پارک های کانادا پس از دو سال تعویق به سایت های اکسپدیشن فرانکلین باز می گردد

[ad_1] برنامه های تحقیقاتی شامل نقشه برداری و ارزیابی شرایط فعلی سایت HMS است اربوس و HMS ترور خرابه ها 28 آوریل 2022 گاتینو، آژانس پارک های کبک کانادا کشف غرق‌های فرانکلین اکسپدیشن داستانی قانع‌کننده در مورد گذشته را روایت می‌کند. کار تحقیقاتی و حفاظتی در این سایت‌ها همچنین به ما کمک می‌کند تا تأثیرات

کد خبر : 199834
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۵۹
پارک های کانادا پس از دو سال تعویق به سایت های اکسپدیشن فرانکلین باز می گردد

[ad_1]

برنامه های تحقیقاتی شامل نقشه برداری و ارزیابی شرایط فعلی سایت HMS است اربوس و HMS ترور خرابه ها

28 آوریل 2022 گاتینو، آژانس پارک های کبک کانادا

کشف غرق‌های فرانکلین اکسپدیشن داستانی قانع‌کننده در مورد گذشته را روایت می‌کند. کار تحقیقاتی و حفاظتی در این سایت‌ها همچنین به ما کمک می‌کند تا تأثیرات تغییرات آب و هوایی امروزی را بر محیط‌های حساس دریایی درک کنیم.

امروز، استیون گیلبولت، وزیر محیط‌زیست و تغییرات آب و هوایی و وزیر مسئول پارک‌های کانادا، اعلام کرد که پس از یک تعویق دو ساله به دلیل اقدامات احتیاطی همه‌گیر، تیم باستان‌شناسی زیر آب پارک‌های کانادا (UAT) به خرابه‌های HMS بازخواهد گشت. اربوس و HMS ترور سایت تاریخی ملی برای انجام کارهای مهم باستان شناسی مربوط به اکتشاف و حفاظت از این کشتی های افسانه ای.

در این ماه، UAT به کشتی‌های غرق‌شده سفر می‌کند، جایی که جدیدترین وسایل نقلیه کنترل از راه دور (ROVs) خود را برای انجام بازرسی‌های زیر یخ از سایت‌ها و کف دریای اطراف آن مستقر خواهد کرد. غواصی های ROV با پشتیبانی لجستیکی نگهبانان اینویت انجام می شود که به ادغام دانش اینویت در حفاظت و نظارت بر عملیات سایت کمک می کند. غواصی ها مکان ها را ثبت و نقشه می کشند و به باستان شناسان اجازه می دهند وضعیت لاشه ها را ارزیابی کنند.

در طی دومین سفری که برای اواخر تابستان امسال برنامه ریزی شده است، UAT قصد دارد مجموعه ای از غواصی ها را در HMS انجام دهد. اربوس برای ادامه کاوش، مستندسازی و حفاری سایت. همچنین، UAT انتظار دارد به تحقیقات غواصی باستان شناسی در لاشه HMS ادامه دهد تروراز جمله ضبط ROV داخلی اضافی. تحقیقات برنامه ریزی شده نیز با همکاری نگهبانان اینویت انجام خواهد شد.

در حمایت از فصل تحقیقاتی 2022، دولت کانادا دومین سال از تعهد چهار ساله ای را که در بودجه 2021 برای تسریع کار باستان شناسی و حفاظت در سایت های اکسپدیشن فرانکلین انجام شده است، انجام می دهد.

با پیشرفت فصل 2022 و تایید جزئیات، پارکز کانادا اطلاعات بیشتری در مورد فعالیت های تحقیقاتی تابستانی UAT در مکان های غرق شده به اشتراک خواهد گذاشت.

-30-

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.