پارک‌های کانادا و مناطق حفاظت‌شده و حفاظت‌شده در سراسر جهان اولین بیانیه مشترک تغییرات آب و هوا و تنوع زیستی را امضا کردند.

[ad_1] کانادا در کمپین بین المللی حمایت از این بیانیه با دعوت به سلاح #UniteForNature شرکت می کند 5 نوامبر 2021 گلاسکو، UK Parks Canada Agency سازمان‌های مسئول برخی از بزرگ‌ترین مناطق مناظر حفاظت‌شده و محیط‌های دریایی روی کره زمین، از جمله پارک‌های کانادا، برای اولین بار گرد هم آمده‌اند تا از رهبران جهان دعوت

کد خبر : 125573
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
پارک‌های کانادا و مناطق حفاظت‌شده و حفاظت‌شده در سراسر جهان اولین بیانیه مشترک تغییرات آب و هوا و تنوع زیستی را امضا کردند.

[ad_1]

کانادا در کمپین بین المللی حمایت از این بیانیه با دعوت به سلاح #UniteForNature شرکت می کند

5 نوامبر 2021 گلاسکو، UK Parks Canada Agency

سازمان‌های مسئول برخی از بزرگ‌ترین مناطق مناظر حفاظت‌شده و محیط‌های دریایی روی کره زمین، از جمله پارک‌های کانادا، برای اولین بار گرد هم آمده‌اند تا از رهبران جهان دعوت کنند تا از کار خانواده مناطق حفاظت‌شده جهانی و مناطق حفاظت‌شده حمایت کنند. پیشتاز مبارزه با تغییر اقلیم و از دست دادن تنوع زیستی.

در بیانیه مشترکی به رهبری پارک های ملی بریتانیا، به عنوان کشور میزبان کنوانسیون چارچوب سازمان ملل متحد در مورد تغییر آب و هوا (UNFCCC) کنفرانس 26 طرفین (COP) 26، امضاکنندگان اذعان می کنند که هیچ سایت یا سازمان واحدی نمی تواند به بحران جهانی رسیدگی کند. تغییرات آب و هوایی و یا تأثیر تشدید کننده تغییرات آب و هوایی بر از دست دادن تنوع زیستی. با این حال، به عنوان خانواده ای از مناطق حفاظت شده و حفاظت شده که در سراسر جهان توزیع شده اند، و با تمرکز بر همکاری و جاه طلبی های جهانی برای اقدامات سریع و گسترده برای مقابله با تغییرات آب و هوا و از دست دادن تنوع زیستی، شبکه جهانی ما آرزو دارد “30 درصد اول” باشد. ” که الهام بخش راه حل های مبتنی بر طبیعت است و به انتخاب های استفاده از زمین و دریا در سرتاسر سیاره اطلاع می دهد – مکان هایی که میلیاردها نفر با طبیعت ارتباط برقرار می کنند و الهام می گیرند تا نقش فعالی در مبارزه با بحران های دوگانه ایفا کنند.

پارک‌های کانادا یکی از بهترین و گسترده‌ترین سیستم‌های مکان‌های میراث طبیعی و فرهنگی در جهان را مدیریت می‌کند که مایه غرور مشترک همه کانادایی‌ها است. ران هالمن، رئیس و مدیر عامل آژانس پارک های کانادا، بیانیه را به طور مجازی امروز، به عنوان بخشی از رویدادهای روز جوانان COP26 امضا کرد.

-30-

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.