پارکهای کانادا افتتاح اسکله بالادست در سایت تاریخی ملی سنت سن-آن-بلو-بلو را اعلام کرد

[ad_1] 14 ژوئن 2021 ، سنت آن بل بلو ، نمایندگی پارکهای کبک کانادا دولت کانادا برای حفظ و احیای اماکن تاریخی ملی در سراسر کشور برای حمایت از گردشگری پایدار ، ایجاد اشتغال در جوامع محلی و ادامه تلاش های خود برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی سرمایه گذاری می کند. امروز ،

کد خبر : 93714
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
پارکهای کانادا افتتاح اسکله بالادست در سایت تاریخی ملی سنت سن-آن-بلو-بلو را اعلام کرد

[ad_1]

14 ژوئن 2021 ، سنت آن بل بلو ، نمایندگی پارکهای کبک کانادا

دولت کانادا برای حفظ و احیای اماکن تاریخی ملی در سراسر کشور برای حمایت از گردشگری پایدار ، ایجاد اشتغال در جوامع محلی و ادامه تلاش های خود برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی سرمایه گذاری می کند.

امروز ، فرانسیس اسکارپالژیا ، نماینده پارلمان Lac-Saint-Louis ، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول پارکهای کانادا ، اسکله بالادست را در Sainte-An-de-Bellevue افتتاح کرد. سایت تاریخی ملی کانال. دولت کانادا بیش از 4 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است تا شهروندان و هزاران بازدید کننده بار دیگر از این سایت نمادین استفاده کنند.

سایت ملی ملی کانال Sainte-An-de-Bellevue که از جاذبه های گردشگری منطقه ای است که باید بازدید شود ، دارای فضاهای زیبا برای پیاده روی یا استراحت است و دروازه ای برای آبراهی است که بیش از 150 سال سابقه دارد. در دهه گذشته ، اسکله بالادست تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی و سیلاب های مکرر قرار گرفته است که منجر به خسارت های مکرر می شود. اسکله تجدید شده با بتونی و چوب ، که موادی هستند که در برابر طراوت بهار و سیل بهتر مقاومت می کنند ، دوباره ظاهر شده است.

در سال های اخیر ، سایت تاریخی ملی کانال سن-آن-بلوو نیز از جمله پروژه های زیرساختی اسکله بالادست و بازسازی قفل ، در میان چیزهای دیگر ، کاملا تغییر کرده است. پیشرفت های قابل توجهی نیز در مسیرها و چیدمان سایت ایجاد شده است. بازدیدکنندگان می توانند از نیمکت های بتنی جدیدی که عرض و عبور قفل اول را مشخص می کند و همچنین سنگ حکاکی شده در ورودی اسکله به یاد تاریخ قفل های اول و دوم لذت ببرند. امکانات رفاهی جدید ایمنی کاربران را تضمین می کند و فعالیت های تفریحی مرتبط با کانال را حفظ می کند.

شبکه مناطق حفاظت شده کانادا نقش مهمی در کمک به مقابله با اثرات تغییرات آب و هوایی ایفا می کند. به لطف سرمایه گذاری های زیربنایی ، پارک های کانادا می توانند از گنجینه های ملی ما محافظت کرده و از آنها محافظت کنند ، در حالی که از اقتصاد محلی و افزایش گردشگری حمایت می کنند.

– 30 –

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.