پارکهای کانادا و فدراسیون Manitoba Metis برنامه درهای باز مردم بومی را ارائه می دهند که ورود رایگان شهروندان مانیتوبا متیس به پارک ملی Riding Mountain را ارائه می دهد.

[ad_1] 30 ژوئن 2021 واساگیمینگ ، آژانس پارکهای مانیتوبا کانادا به عنوان بخشی از برنامه درهای باز بومیان پارکهای کانادا ، پارکهای کانادا و فدراسیون Manitoba Metis مفتخر هستند که اعلام کنند شهروندان مانیتوبا متیس از پرداخت هزینه ورود به پارک ملی سواری کوهستان معاف هستند. همکاری با گروههای بومی در سراسر کانادا ، پارکهای

کد خبر : 93075
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۲
پارکهای کانادا و فدراسیون Manitoba Metis برنامه درهای باز مردم بومی را ارائه می دهند که ورود رایگان شهروندان مانیتوبا متیس به پارک ملی Riding Mountain را ارائه می دهد.

[ad_1]

30 ژوئن 2021 واساگیمینگ ، آژانس پارکهای مانیتوبا کانادا

به عنوان بخشی از برنامه درهای باز بومیان پارکهای کانادا ، پارکهای کانادا و فدراسیون Manitoba Metis مفتخر هستند که اعلام کنند شهروندان مانیتوبا متیس از پرداخت هزینه ورود به پارک ملی سواری کوهستان معاف هستند.

همکاری با گروههای بومی در سراسر کانادا ، پارکهای کانادا و مردم بومی در حفاظت از میراث طبیعی و فرهنگی و به اشتراک گذاشتن داستانهای این مکانهای ارزشمند شریک هستند. پارکهای کانادا متعهد به سیستمی از اماکن میراث ملی هستند که مشارکت ملل بومی ، تاریخ و فرهنگ آنها و همچنین روابط ویژه مردم بومی با سرزمینها و آبهای سنتی را به رسمیت می شناسد و به آنها احترام می گذارد.

برنامه درهای باز اقوام بومی کانادا با حذف هزینه ورود برای افراد بومی که روابط سنتی با سایتهای پارکهای کانادا دارند ، به عنوان راهی برای تشویق اتصال مجدد آنها به این اماکن میراث ، سهولت دسترسی را فراهم می کند. فدراسیون Manitoba Metis در ارتباطات سنتی مردم متیس مانیتوبا با زمینها و آبهای حفاظت شده و اداره شده توسط پارکهای کانادا در استان در مانیتوبا اشتراک دارد.

برای دسترسی رایگان به پارک ملی سوار کوه ، از شهروندان جامعه مانیتوبا متیس خواسته می شود که هنگام ورود ، کارت شهروندی یا برداشت کارت فدراسیون Manitoba Metis را ارائه دهند. با ارائه هر دو کارت ، پارکهای کانادا برای شهروندان مانیتوبا متیس در طول مدت بازدید خود از خدمات رایگان استفاده می کنند.

سلامت و ایمنی بازدیدکنندگان و کارکنان از اهمیت بالایی برای دولت کانادا برخوردار است. پارک های کانادا از توصیه کارشناسان بهداشت عمومی پیروی می کند و به تمام تلاش خود برای محدود کردن شیوع COVID-19 ادامه می دهد. بازدیدکنندگان از پارک ملی سوار کوه باید از توصیه های متخصصان بهداشت عمومی ، از جمله اقدامات بهداشتی لازم و فاصله فیزیکی دو متری از دیگران پیروی کنند. از بازدیدکنندگان خواسته می شود تا قبل از سفر ، وب سایت پارکهای کانادا را بررسی کرده و موارد زیر را تعیین کنند: آنچه باز است ، چه چیزی می توانند انتظار داشته باشند و چگونه برای بازدید خود آماده شوند.

– 30 –

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.