پارلمان روسیه لایحه منع پرداخت‌های رمزنگاری را بررسی می‌کند – مقررات بیت‌کوین نیوز

قانونی که پرداخت با ارزهای رمزنگاری شده را غیرقانونی می کند در دومای ایالتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه ثبت شده است. حامیان این لایحه می‌خواهند پلتفرم‌های کریپتو را موظف کنند تا از تراکنش‌هایی که می‌تواند پرداخت با دارایی‌های دیجیتال را تسهیل کند، جلوگیری کنند. پیش‌نویس قانون ممنوعیت استفاده از ارز دیجیتال برای پرداخت‌ها به پارلمان

کد خبر : 216225
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
پارلمان روسیه لایحه منع پرداخت‌های رمزنگاری را بررسی می‌کند – مقررات بیت‌کوین نیوز


قانونی که پرداخت با ارزهای رمزنگاری شده را غیرقانونی می کند در دومای ایالتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه ثبت شده است. حامیان این لایحه می‌خواهند پلتفرم‌های کریپتو را موظف کنند تا از تراکنش‌هایی که می‌تواند پرداخت با دارایی‌های دیجیتال را تسهیل کند، جلوگیری کنند.

پیش‌نویس قانون ممنوعیت استفاده از ارز دیجیتال برای پرداخت‌ها به پارلمان روسیه ارسال شد

قانون‌گذاران روسی لایحه جدیدی را بررسی خواهند کرد که ممنوعیت استفاده از دارایی‌های مالی دیجیتال را اعمال می‌کند، یک اصطلاح حقوقی که در حال حاضر شامل ارزهای دیجیتال و حقوق دیجیتال سودمند یا توکن‌ها به‌عنوان وسیله پرداخت در روسیه می‌شود. به گزارش خبرگزاری کریپتو فورکلاگ، این سند توسط آناتولی آکساکوف، رئیس کمیته بازار مالی به دومای دولتی ارسال شده است.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی قوه مقننه، پس از تصویب این پیش نویس در این کمیته، قرار است نمایندگان مجلس در اواسط خرداد در اولین قرائت این قانون را به رای بگذارند. در صورت تصویب توسط نمایندگان، این قانون صراحتاً پرداخت‌های رمزنگاری شده در داخل فدراسیون روسیه را ممنوع می‌کند، زیرا پیشنهادهایی برای اجازه دادن به آنها در معاملات تجارت خارجی وجود دارد.

نویسندگان این لایحه همچنین تاکید می کنند که روبل روسیه تنها ارز قانونی در این کشور است. در یک یادداشت توضیحی، آنها اصرار دارند که این ممنوعیت خطر استفاده از دارایی های دیجیتال به عنوان “جانشین پولی” را از بین می برد. آنها قصد دارند صادرکنندگان سکه و توکن و همچنین اپراتورهای صرافی و پلتفرم های سرمایه گذاری را ملزم کنند تا از پردازش تراکنش های مربوط به پرداخت های رمزنگاری خودداری کنند.

این قانون چنین نهادهایی را به عنوان موضوعات سیستم پرداخت ملی روسیه طبقه بندی می کند. این بدان معناست که آنها باید در بانک مرکزی روسیه ثبت نام کنند. این مقام پولی مخالف جدی قانونی کردن عملیات مربوط به رمزنگاری، به ویژه پرداخت‌ها بوده است، و اغلب به تهدیدات برای ثبات مالی کشور اشاره می‌کند، اگرچه اخیراً در بحبوحه تحریم‌های غرب موضع خود را در مورد استفاده احتمالی از ارز دیجیتال برای تسویه حساب‌های بین‌المللی ملایم‌تر کرده است.

مقامات مسکو اکنون در تلاش هستند تا قوانین جامعی را برای فضای کریپتو این کشور اتخاذ کنند. در حال حاضر، بازار فقط تا حدی توسط قانون «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» که در سال 2020 تصویب شد و در ژانویه سال گذشته اجرایی شد، تنظیم می‌شود.

تصویب قانون جدید “در مورد ارز دیجیتال” به دلیل بحث های جاری در مورد برخی از جنبه ها و بازنگری های متعدد این پیش نویس که ابتدا توسط وزارت دارایی در ماه فوریه به دولت ارائه شده بود، به تاخیر افتاده است. ماه گذشته، نمایندگان روسیه از اصلاحیه‌های قرائت اول در رابطه با مالیات تراکنش‌های رمزنگاری حمایت کردند.

برچسب ها در این داستان

ممنوعیت، لایحه، رمزنگاری، پرداخت‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، نمایندگان، پیش‌نویس، پیش‌نویس قانون، قانون‌گذاران، قانون‌گذاری، قوه مقننه، مجلس سفلی، پارلمان، پرداخت‌ها، ممنوعیت، پیشنهاد، مقررات، مقررات، روسیه، روسیه، دومای ایالتی

آیا انتظار دارید قانونگذاران روسی از ممنوعیت پیشنهادی پرداخت های رمزنگاری حمایت کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.