پارلمان روسیه از اسناد فراخوان الکترونیکی برای سرکوب فراریان سرباز حمایت می کند

[ad_1] دومای ایالتی، مجلس پایین، در دو رای جداگانه از قانون لازم حمایت کرد. برخی از قانونگذاران شکایت داشتند که تغییرات بدون اینکه زمان کافی برای بررسی دقیق این تغییرات داده شود، به سرعت انجام می شود. این اقدام بخشی از تلاش مسکو برای تکمیل سیستمی است که برای تقویت نیروهای نظامی خود در اوکراین

کد خبر : 344164
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
پارلمان روسیه از اسناد فراخوان الکترونیکی برای سرکوب فراریان سرباز حمایت می کند

[ad_1]

دومای ایالتی، مجلس پایین، در دو رای جداگانه از قانون لازم حمایت کرد. برخی از قانونگذاران شکایت داشتند که تغییرات بدون اینکه زمان کافی برای بررسی دقیق این تغییرات داده شود، به سرعت انجام می شود.

این اقدام بخشی از تلاش مسکو برای تکمیل سیستمی است که برای تقویت نیروهای نظامی خود در اوکراین استفاده کرده است، اگرچه مقامات دولتی می گویند در حال حاضر هیچ برنامه ای برای وادار کردن مردان بیشتر به جنگ در اوکراین وجود ندارد.

روسیه می‌گوید سال گذشته بیش از 300000 مرد را بسیج کرد تا در پیگرد قانونی آنچه «عملیات نظامی ویژه» می‌خواند، کمک کند، اما اکنون بر تلاش برای جذب سربازان داوطلب حرفه‌ای از طریق یک کمپین تبلیغاتی متمرکز شده است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز سه‌شنبه در یک نشست خبری گفت: «ما باید سیستم فراخوان نظامی را کامل و مدرن کنیم.»

تصمیم اولیه برای ایجاد بسیج برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم، ده‌ها هزار سرباز سرباز را به فرار به خارج از کشور برانگیخت، در حالی که برخی از اعتراضات در چندین شهر روسیه شروع شد – و به سرعت سرکوب شد.

بسیج دوم نیست

پسکوف پیشنهادات مبنی بر اینکه برنامه های دیجیتالی شدن ممکن است موج بیشتری از وحشت و مهاجرت را در میان مردان جوان روس که مشتاق به اجتناب از جنگیدن در اوکراین هستند، رد کرد.

وی با تکرار اطمینان های قبلی مبنی بر اینکه برنامه ای برای موج دوم بسیج وجود ندارد، گفت: «(این طرح) به بسیج مرتبط نیست.

بر اساس سیستم فعلی، به مردانی که مورد هدف استخدام‌کنندگان نظامی قرار می‌گیرند، احضاریه‌های کاغذی در آدرس‌های ثبت‌شده‌شان داده می‌شود.

گاهی اوقات استخدام کنندگان برای تحویل مدارک و دانستن اینکه آیا آدرس مناسبی برای یک سرباز استخدام شده دارند یا خیر، با مشکل مواجه شده اند.

بر اساس پیشنهادات جدید، احضاریه به صورت الکترونیکی به حساب شخصی یک سرباز بالقوه در پورتال اصلی دولت ارسال می شود. آنها به محض تحویل الکترونیکی تحویل داده شده در نظر گرفته می شوند.

به محض دریافت احضاریه الکترونیکی، طبق این قانون، شهروندانی که در دفتر ثبت نام سربازی حاضر نشوند، به طور خودکار از سفر به خارج از کشور منع می شوند.

آندری کارتاپولوف، رئیس کمیته دفاعی پارلمان روسیه در اظهاراتی در تلویزیون گفت: «احضار از لحظه ای که در حساب شخصی یک فرد مسئول خدمت سربازی قرار می گیرد دریافت شده تلقی می شود.

کرملین سال گذشته متعهد شد که «اشتباهاتی» را در کمپین بسیج اولیه‌اش اصلاح کند که باعث می‌شد مردانی که به دلیل سن یا شرایط پزشکی واجد شرایط نبودند برای جنگ در اوکراین دعوت شوند.

(گزارش توسط اندرو آزبورن و فیلیپ لبدف گزارش تکمیلی توسط کالب دیویس ویرایش توسط آنگوس مک سوان)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.