پارکهای کانادا در غرب نیوفاندلند و لابرادور جنوبی آماده آغاز رسمی فصل بازدیدکنندگان 2021 هستند

[ad_1] از بازدیدکنندگان خواسته می شود تا از قبل برنامه ریزی کنند تا تجربه ای امن و لذت بخش را تضمین کنند 21 مه 2021 راکی ​​هاربر ، آژانس NL Parks Canada اماکن تاریخی ملی ، پارک های ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی مکان هایی را برای کانادایی ها فراهم می کند که

کد خبر : 92735
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
پارکهای کانادا در غرب نیوفاندلند و لابرادور جنوبی آماده آغاز رسمی فصل بازدیدکنندگان 2021 هستند

[ad_1]

از بازدیدکنندگان خواسته می شود تا از قبل برنامه ریزی کنند تا تجربه ای امن و لذت بخش را تضمین کنند

21 مه 2021 راکی ​​هاربر ، آژانس NL Parks Canada

اماکن تاریخی ملی ، پارک های ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی مکان هایی را برای کانادایی ها فراهم می کند که از مزایای روحی و جسمی خارج از منزل و فرصت هایی برای کشف تاریخ لذت ببرند ، در حالی که به راهنمایی کارشناسان بهداشت عمومی احترام می گذارند.

پارک ملی Gros Morne ، و Port au Choix ، L’Anse aux Meadows ، و سایتهای تاریخی ملی Red Bay خوشحال هستند که از بازدیدکنندگان برای فصل بازدیدکنندگان 2021 استقبال می کنند. پارک ملی گروس مورن در طول سال باز است و امکانات مختلف بازدیدکنندگان و اردوگاه ها در زمان های مختلف باز می شود. ما بازدیدکنندگان را تشویق می کنیم تا برای جزئیات بیشتر وب سایت پارک ملی Gros Morne را بررسی کنند. Port au Choix ، L’Anse aux Meadows ، و سایتهای تاریخی ملی Red Bay همه در 31 مه 2021 باز هستند.

به همه مسافرانی که قصد سفر به استان نیوفاندلند و لابرادور را دارند یادآوری می شود که محدودیت های سفر وجود دارد. مسافران خارج از استان باید به وب سایت دولت نیوفاندلند و لابرادور مراجعه کنند: gov.nl.ca/covid-19/.

سلامت و ایمنی بازدیدکنندگان ، کارکنان و همه کانادایی ها از اهمیت بالایی برای پارک های کانادا برخوردار است. قبل از بازدید ، چند نکته وجود دارد که همه باید به خاطر داشته باشند:

· از پیش برنامه ریزی. وب سایت Parks Canada اطلاعات مفصلی در مورد مکان های باز ، انتظارات ، نحوه آماده سازی و خدمات موجود در اختیار شما قرار می دهد. قبل از سفر حتماً وب سایت را بررسی کنید.

· محدودیت های سفر را دنبال کنید و به راهنمایی متخصصان بهداشت عمومی احترام بگذارید. همه ما باید سهم خود را برای محدود کردن شیوع COVID-19 و ایمن نگه داشتن یکدیگر انجام دهیم. مهم است که همیشه محدودیت های سفر را رعایت کنید ، حتی هنگام بازدید از اماکن تاریخی ملی ، پارک های ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی.

· انتخاب های مطمئن انجام دهید. فعالیتهایی را انتخاب کنید که با سطح تجربه شما مطابقت داشته باشد تا از آسیب و/یا گم شدن جلوگیری کنید و خواسته های تیم های امداد و نجات و سیستم مراقبت های بهداشتی را به حداقل برسانید.

· خودکفا باشیدبه یک کیت بسته بندی کنید که شامل لوازم بهداشتی اضافی مانند ضد عفونی کننده دست ، صابون ، ماسک یا پوشش صورت ، کیسه زباله و یک سفره است. باید آماده باشید تا آب و غذای خود را بیاورید.

· اثری باقی نگذاردبه با استفاده از ظروف مناسب زباله و یا با بردن تمام زباله های خود با ما در تمیز نگه داشتن این مکان ها کمک کنید.

· به حیات وحش احترام بگذارید قبل از بازدید از حیات وحش پارک ملی گروس مورن بیشتر بیاموزید ، به یاد داشته باشید که هرگز از حیات وحش تغذیه نکنید ، همیشه به آنها فضا بدهید ، محل کمپ خود را تمیز نگه دارید ، به بسته شدن و محدودیت سرعت احترام بگذارید و سگ خود را همیشه در بند نگه دارید.

اطلاعات بیشتر و نکاتی برای اطمینان از یک سفر ایمن و لذت بخش ، در وب سایت Parks Canada در دسترس است: https://www.pc.gc.ca/fa/voyage-travel/securite-safety/covid-19-info/covid -19-visite-visit.

-30-

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.