برد و سپس گفت صحبتی از دیگر آثارش به میان نیاورده و ترجیح می‌دهد اطلاعات و آیتم‌های تبلیغاتی‌‌شان در زمان مناسب به فضای مجازی بیایند. ارائه چنین پاسخی از سمت هنرپیشه آمریکایی باعث به وجود آمدن گمانه‌زنی‌هایی در فضای مجازی شده است. گروهی از کاربران، جمله دفو را حکم تاییدی بر حضور گرین گابلین در Spider-Man 3 می‌دانند. طبق اطلاعات رسمی، او چهار فیلم دارد که هنوز روی پرده نقره‌ای نیامده‌اند. نکته جالب ماجرا اینجا است که سخت‌گیری چندانی در قبال هیچ کدام از چهار فیلم وجود ندارد. در نتیجه، دفو به راحتی می‌توانست درباره‌شان صحبت کند.

شواهدی که نشان می‌دهد بازیگران قدیمی فیلم‌های مرد عنکبوتی برای ایفای نقش‌های  خود در Spider-Man: No Way Home بازمی‌گردند، به همین مورد خلاصه نمی‌شود. اسد آیاز (Asad Ayaz) مدیر بازاریابی والت دیزنی چندی پیش مصاحبه‌ای را با The Hollywood Reporter انجام داد. او در بخشی از گفتگو فاش کرد سونی پیکچرز وظیفه تبلیغ و بازاریابی No Way Home را بر عهده دارد. با این حال، همکاری نزدیکی با مارول انجام می‌دهد تا نتیجه کار مطابق انتظارات هر دو طرف باشد. به عقیده گروهی از طرفداران، وسواسی که سونی و مارول در قبال تبلیغات دارند، نتیجه عظمت و اهمیت فیلم است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.