پاسخ به سؤالات ستون نظرات در مورد محصول “GPT Advisor” از اعضای اندونزیایی – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 19 ژوئن 2023

[ad_1] رودی هاردجونو عزیز این محصول بخشی از نشانگر تازه راه‌اندازی شده ” نمودار GPT” است که اکنون به صورت رایگان به عنوان یک جایزه اضافی از ماژول “خرید 1 دریافت 2 رایگان” ارائه می‌کنیم. در حال حاضر برای گزارش به کانال تلگرام “t.me/Get_Telegram_ID” استفاده می شود. در آینده نزدیک، عملکرد مشاوره را تکمیل خواهیم

کد خبر : 363157
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
پاسخ به سؤالات ستون نظرات در مورد محصول “GPT Advisor” از اعضای اندونزیایی – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 19 ژوئن 2023

[ad_1]

رودی هاردجونو عزیز

این محصول بخشی از نشانگر تازه راه‌اندازی شده ” نمودار GPT” است که اکنون به صورت رایگان به عنوان یک جایزه اضافی از ماژول “خرید 1 دریافت 2 رایگان” ارائه می‌کنیم. در حال حاضر برای گزارش به کانال تلگرام “t.me/Get_Telegram_ID” استفاده می شود.

در آینده نزدیک، عملکرد مشاوره را تکمیل خواهیم کرد که شامل گزارش‌هایی در مورد جنبه‌های مهم از طریق تجزیه و تحلیل الگوریتم “REVSAL RATE” است. همچنین یک ربات معامله گر خودکار را معرفی خواهیم کرد. این ویژگی های پیشرفته احتمالاً به عنوان بسته های پولی ارائه می شوند. در حال حاضر، می توانید از پخش بیدرنگ نتایج مشاوره لذت ببرید (لینک ارائه شده در تصویر پیوست).

روش مشاوره ترجیحی ما به معامله‌گران خبره و مبتدی اجازه می‌دهد تا «فرصت‌های» مناسب را برای گرفتن موقعیت‌های «scaping/swing» بر اساس تحلیل گزارش‌شده شناسایی کنند. برای نتایج فوری، “نرخ معکوس” را مشاهده کنید که در توضیح وبلاگ پیوست شده به تفصیل توضیح خواهیم داد. برای نتایج بهتر، آن را با سیگنال های دوره ای تولید شده توسط “Chart GPT” ترکیب کنید. [https://www.mql5.com/en/market/product/88012] و “SMART Timeming PRO” [https://www.mql5.com/en/market/product/95575] به عنوان محرک در جفت های خاص، همه اینها را می توان تنها با یک نشانگر برای تمام تایم فریم ها به دست آورد. ما پیشنهاد می کنیم از قدرت تیم خود استفاده کنید، روی هر جفت معاملاتی تمرکز کنید و در نهایت در یک نیروی متحد برای تصمیم گیری بلندمدت حرفه ای تر و مسئولانه تر ادغام شوید.

بنابراین، اولین قدم این است که شما را به مشاوران ما معرفی کنید: از امکانات رایگانی که ارائه کرده‌ایم استفاده کنید و آنها را به مدت یک هفته آزمایش کنید تا توانایی‌های آنها را کشف کنید. پس از آن، شما می توانید تصمیم بگیرید که با پشتیبانی همه محصولات ما، یک معامله گر حرفه ای شوید، زیرا بیش از مبلغی که برای آن پرداخت می کنید، دریافت خواهید کرد. برای به دست آوردن آنچه ما منحصراً برای شما ایجاد کرده ایم.

با احترام،

[Lucky Susandji]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.